Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kunt op deze behandelplekken niet zomaar even 'langs gaan'. Sowieso ga ik niet samen met mijn psych op pad, lijkt me een beetje gek. Je kunt langs gaan als je een afspraak hebt voor een oriënterend gesprek of een intake, en daar kun je inderdaad je vragen stellen en antwoorden krijgen, maar of zij mij het beste antwoord kunnen geven zoals jij zegt betwijfel ik. Een behandelaar kijkt heel anders tegen een situatie aan dan een (ex-) cliënt of patiënt, en juist daarom vraag ik het op een forum waar mensen wellicht vanuit hun eigen ervaringen iets aan me kunnen vertellen waardoor ik een beter beeld krijg. Dat blijkt ook wel uit de reacties in dit topic en een paar privéberichten die ik hierover heb gekregen. Daarnaast is het niet de bedoeling dat je je inschrijft voor meerdere intakes tegelijk, een kliniek wil ook dat jij voor hen kiest en niet op meerdere paarden gaat wedden, wat ik wel begrijp. Dus als er nog meer reacties/ideeën/ervaringen zijn, bring them on, en bedankt voor het meedenken mensen, groetjes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke. Ik ken mensen die in ieder geval onder begeleiding op zo'n manier wel de juiste hulp hebben kunnen kiezen.
Wel door middel van een afspraak niet door zomaar even langs te gaan ![]() Maar ik zei het meer zodat je zoveel mogelijk informatie probeert in te winnen van verschillende kanten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
-waar zat je Erasmus MC - Adolescenten - Leefgroep de Loods
- hoe lang ongeveer 3 maanden -heeft het je opgeleverd wat je hoopte meer dan dat ![]() -kreeg je medicijnen/was dat verplicht Ik kreeg geen medicijnen, veel anderen wel -kreeg je creatieve therapie of drama therapie of muziek therapie oid Creatieve, Groeps, Psychomotorisch & sociale therapie -hoe groot was je afdeling of groep 7 jongeren & 2 volwassen begeleiders -waren het fijne mensen of vervelende sfeer? fijne mensen & haast nooit een vervelende sfeer. Was best gezellig ![]() -heb je een druk programma of ook vrije tijd na 15.00 had je bijna alleen nog maar vrije tijd grz |
![]() |
|
![]() |
Um.. Het klinkt misschien heel stom.. Maar wanneer word je opgenomen in een kliniek? Wat voor redenen zijn er nodig? Wanneer ben je "geschikt" voor opname?
Laat het gelieve even weten via een pm. Ik lees voornamelijk alleen probleempjes en de laatste tijd heb ik niet zoveel tijd meer om het hele forum te lezen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 |