Nou ik vond het eerst een toffe serie - ik heb namelijk echt helemaal niks met zombies, maar de pilot vond ik gaaf. Wel een hoop bekende thema's, maar tof uitgewerkt, de sfeer beviel goed. En als ik een zombieserie leuk vindt, moet het heus wel enige kwaliteit hebben. Al was het maar in de vette zombies.
Maar ik kan NIETNIETNIET wennen aan die kutwijven in de serie. Echt ALLE vrouwelijke personages zijn labiele incapabele trutten en ik wil dat ze allemaal DOODGAAN. Zelfs als ze in de strip coole en zelfstandige personages zijn, zijn ze in de serie echt veranderd in de meest kansloze types ooit. En de kinderen zijn ook KUT. Alle vrouwen en kinderen zijn er alleen maar om te beschermen, ze voegen echt helemaal niks toe. Die mannen zouden ze allemaal dood moeten laten gaan en nuttige leden van hun groep moeten gaan zoeken. En ik word er echt zooooo kriegel van dat ik de serie nu niet meer kan kijken
Echt serieus. In de strips is Andrea de beste scherpschutter van de bende, hier mag ze niet eens een pistool. Dat kutmeisje loopt op d'r twaalfde nog met een knuffelbeer rond te venten? En niemand doet enige moeite om dergelijke incapabele personages ook maar IETS aan survivalskills bij te brengen; integendeel, wapens worden afgepakt van vrouwen en kinderen, en er word ze niks aan zelfverdedigingsmogelijkheden bijgebracht of desnoods andere nuttige bezigheden. Echt afschuwelijk

En nu beginnen zelfs de mannen zeikwijven te worden. Alleen Daryl is cool, en hij is een fucking hillbilly.