Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2011, 17:12
Taylor Alison
Taylor Alison is offline
Hallo,

Ik heb het idee dat mijn vriendin het vertrouwen in mij heeft opgegeven. Want ik heb gewoon het gevoel dat ze me niet geloofd en niet vertrouwd,

Het speelt allemaal sinds maandag toen mijn gmail gehackt was waar mijn telefoon aan gekoppeld staat. hier door zat iemand op mijn msn, en ook steeds op die van haar.
Nu heb ik dat maandag avond laat al weer opgelost door wachtwoord herstel uit tevoren maar nu zat er nog iemand gister op haar msn, en heel toevallig met een Android icoontje laat ik nu dan een telefoon met android hebben. Maar ik weet het wachtwoord van haar msn ja, maar ik kom er niet op. Nu vroeg ze vandaag of ik er op was geweest ik ik heb eerlijk gezegd dat ik het niet was, even later hier over veder gepraat. Toen was ze offline gegaan en reageert niet op mijn telefoontjes.

Nu ben ik bang dat ze geen vertrouwen meer in me heeft, en ben ik bang dat ze vandaag ook niet op me verjaardag komt,

Groetjes,

Ps. sorry voor de slechte grammatica, ik moest het gewoon even kwijt,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2011, 17:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Heeft ze een reden om je te wantrouwen?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 17:41
Taylor Alison
Taylor Alison is offline
Naar mijn idee niet, Maar mijn gevoel zit er te laatste tijd wel vaker naast helaas,
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 18:10
Verwijderd
Ga naar haar toe en dwing dat kind om te praten. Slaat natuurlijk nergens op dat ze niet wil praten.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 18:11
Knaagdier
Knaagdier is offline
Sorry maar niet praten is bijna relatie gedaan...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 18:12
Taylor Alison
Taylor Alison is offline
Das waar dat het nergens opslaat, en ik wil ook graag praten,
Maar ik heb me ouders een belofte gedaan dat ik vandaag(verjaardag) thuis zal blijven dus dat gaat niet,
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 18:12
Verwijderd
Zeg tegen je ouders dat het even moet, wtf? Reden te meer als het jouw verjaardag is.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 18:19
Taylor Alison
Taylor Alison is offline
Praten help vaak wel ja, maar aan de ene kant lijkt het me nu ook even beter om haar even wat ruimte te gunnen, en over het algemeen als ik wil praten klap ik gewoon helemaal dicht,
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 21:13
Taylor Alison
Taylor Alison is offline
Heb geprobeerd te bellen maar ze is niet bereikbaar,
Morgen maar even praten, kijken of het wat oplevert. Ben bijna zeker van wel,

Na morgen horen jullie wel meer,

Edit:
Sorry voor dubbel post
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 22:53
SayWhat
SayWhat is offline
Dumpen dat kind, als ze niet eens reageert op jouw telefoontjes, terwijl je jarig bent. Wie denkt dat mens wel dat ze is? Zij moet jouw leren vertrouwen, als jij uit eerlijkheid zegt dat jij het niet was op haar msn, dan is dat toch duidelijk en hoort zij dat te geloven. Verder zou ik inderdaad is goed met haar gaan praten en moet jij de touwtjes in hand gaan nemen.

SayWhat
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 22:54
SayWhat
SayWhat is offline
Ooh, ik zit me hier echt blauw te ergen, dit hoeft mijn vriendin op mijn verjaardag( 1 keer in het jaar) niet te flikken, en ik vind dat jij dat ook niet hoeft te doen!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 22:55
NoID87
NoID87 is offline
Internet maakt meer relaties stuk dan dat het maakt..
Oud 23-11-2011, 23:42
SayWhat
SayWhat is offline
Citaat:
Internet maakt meer relaties stuk dan dat het maakt..
Hoezo? Vind jij dit niet raar dan, dat je vriendin niks van zich laat horen op zn vriendjes verjaardag, is toch van de zotte?

SayWhat
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 23:48
NoID87
NoID87 is offline
Citaat:
Hoezo? Vind jij dit niet raar dan, dat je vriendin niks van zich laat horen op zn vriendjes verjaardag, is toch van de zotte?

SayWhat
zal ze wel een reden hebben waarom ze niks laat horen op zijn verjaardag.. ik geloof altijd dat praten helpt.. in een relatie waar men niet met elkaar kan praten zet ik toch vraagtekens bij of het wel een echte relatie is.

Een relatie bestaat uit

Vertrouwen
Elkaar accepteren
Elkaars mening accepteren
Luisteren naar elkaar

na het lezen van verhaal van TS vraag ik me af in hoeverre je bij die 2 nog van een relatie kan spreken..
Oud 23-11-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Ooh, ik zit me hier echt blauw te ergen, dit hoeft mijn vriendin op mijn verjaardag( 1 keer in het jaar) niet te flikken, en ik vind dat jij dat ook niet hoeft te doen!

Stel je niet zo aan man, dramaqueen...

En tsja... Ga inderdaad met haar praten, zie dat je het gevoel hebt dat ze wat langer niet helemaal zichzelf is, misschien speelt er wat anders mee op de achtergrond. Kom je maar op een manier achter. En laat je niet zo makkelijk afschepen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 08:34
veryniceguy
veryniceguy is offline
Citaat:
Stel je niet zo aan man, dramaqueen...

En tsja... Ga inderdaad met haar praten, zie dat je het gevoel hebt dat ze wat langer niet helemaal zichzelf is, misschien speelt er wat anders mee op de achtergrond. Kom je maar op een manier achter. En laat je niet zo makkelijk afschepen.
Oud 24-11-2011, 13:03
Taylor Alison
Taylor Alison is offline
Ze had me nog wel gebeld gister avond ze belde me wakker om me als nog te feliciteren was nog net geen 24/11. Haar telefoon lag thuis en ze was hele dag niet thuis geweest, kans niet aangegrepen om te praten, omdat ik erg moe was,
Dit zal ik vanavond wel doen, of morgen want ik ga er morgen toch heen,
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 15:22
bambambam
bambambam is offline
Dat ze je feliciteerde lijkt me een goed teken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 15:26
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
volgens mij was ze de hele dag express niet thuis zodat jij haar niet kon bereiken dumpen dat mens!!!
Wat een onzin. Dat geldt trouwens voor iedereen die blijft roepen dat de TS haar moet dumpen. Soms hebben mensen nu eenmaal ruzie of problemen en willen ze een tijdje niet met elkaar praten, of over dingen nadenken. Zolang ze hem niet compleet negeert (en dat doet ze niet want ze heeft hem wel gefeliciteerd met zijn verjaardag) kan de TS haar best even met rust laten en proberen weer met haar te praten.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 17:42
SayWhat
SayWhat is offline
ja 5 voor 12 s nacht! Vind jij dat normaal, moet jij vriendje is bij jouw flikken! 100 procent dat je dat sowieso niet waardeert!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 17:45
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ja 5 voor 12 s nacht! Vind jij dat normaal, moet jij vriendje is bij jouw flikken! 100 procent dat je dat sowieso niet waardeert!
Lmao. Er is een grote kans dat mijn vriend het gewoon vergeet. Maar wij geven allebei helemaal niets om verjaardagen, dus who cares?

Je kunt ook drama's maken van dingen die helemaal niet belangrijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 17:48
Merible
Merible is offline
Citaat:
Lmao. Er is een grote kans dat mijn vriend het gewoon vergeet. Maar wij geven allebei helemaal niets om verjaardagen, dus who cares?

Je kunt ook drama's maken van dingen die helemaal niet belangrijk zijn.
nou ik wordt er nooit vrolijk van als iemand me wakker belt en tenslotte haar gedrag slaat gewoon nergens op
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
wat is er man? zit je slipje in de knoop?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 18:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
nou ik wordt er nooit vrolijk van als iemand me wakker belt en tenslotte haar gedrag slaat gewoon nergens op
Nou sorry hoor, maar mijn vriend mag mij heus wel wakker bellen. En dit is toch een "beter laat dan nooit"-geval.

Jezus, ik vind wel dat iedereen erg dramatisch reageert, hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 19:02
Verwijderd
Ik het maar raar dat de vriendin van de ts niet gewoon irl met d'r vriend wil praten over zoiets; ik zou mijn vriend toch tenminste laten uitleggen? Je wilt toch juist graag dat je vriend je goed behandelt en gunt hem dus het voordeel van de twijfel in zulke gevallen? Wel vreemd dat je boos wordt en niet wilt praten terwijl je helemaal niet weet hoe het zit. Klinkt dus ook niet als een heel volwassen relatie.
Maar blijkbaar vindt de ts dat normaal, dus tja, dan zou ik maar ff afwachten tot je wél een goed gesprek kunt voeren. En dan niet via de telefoon maar gewoon in het echt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2011, 10:58
Taylor Alison
Taylor Alison is offline
Gisteravond begon ze zelf tegen me te praten over msn, deze kans dus maar even aan gegrepen om te praten. Terwijl ik het dus liever in RL doe, maar dat terzijde,
Ze geloofde me eerst niet omdat ze het allemaal heel toevallig vond, maar ze heeft er zelf nog over na gedacht en ze geloofde me althans dat zegt ze.Hier heb ik me dus maar bij neergelegd.

Ze heeft erg getwijfeld om wel te komen naar me verjaardag maar ze dacht dat ik niet thuis was, terwijl ik haar wel een smsje had gestuurd dat ik de hele dag thuis was.Maar volgens haar niet aangekomen. Maar dan had ze als nog in de avond kunnen komen dacht ik zo maar toen moest ze op passen op haar zusje, en als ik dan zeg dat ze mij ook haar kant even op had laten komen zegt ze dat ik niet zo heel boos moet doen.(was toch niemand bij mij op die dag)

Nu ben ik dan het weekend niet bij haar omdat ze veel HW heeft en vanavond afgesproken heeft met vrienden, nu ga ik rond 4 uur wel langs bij haar omdat ik zelf nog wat dingetjes op moet halen van school, die daar liggen en hoop ik dat ik haar nog even zien,

Maar achter af is het naar mijn idee toch goed gekomen, na onze anderhalf uur durende chat sessie.

Groet,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten