Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel je niet zo aan man, dramaqueen... En tsja... Ga inderdaad met haar praten, zie dat je het gevoel hebt dat ze wat langer niet helemaal zichzelf is, misschien speelt er wat anders mee op de achtergrond. Kom je maar op een manier achter. En laat je niet zo makkelijk afschepen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ze had me nog wel gebeld gister avond ze belde me wakker om me als nog te feliciteren was nog net geen 24/11. Haar telefoon lag thuis en ze was hele dag niet thuis geweest, kans niet aangegrepen om te praten, omdat ik erg moe was,
Dit zal ik vanavond wel doen, of morgen want ik ga er morgen toch heen, |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Je kunt ook drama's maken van dingen die helemaal niet belangrijk zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jezus, ik vind wel dat iedereen erg dramatisch reageert, hoor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik het maar raar dat de vriendin van de ts niet gewoon irl met d'r vriend wil praten over zoiets; ik zou mijn vriend toch tenminste laten uitleggen? Je wilt toch juist graag dat je vriend je goed behandelt en gunt hem dus het voordeel van de twijfel in zulke gevallen? Wel vreemd dat je boos wordt en niet wilt praten terwijl je helemaal niet weet hoe het zit. Klinkt dus ook niet als een heel volwassen relatie.
Maar blijkbaar vindt de ts dat normaal, dus tja, dan zou ik maar ff afwachten tot je wél een goed gesprek kunt voeren. En dan niet via de telefoon maar gewoon in het echt. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Gisteravond begon ze zelf tegen me te praten over msn, deze kans dus maar even aan gegrepen om te praten. Terwijl ik het dus liever in RL doe, maar dat terzijde,
Ze geloofde me eerst niet omdat ze het allemaal heel toevallig vond, maar ze heeft er zelf nog over na gedacht en ze geloofde me althans dat zegt ze.Hier heb ik me dus maar bij neergelegd. Ze heeft erg getwijfeld om wel te komen naar me verjaardag maar ze dacht dat ik niet thuis was, terwijl ik haar wel een smsje had gestuurd dat ik de hele dag thuis was.Maar volgens haar niet aangekomen. Maar dan had ze als nog in de avond kunnen komen dacht ik zo maar toen moest ze op passen op haar zusje, en als ik dan zeg dat ze mij ook haar kant even op had laten komen zegt ze dat ik niet zo heel boos moet doen.(was toch niemand bij mij op die dag) Nu ben ik dan het weekend niet bij haar omdat ze veel HW heeft en vanavond afgesproken heeft met vrienden, nu ga ik rond 4 uur wel langs bij haar omdat ik zelf nog wat dingetjes op moet halen van school, die daar liggen en hoop ik dat ik haar nog even zien, Maar achter af is het naar mijn idee toch goed gekomen, na onze anderhalf uur durende chat sessie. Groet, |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen zoek Zonnemeisje | 18 | 22-03-2007 21:41 | |