![]() |
|
Hi mensen!
Dus voor alle iPhone gebruikers is deze leuke topic geopend. Schrijf hier al je vragen, updates, nieuws of alle andere dingen die je kwijt wil ![]() ![]() ![]() ![]() Ok, dus ruim een jaar geleden ben ik van de BBerry naar de iPhone overgestapt en heb sinds kort de iPhone 4. Oh echt eerlijk waar, een heel nieuwe wereld ging er voor me open haha. Heb een verslaving gemaakt van mijn iPhone gebruik, de applicaties zijn echt te gek en ben steeds op zoek naar nieuwe handige Apps. Nu wil ik weten welke Apps jullie gebruiken en welke je absoluut zou aanraden? Mijn favo App op het moment is How Stuff Works. Dagelijks kan je nieuwe info streamen over verschillende soorten zaken. Van Dino's tot menstruatie.. ook staan er een paar info podcasts op. Ook maak is veel gebruik van de Marktplaats en Groupon App, omdat het gewoon zo handig is! Dit was een redelijk oude deal, maar heeft mij wel onwijs blij gemaakt met mijn iPhone ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
De topic van hank ankermank had vorige maand een behoorlijke verzameling van iphone apps.
||
Citaat:
Steeds meet nieuwe apps worden toegevoegd aan de AppStore.. De nieuwe update heeft veel teweeg gebracht ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Op zoek naar gebruikers van iPhone of BlackBerry Starrie | 2 | 01-08-2012 14:47 | |
Software & Hardware |
[browser] Safari voor windows freyk | 17 | 17-06-2007 16:14 |