Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2011, 22:38
bassiebe
bassiebe is offline
Ok ik heb een kleine schisis op mijn bovenlip dat alleen een kleine snee is alleen nu wil ik weten of meisjes jongens daarvoor afkeuren. Weet iemand dit vooral de meiden wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2011, 07:37
Qimm
Qimm is offline
/care
Oud 22-11-2011, 09:23
Verwijderd
Ik neem aan dat ie gefixt is in je kindertijd en nu is het een litteken?

Verder geldt hetzelfde als voor alle uiterlijke kenmerken: sommige mensen vinden het lelijk, sommige mensen vinden het mooi, en sommige mensen kan het geen ruk schelen. Mijzelf kan het weinig schelen; het valt mij nooit zo op als iemand dat heeft. (Net als tanden; ik zie het ook nooit echt als iemand 'lelijke tanden' heeft. Blijkbaar kijk ik niet zo naar monden ofzo ). Een meisje uit mijn klas vindt het juist heel mooi bij een jongen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 15:43
Verwijderd
Ik kwam toevallig laatst tot de conclusie dat ik dat in een hele hoop gevallen wel een interessant kenmerk vind
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 16:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Meisjes keuren jongens in ieder geval wél af als ze onzeker gaan zitten doen over een klein sneetje.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:36
suvannah
suvannah is offline
Ik zou een jongen daar niet voor afkeuren. Ik heb een aantal eisen en die hebben niets met het uiterlijk te maken maar met o.a. uitstraling en persoonlijke hygiene.
Ik denk zelfs nog dat het iets zou kunnen zijn wat ik heel erg mooi zou kunnen vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten