Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2011, 19:15
Matthew88
Matthew88 is offline
Hallo,

Scholieren van elke doelgroep mogen de enquete invullen !

Ik ben bezig met mijn afstudeer scriptie en gaat over het volgende onderwerp:

Wie kent ze niet, kinderen die net 12 jaar oud zijn en met een blackberry, gefoccussed op hun toestel door de stad heen slenteren. Het word een steeds bekender straatbeeld. Naar aanleiding van dit fenomeen en in medewerking met Tele2 ben ik mijn scriptie hier over gaan schrijven. Mijn onderzoek vraag luidt als volgt:
Hoe ziet de jongeren mobiele markt er uit, en wat is de trend hierin. Hoe kan Tele2 er voor zorgen dat ze deze groep jongeren verantwoordt aanspreken.

Om zo veel mogelijk inzicht (Trends en visies over deze trends) te bemachtigen over deze markt, heb ik ook jullie hulp nodig.

Door middel van het onderstaande linkje kunnen jullie mij wellicht helpen data te verzamelen een wellicht de trend te vinden. De enquete duurt ongeveer 5 minuten.

Daarnaast wil ik graag ook een discussie opgang laten komen tussen jongeren 12 t/m 18 & ouders van kinderen in deze leeftijds categorie. Omdat het altijd interessant is om te kijken wat andere visies op dit soort zaken zijn, vraag ik jullie mening over de volgende zaken:
1.Wat vinden jullie van het bel gedrag van jezelf / jouw kinderen?
2.Hoe houden jullie/ jouw ouders dit intoom ?
3.Checken jullie als ouders ook het bel-gedrag van jullie kinderen en op wat voor manier?
4.Daarnaast kan er ook worden gediscusieerd over de leeftijd waarop jouw kind/jijzelf je eerste mobieltje hebt gekregen/ gekocht; is dit een acceptabele leeftijd ?
5.Wat vinden jullie van van deze trend, dat steeds jongere kinderen al een mobieltje hebben ?

http://www.thesistools.com/web/?id=222243

Alvast bedankt !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2011, 19:17
Verwijderd
Donee
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 09:28
brands
brands is offline
Enquête ingevuld!