Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We zullen wel zien. Bedankt voor de tips in ieder geval! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
''''Nee, niet echt. (maar misschien wel ![]() Geloof mij, ik heb hetzelfde gehad, en dat is nu wel weggetrokken, ik word ouder ingeschat, en had zo zelfs een keer een gesprek met een dame van 21, ik ben zelf 17.. ![]() Niet helemaal wat ze in gedachten had ![]()
|
Het is nooit te laat!
Of is er toevallig iets gebeurd? Wat ik doe als ik een meisje leuk vind, is eerst proberen om regelmatig contact via social media/msn e.d. te krijgen, als dat allemaal redelijk goed loopt, probeer ik ook om in het "echt", met uitgaan, in de kroeg, e.d. haar veel te spreken. Ik weet niet of het bij alle meisjes zo is, maar als je een meisje veel aandacht geeft, vindt ze dat leuk! Succes, ik hoop dat alles goed komt! |
![]() |
|
![]() |
uhm..wat ik wel weet is dat als je verlegen bent beter gewoon kunt beginnen met gewoon bevriend raken, je kan bij toetsen vragen wat zij had bij welke vraag, wat zij moeilijk vond, of wat goed ging. altijd open vragen waarbij ze dingen moet uitleggen..zo kan je wel eens stuiteren op een ander onderwerp en praat je door. glimlach naar haar als ze je even (per ongeluk) aankijkt. het is zo dat als zij in een gesprek vragen terugsteld, of gewoon dat ze vragen over je stelt dat ze geïnterreseerd is, dat is al een heel goed teken dus. en zo kan je dat opbouwen.
en daarna pas lijkt het me veiliger om grotere stappen te nemen als ze wat closer met je is, zoals dus het vertellen dat je best wel eens met haar zou willen afspreken. (misschien herhaal ik dingen dat je al weet maar ach..) |
![]() |
|
Dat vrienden worden niet altijd een goede methode is wil niet zeggen dat het nooit kan werken. Sommige meisjes willen een jongen eerst goed kunnen vertrouwen voor ze iets verder gaan. Soms gebeurt het gewoon. Het is geen handige aanpak omdat het verrekte lang duurt en ze niet doorheeft wat je intenties zijn, maar als je haar eerst op een vriendschappelijke manier benadert om haar niet te intimideren, tot jullie elkaar wat beter kennen en vervolgens wat doet met je intenties, is er altijd nog een kans.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Wees niet onzeker, maar zelfverzekerd, maak leuke grappen (geen moppen tappen), wees interessant en flirt een beetje zodat zij snapt dat je meer wil dan alleen een gesprekspartner. Niet als een wanhopige debiel gaan slijmen of 'versieren'.
Citaat:
|
Heel, héél naief.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje uit de klas Naamisgeheim | 10 | 06-11-2013 14:21 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind haar leuk:) Boeitjouwwat | 6 | 25-04-2012 12:17 | |
Liefde & Relatie |
HELP! Verliefd op een vriendin! Brabant234 | 50 | 13-04-2012 07:39 | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic #53 coopergirl | 488 | 20-03-2006 17:52 | |
Psychologie |
beste vriendin, echt niet!! Even mijn verhaal kwijt.. mira_love | 8 | 18-07-2005 17:56 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 |