Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2011, 20:06
RuwanHeggelman
RuwanHeggelman is offline
Wie kijkt het? Wie kent de boeken?

Ik vond seizoen 1 SUPER, vooral de eerste episode. Seizoen 2 is ook erg vet, alleen wat 'kalmer'. Misschien omdat het budget drastisch verlaagt is..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2011, 20:13
Verwijderd
Seizoen 1 was kut, behalve de eerste episode. Seizoen 2 is tot noch toe ook kut, maar niet kut genoeg om mijn zombieverslaving voor opzij te zetten. Bij vlagen spannend, over het algemeen niet meer dan een typische amerikaanse soap met af en toe een zombie erin om je te herinneren in welke setting de serie ookalweer afspeelt.

Gemiste kans.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 21:38
RuwanHeggelman
RuwanHeggelman is offline
Je bent fan van de boeken (: ?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 21:50
Verwijderd
Nee, maar ik heb ze ook nog geen kans gegeven. Ik heb al genoeg boeken en strips waar ik nog de tijd voor moet nemen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 00:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Net de pilot/episode 1 gekeken. Wel leuk, niet bijster origineel. Een leeg ziekenhuis, het leger dat bijspringt, hier en daar overlevenden met een kind bij zich. Het is allemaal al eens eerder gedaan.

Maar er zitten slechts 6 episodes in S1, dus ik wil S1 nog wel even afkijken om te zien waar het heen gaat.
Oud 26-11-2011, 00:39
Verwijderd
Success. Je hebt het beste al gehad
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 02:05
NoID87
NoID87 is offline
Wie kijkt het?
ik niet

Wie kent de boeken?
ik ook niet
Oud 27-11-2011, 22:16
Verwijderd
Nou ik vond het eerst een toffe serie - ik heb namelijk echt helemaal niks met zombies, maar de pilot vond ik gaaf. Wel een hoop bekende thema's, maar tof uitgewerkt, de sfeer beviel goed. En als ik een zombieserie leuk vindt, moet het heus wel enige kwaliteit hebben. Al was het maar in de vette zombies.

Maar ik kan NIETNIETNIET wennen aan die kutwijven in de serie. Echt ALLE vrouwelijke personages zijn labiele incapabele trutten en ik wil dat ze allemaal DOODGAAN. Zelfs als ze in de strip coole en zelfstandige personages zijn, zijn ze in de serie echt veranderd in de meest kansloze types ooit. En de kinderen zijn ook KUT. Alle vrouwen en kinderen zijn er alleen maar om te beschermen, ze voegen echt helemaal niks toe. Die mannen zouden ze allemaal dood moeten laten gaan en nuttige leden van hun groep moeten gaan zoeken. En ik word er echt zooooo kriegel van dat ik de serie nu niet meer kan kijken

Echt serieus. In de strips is Andrea de beste scherpschutter van de bende, hier mag ze niet eens een pistool. Dat kutmeisje loopt op d'r twaalfde nog met een knuffelbeer rond te venten? En niemand doet enige moeite om dergelijke incapabele personages ook maar IETS aan survivalskills bij te brengen; integendeel, wapens worden afgepakt van vrouwen en kinderen, en er word ze niks aan zelfverdedigingsmogelijkheden bijgebracht of desnoods andere nuttige bezigheden. Echt afschuwelijk En nu beginnen zelfs de mannen zeikwijven te worden. Alleen Daryl is cool, en hij is een fucking hillbilly.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 11:03
Verwijderd
Andrea draait wel bij en wordt uiteindelijk inderdaad één van de wijven die van mij niet dood hoeft. Maar inderdaad, het beste voor deze serie zou zijn als ze de kinderen en (dus bijna) alle vrouwen gewoon doodmaken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 12:32
JanDeVries
JanDeVries is offline
Alle karakters zijn ongeveer even ééndimensionaal, maar bij de vrouwen valt dat gewoon meer op omdat zij allemaal een irritante eigenschap hebben meegekregen. Carol jankt alleen maar, Lori bitcht alleen maar en Andrea faalt alleen maar. Ik heb nog enigszins hoop voor Maggie, maar dat is waarschijnlijk zinloos.
Oud 29-11-2011, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Nou ik vond het eerst een toffe serie - ik heb namelijk echt helemaal niks met zombies, maar de pilot vond ik gaaf. Wel een hoop bekende thema's, maar tof uitgewerkt, de sfeer beviel goed. En als ik een zombieserie leuk vindt, moet het heus wel enige kwaliteit hebben. Al was het maar in de vette zombies.

Maar ik kan NIETNIETNIET wennen aan die kutwijven in de serie. Echt ALLE vrouwelijke personages zijn labiele incapabele trutten en ik wil dat ze allemaal DOODGAAN. Zelfs als ze in de strip coole en zelfstandige personages zijn, zijn ze in de serie echt veranderd in de meest kansloze types ooit. En de kinderen zijn ook KUT. Alle vrouwen en kinderen zijn er alleen maar om te beschermen, ze voegen echt helemaal niks toe. Die mannen zouden ze allemaal dood moeten laten gaan en nuttige leden van hun groep moeten gaan zoeken. En ik word er echt zooooo kriegel van dat ik de serie nu niet meer kan kijken

Echt serieus. In de strips is Andrea de beste scherpschutter van de bende, hier mag ze niet eens een pistool. Dat kutmeisje loopt op d'r twaalfde nog met een knuffelbeer rond te venten? En niemand doet enige moeite om dergelijke incapabele personages ook maar IETS aan survivalskills bij te brengen; integendeel, wapens worden afgepakt van vrouwen en kinderen, en er word ze niks aan zelfverdedigingsmogelijkheden bijgebracht of desnoods andere nuttige bezigheden. Echt afschuwelijk En nu beginnen zelfs de mannen zeikwijven te worden. Alleen Daryl is cool, en hij is een fucking hillbilly.
Hmm, nu je het zegt.... eigenlijk is de serie dan best wel erg paternalistisch, conservatief en vrouwonvriendelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 20:50
Carn
Carn is offline
nou, einde van de eerste helft van S2 schept weer wat hoop voor de toekomst..
Oud 30-11-2011, 12:05
Verwijderd
Eindelijk een beetje nuchterheid in de serie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten