Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2011, 16:01
MariaMaria
MariaMaria is offline
Hi mensen!

Dus voor alle iPhone gebruikers is deze leuke topic geopend. Schrijf hier al je vragen, updates, nieuws of alle andere dingen die je kwijt wil Voor de jaloerse BBerry gebruikers: open your own topic

Ok, dus ruim een jaar geleden ben ik van de BBerry naar de iPhone overgestapt en heb sinds kort de iPhone 4. Oh echt eerlijk waar, een heel nieuwe wereld ging er voor me open haha. Heb een verslaving gemaakt van mijn iPhone gebruik, de applicaties zijn echt te gek en ben steeds op zoek naar nieuwe handige Apps.

Nu wil ik weten welke Apps jullie gebruiken en welke je absoluut zou aanraden?
Mijn favo App op het moment is How Stuff Works. Dagelijks kan je nieuwe info streamen over verschillende soorten zaken. Van Dino's tot menstruatie.. ook staan er een paar info podcasts op.

Ook maak is veel gebruik van de Marktplaats en Groupon App, omdat het gewoon zo handig is! Dit was een redelijk oude deal, maar heeft mij wel onwijs blij gemaakt met mijn iPhone
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2011, 19:01
sanni
sanni is offline
Dit hoort meer thuis in: Wetenschap & Technologie. Aangezien je hier specifiek zoekt naar apps.
Oud 03-11-2011, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Dit hoort meer thuis in: Wetenschap & Technologie. Aangezien je hier specifiek zoekt naar apps.
Een app is software.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 07:36
sanni
sanni is offline
Citaat:
Een app is software.
Ik noemde de overkoepelende categorie.
Oud 04-11-2011, 08:32
freyk
freyk is offline
De topic van hank ankermank had vorige maand een behoorlijke verzameling van iphone apps.
Oud 04-11-2011, 10:16
Verwijderd
Toen ik nog een iphone had gebruikte ik die apps alleen voor games en af en toe voor facebook enzo. Het mocht dan wel gratis zijn maar 99% van de appstore is gewoon overbodige rommel.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 13:56
MariaMaria
MariaMaria is offline
Citaat:
Toen ik nog een iphone had gebruikte ik die apps alleen voor games en af en toe voor facebook enzo. Het mocht dan wel gratis zijn maar 99% van de appstore is gewoon overbodige rommel.
Abosluut niet!
Steeds meet nieuwe apps worden toegevoegd aan de AppStore..
De nieuwe update heeft veel teweeg gebracht
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 15:59
Verwijderd
Weet ik, ze hebben een stuk meer mogelijkheden om nieuwe rommel te ontwikkelen bedacht.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 10:29
priepie
priepie is offline
nou nou lekker aardig maar weet iemand of deze site ook goed toegankelijk is voor de iphone of blijft de interface hetzelfde? ben er laatst achter gekomen dat wrts ook voor iphone is mss is dit voor veel mensen oud nieuws maar vindt zelf wel handig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten