Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2011, 11:52
Gijsi0
Gijsi0 is offline
Hallo iedereen, ik ben student journalistiek aan de Hogeschool Utrecht en daarvoor studeer ik nu een paar maanden in Canterbury, Engeland. Op het moment werk ik aan een project over het collegegeld dat hier volgend jaar meer dan verdubbelt en welke gevolgen dit zal hebben voor internationale EU studenten. Daarvoor zou ik ook heel graag met iemand willen spreken die volgend jaar misschien in Engeland wil gaan studeren. Zouden de mensen die dat misschien van plan zijn hieronder kunnen reageren of een PM kunnen sturen? Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2011, 19:24
vera1
vera1 is offline
Hallo Gijs,
Ik heb er ook een tijdje over nagedacht om in Engeland een studie te gaan volgen.
Toen ik hoorde hoe hoog de kosten voor de studie alleen al waren, heb ik me toch moeten bedenken.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 21:41
Verwijderd
Hoi Gijs,

Ik denk er ook over om in Engeland te gaan studeren. Ik vind het namelijk leuk om mensen uit allerlei landen te ontmoeten en ik wil graag vloeiend engels leren spreken. Ik zit nu in de 5e dus ik zou dan pas in 2013 gaan. Ik zou het ook heel zuur vinden als het collegegeld omhoog gaat. In principe zou ik het wel kunnen betalen maar dat zorgt er wel voor dat studeren weer iets voor de elite wordt, en dat moeten we toch niet willen? we willen toch dat iedereen de kans heeft om te studeren, ongeacht hoeveel geld je ouders hebben. helaas hebben we dat niet voor het zeggen..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 21:21
Aankomendstuden
Aankomendstuden is offline
Surviving Rabbit,

Zoals ik al in een andere post had gezet: Als je graag in het Verenigd Koninkrijk wilt studeren valt er ook wel wat voor te zeggen om voor Schotland te kiezen. Daar is studeren namelijk gratis voor EU-burgers. Dus ook voor ons. Op deze site staat hoe het precies zit Gratis studeren in Schotland. Hier kun je trouwens ook zien in welke andere landen je gratis kunt studeren en wat het kosten plaatje is: Buitenland studeren: gratis studie overzicht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten