Advertentie | |
|
![]() |
||
Dat trukje van op antwoorden inspelen ken ik al.
Alleen zit ik met het probleem met de eerste vraag... Vandaag heb ik haar weer gezien, om 14:15 uur. Ze begon juist aan een soort van vergadering, dus heb haar niet kunnen spreken. Heb wel een gebaar gedaan, maar ze heeft het denk ik niet gezien... ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Wordt toch al aangegeven, vraag gewoon iets luchtigs aan haar. waar ze mee bezig is, en of je even moet helpen ^^.
"Secret Agent" geeft hierboven dit aan, dat is toch een prima begin ?
|
Welk gespreksonderwerp een meisje leuk vindt, hangt ook van het meisje af. Zo zijn er meisjes die GTST een interessant gespreksonderwerp vinden. Of volleybal. Of andere onderwerpen die mij niet interesseren en waar ik niets vanaf weet en dús geen gesprek over kan/wil houden.
Maar wat de rest al zegt: je kan het best een laagdrempelig gesprek beginnen over iets wat jullie allebei sowieso aangaat. In dit geval dus bijvoorbeeld jullie werk, maar het weer zou ook kunnen (als het heel hard onweert of gewoon 'jeetje, vind jij het ook zo irritant dat het al een week lang mistig is?') - dat is iets waar zij sowieso mee te maken heeft, en waar het ook niet heel gek is dat je erover begint. Terwijl als je vraagt 'heb jij een huisdierenallergie?' zonder goede reden, dat wel weer een beetje vreemd beginpunt is. ![]()
|
Goede uitleg!
Weeral wat meer kennis over het vrouwelijk geslacht verworven ![]() Van die mist kan ik wel iets vertellen. Zij komt ook met de fiets, alleen wel van de andere kant, maar daar zal er ook wel mist zijn zeker ![]() In ieder geval, heb nu al wel een paar beginzinnen, zal een beetje afhangen van de situatie welke ik ga gebruiken. Ik hou jullie op de hoogte. ps.: nu hopen dat ik morgen voor een dringende reparatie naar gebouw 2 moet ofzo ![]()
|
Nieuwsflash:
Vandaag heb ik haar 3 keer gezien. De 1ste keer zag ik haar en zei hoi. (Zij zei hoi terug.) De 2de keer had ik haar niet zien aankomen en toen ik haar zag kwam er ineens zo'n big smile op haar gezicht ![]() ![]() 3de keer was vlak voor de middag, ze was aan het wachten op de levering van de middagmaaltijd voor de patiënten. Het toeval wil nu dat ik toevallig daar ook moest wachten op de man die een aardingsmeter uit de koffer van zijn wagen ging halen (ik heb sleutels en moest soort van portier spelen omdat de meeste deuren waar borden en technische spul achter staat op slot zijn.). Een lang gesprekje gedaan. Wanneer die meneer van de controle terug was ging ik door. Ik zei tot volgende keer. Zij zei daag. En een kwartier laten doe ik dit: ![]() Had toch vergeten haar naam te vragen zeker ![]()
|||
Citaat:
Alles op zijn tijd ![]() Citaat:
![]()
|
Muziek doet 't volgens mij altijd wel goed.
Misschien moet je d'r naar d'r interesses vragen, en daar over praten - gewoon vragen stellen om zo te weten komen waarom ze die hobby leuk vindt, hoelang ze het al doet, etc. ![]()
|
Pfff, wat een tegenslag
![]() Lol, wat dacht je nu? Schrijf het op en post hieronder. Vandaag tegen de middag aan, net na 13:00 uur zag ik haar. Ze had gedaan met werken en liep langs het gebouw van de technische dienst (soort homebase, gebouw waar mijn magazijn met materiaal is, mijn koffielokaal, mijn kleerkastje, mijn...). Ik ging net naar buiten om lampen te vervangen in gebouw 2 (yep!, daar werkt ze, dus dacht, vragen die handel ![]() Swat, ze liep dus in de andere richting dan ik moest, maar ze was mij al voorbij. Ik wou mij net omdraaien om mijn fiets van de technische dienst te nemen om haar achterna te gaan (zij ging te voet) om haar een goed weekend te wensen. Komt mijn baas just naar buiten ![]() Heb dus maar gewoon verder gestapt naar gebouw 2. Meisjes en jongens (en dames en heren ![]() Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik wou dat het nog géén weekend was... Nu moet ik een heel weekend lang wachten tot het maandag is om haar naam te kunnen vragen. En hopen dat er dan briefjes zijn om in gebouw 2 te moeten werken. Anders zie ik haar weeral niet. En heb dan weeral geen kans om haar aan te spreken. Wat een miserie hé ![]()
|
Pfff, vandaag ben ik haar niet tegengekomen.
Moest ik in de namiddag (wanneer ze niet meer werk dus) gaan uitdokteren waarom een groot deel van de verlichting van een gang niet brand. Uiteindelijk het licht aangekregen. Toen bleek dat er 5 lampen in die gang stuk waren. Heb ik vandaag toch niet meer kunnen doen zeker ![]() ![]() Heb wat anders gedaan gehad. Lampjes van die gang worden morgen in de voormiddag vervangen ![]() Toch leuk hé, dat je je eigen planning kan opstellen ![]()
|
Verwijderd
|
En waarom kan je dus wel niet zomaar naar daar gaan he? Ik lees hierboven allemaal verhaaltjes dat je haar tegenkomt, zij jou aanspreekt en dat je iets bij haar gebouw moet afleveren, me dunkt dat het mogelijk is.
En zelfs als je nooit meer naar dat gebouw toe moet kan je toch prima even naar binnen lopen in de pauze? nogmaals; man the fuck up. |
![]() |
|
Niet iedereen hangt de macho uit.
Ben nog niet lang aan het werken en mijn baas houd mij goed in het oog. Het is niet de bedoeling dat ik zonder reden ergens lig rond te lopen... En nu stop ik met te discuteren want als je mijn op de hoogte houdende post niet interesseren, dan moet je het maar niet lezen ![]()
|
![]() |
Ik weet niet hoor, maar de volgende keer dat je d'r ziet zeg je iets in de trant van: hé, ik vind het leuk om met je te praten maar het is werktijd dus dan kan dat eigenlijk niet. Ik wil graag een keer iets met je drinken, vind je dat leuk? Dan fix je d'r naam en telefoonnummer sowieso, plus een date. Als ze ook met jou praat en lacht als ze je ziet kun je het best proberen.
|
![]() |
|
Ik had dus wel geen raad nodig over het versieren van een meisje hé
![]() Ik moest alleen effe een goeie startzin vinden. Swat, verder van het verhaal (voor diegene die het niet willen lezen, scroll tot het laatste gedeelte van mijn post ![]() Ik ging dus in de voormiddag ergens die lampen vervangen. En ik zag haar daar maar nergens... Werkt ze in ploegen? En werkt ze dan nu met andere uren? (Vanaf hier mag je dan lezen.) Was ze daar dan toch uiteindelijk ![]() Nog eens een praatje gedaan, maar om een lang verhaal kort te houden. Naam: check Woonomgeving: check Msn: check. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Contact en aanspreken mb93 | 10 | 22-05-2012 20:27 | |
Liefde & Relatie |
gesprek op gang houden issie88 | 17 | 28-02-2006 18:06 |