Wat wil je dat ik doe? vroeg ik verbaasd naarde zilveren muntjes op mijn blote buik kijkend.
Geduldig legde hij het nog eens uit. Midden in de kamer gaan staan met je benen gespreid. En dan handen boven je hoofd tegen elkaar houden met een dubbeltje tussen de toppen van je vingers en duimen.
Mijn hartslag versnelde. Wat heeft ie nu weer voor een spelletje bedacht? dacht ik.
Ik zag zijn brede grijns en zei: Goed dan jij je zin. Ik liep over de kale plankenvloer, waarvan hij het wollen carpet had weggerold en ging met mijn benen uit elkaar staan. Mijn tepels werden hard van nieuwsgierige opwinding toen ik voorzichtig een dubbeltje op elke vingertop van de duim van mijn linkerhand legde em daar vervolgens mijn gespreide rechterhand tegenaan drukte.
Ik hief mijn armen boven mijn hoofd. Hij kwam overdreven langzaam op mij af, maar ik kon aan zijn erectie zien dat hij alles behalve kalm was. Hij legde een hand op mijn heup en liep traag om mij heen terwijl hij zijn uitleg vervolgde. Luister, wat ik ook doe wat jij ook voelt je laat die dubbeltjes niet vallen. Nu stond ie achter me en hij hield zijn linkerarm im mijn middel. Gleed met zijn rechterhand onder mijn lange haar en tilde het op. Hij fluisterde in mijn oor: als je ook maar een dubbeltje laat vallen, en dat zal ik zeker horen op deze houten vloer, dan houdt alles meteen op...alles...
Hij zoende me in mijn hals en nam mijn oorlelletje tussen zijn lippen, terwijl zijn handen mijn borsten streelden. Ik kreunde protesterend. Mijn handen werden nu al zweterig. Steeds dwingender drukte hij zijn warme lippen tegen mijn hals en oren, rolde mijn harde tepels tussen zijn vingers. Daarop deed hij een stap naar achteren en begon zacht met zijn nagels over mijn rug te krassen; lange trage halen die een tintelend spoor achter lieten. Klagerig gleden zijn nagels in de richting van mijn gevoelige oksels. Ik hield trillend van inspanning mijn armen opgeheven. Elke zenuw in mijn lichaam sidderde in de verwachting dat hij ging kietelen. Hij ging weer voor me staan,bijna neus aan neus en liet zijn handen losjes op mijn heupen rusten. Zenuwachtig? vroeg hij. Ik rilde maar hij bewoog zijn vingers niet. Alsjeblieft niet...mijn smeekbede bleef in de lucht hangen terwijl zijn handen over mijn onderbuik gleden en dan omlaag gingen tussen mijn benen naar mijn gezwollen vochtige lippen. Zozo er is iemand nogal opgewonden, zei hij met zijn vingers over mijn lippen glijdend. Mijn onderbuik trok bijna pijnlijk samen en ik kantelde mijn bekken naar hem toe, onderwijl wanhopig mijn vingers tegen de glibberende muntjes drukkend. Hij boog zich en zoog aan een tepel en flitste er met zijn tong overheen. Hij sloot zijn hand om mijn natte hete kut heen en liet een vinger tussen de lippen glijden. Mijn knieen knikten en mijn arem beefden van inspanning, maar ik liet de dubbeltjes niet los.
Er liep iets langs de binnekant van mijn dijen, zweet of het vocht van mijn opwinding, ik wist niet wat.
Zijn lippen verlieten mijn borsten en hij keek op naar mijn trillende armen en dan naar mijn gezicht waarop een wanhopige grijns moet hebben gelegen.
Grote meid, zei hij. En hij zoende me wild.
De vingers van zijn rechterhand bleven rond mijn clitoris cirkelen, met zijn linkerhand streek hij over mijn heupen naar mijn bezwete rug en dan tussen mijn billen naar mijn anus. Ik kwam nu bijna klaar, mijn vingers verkrampten en ik werd van angst dat ik een dubbeltje zou laten vallen. Hij hield abrupt op, legde zijn handen weer op mijn heupen en kwam dicht tegen me aan staan. Nee nee, smeekte ik, niet ophouden, ik heb toch niets laten vallen. Ik duwde mijn kloppende kruis tegen zijn harde, glanzende erectie, wilde dat hij net zo geil werd als ik. Hij glimlachte slechts, knielde neer en begon kleine plagerige kusjes op mijn schaamlippen te geven. Ik sloot mijn ogen en probeerde uit alle macht mijn grip op de muntjes niet te laten verslappen. Oh ja, hijgde ik, toen ik het puntje van zijn tong op mijn clitoris vond. Mijn dijen begonnen te trillen en toen hij zijn mond in een lange zuigende beet om mijn kut sloot kwam ik klaar. De dubbeltjes kletterden neer in een zilveren regen en mijn uitgeputte armen vielen liefkozend om zijn hoofd. Langzaam kwam ik tot mijzelf. Mijn knieen hielden op te knikken en de kramp trok uit mijn vingers. Ik bukte me, raapte de dubbeltjes op en legde ze in zijn hand. Het is jouw beurt, fluisterde ik in zijn oor.
|