Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2011, 13:15
mikeje
mikeje is offline
hee ik zit al best lang op voetbal
maar heb de laatste tijd last van ongewenste intimiteiten in de kleedkamer
er is een teamgenoot die best veel aan me zit en hier word ik niet vrolijk van
ik wil ook geen ruzie en durf er eigenlijk niet echt wat van te zeggen

weet iemand hoe ik dit het beste op kan lossen?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 13:18
Verwijderd
'Ik vind het niet fijn dat je aan me zit, blijf van me af.'
En als dat nie thelpt naar de trainer/leraar/coach/whatever stappen.

Niemand hoort aan jou te komen als je dat niet wil.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 13:51
Verwijderd
Je kan best zeggen dat je het niet wilt hebben. Als je echt bang bent dat het uit de hand loopt als je dat zegt dan zou ik naar je trainer toe gaan. Zeg dat je dit niet wilt hebben. Wees duidelijk. Een trainer hoort hier toch wat mee te doen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 14:00
jeroen96
jeroen96 is offline
gewoon zeggen wat je altijd zou zeggen als hij iets minder aanrakerig was: doe is niet zo gay joh! en gewoon niet apart nemen maar egwoon onder de douche, tenminste ik neem aan dat het onder de douche is? Geen enkele jongen vind het leuk om Gay genomend te worden als hij het niet is en als hij het niet zeker weet dan ook niet.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 15:57
Verwijderd
Zeg er wat van.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 16:55
AzN
AzN is offline
Je kunt ook 'n subtiele hint geven als hij je weer aanraakt: stapje achteruit, ongemakkelijk lachje, kortaf knikje, wenkbrauwen fronsen, korte stilte inlassen, etc.
Maar dat heb je al geprobeerd..?
Oud 06-11-2011, 18:58
Verwijderd
Waarom zou je in hemelsnaam subtiel zijn als iemand je betast? Zeg er wat van en als dat niet werkt sla je hem op z'n bek.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 19:37
hookee
hookee is offline
Als er iemand denkt grappig te zijn en steeds (dreigt) aan je piemol te zitten helpt (na 2 waarschuwingen) maar 1 ding: zo hard als je kan je voetbalwreef omhoogwerken waar z'n twee benen bij elkaar komen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 00:21
Jefar
Jefar is offline
Sla hem met je piemel
Oud 07-11-2011, 19:07
Anoniem111
Anoniem111 is offline
Citaat:
Sla hem met je piemel
ahahaha
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 19:50
AzN
AzN is offline
Citaat:
Waarom zou je in hemelsnaam subtiel zijn als iemand je betast? Zeg er wat van en als dat niet werkt sla je hem op z'n bek.
..omdat die teamgenoot van de TS zich wel 'ns afgewezen/beledigd zou kunnen voelen en daarom 't verhaal zou kunnen verdraaien naar: "Ik gaf 'm 'n schouderklopje en hij deed direct 'n melding van aanranding/hij greep me direct bij de keel."

De TS wil geen ruzie en durf er zelfs niets van te zeggen, dus jouw advies zal voor hem gemakkelijker gezegd dan gedaan zijn .
Oud 07-11-2011, 20:47
Verwijderd
Mijn eerste suggestie past daar in. Zeg er wat van. Maar om dan weer subtiel te gaan doen alsof HIJ het slachtoffer is, is wel heel achterlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 16:52
Verwijderd
Een stille hint is echt typisch een vrouwenoplossing, dat merken jongens toch niet. Je moet gewoon iets zeggen van : "blijf eens van me af vuile flikker". Dan doet ie het tenminste niet meer.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 15:34
Smartie<3
Smartie<3 is offline
Gewoon een knietje geven (A)
Oud 09-11-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Gewoon een knietje geven (A)
Dit dus
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 03:36
Verwijderd
Citaat:
gewoon zeggen wat je altijd zou zeggen als hij iets minder aanrakerig was: doe is niet zo gay joh! en gewoon niet apart nemen maar egwoon onder de douche, tenminste ik neem aan dat het onder de douche is? Geen enkele jongen vind het leuk om Gay genomend te worden als hij het niet is en als hij het niet zeker weet dan ook niet.
Dit, maar dan met een knipoog en wat eloquenter. "Gast, ik weet dat ik een goddelijk lichaam heb, maar ik ben heteroseksueel en zal dat blijven hoor!" of iets in die geest. Wel hard genoeg zeggen ten overstaan van zoveel mogelijk mensen

De adviezen van de dames móet je negeren, anders graaf jij je eigen graf.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 11:00
Verwijderd
Je wil er niets van zeggen, maar je wil wel dat hij ermee ophoudt. Ik raad je aan om hem een cursus gedachtenlezen cadeau te doen

Nee, serieus. "Doe eens niet" lijkt me duidelijk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Nee, serieus. "Doe eens niet" lijkt me duidelijk genoeg.
Nee, dan kom je over als een of ander mietje dat helemaal niets durft te zeggen. Je moet gewoon zeggen "optyfen met je handen ben je gay ofzo"?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 14:08
Verwijderd
trap hem, deins acheruit, zeg kun je ook normaal doen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 11:29
Verwijderd
Ik moet echt een beetje lachen om de vrouwenreacties
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 13:13
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik moet echt een beetje lachen om de vrouwenreacties
Welke vrouwenreacties om precies te zijn?

Als iemand aan mij zit terwijl ik dat niet wil hebben, dan zeg ik dat 'ie op moet tyfen. Ik vind dat geen vreemde reactie..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 16:22
Verwijderd
Citaat:

Als iemand aan mij zit terwijl ik dat niet wil hebben, dan zeg ik dat 'ie op moet tyfen. Ik vind dat geen vreemde reactie..
Ik denk de subtiele.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 18:58
Chrystal
Chrystal is offline
Tegen die persoon moet je hetzelfde reageren als dat het bijvoorbeeld je leraar zou zijn, ofzoo.. Niks niet subtiel doen. heel duidelijk maken dat je dit niet wil hebben. Als die persoon dan nog doorgaat gewoon naar je trainer, coach, ouders wie dan ook stappen... Maar boven alles moet je duidelijk zijn!!!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:

Eh, ja. Maar jij bent een chick en een vrouwenkleedkamer is geen mannenkleedkamer. De clou is de psychologische upper hand te krijgen in een situatie waar hij dat (nog) niet heeft. Dat doe je niet door te gaan flippen, slaan, dreigen of -for the love of fuck- naar de leraar/mentor/decaan te stappen Wanneer je dat fout aanpakt krijg je een terugslag waar je 'u' tegen zegt in de zin van collectieve pesterijen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 10:56
Verwijderd
Onzin. Schop hem gewoon één keer goed in zijn mond en de terugslag zal gering zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Onzin. Schop hem gewoon één keer goed in zijn mond en de terugslag zal gering zijn.
dit ja.

en TS, doe t snel of je voelt snel zijn lul in je kont.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
De TS is conflictvermijdend en durft er amper wat van te zeggen. Hence; laat 'm eerst begrijpen hoe je iemand verbaal kunt "pwnen" met een beetje zelfvertrouwen voor je adviseert te gaan hoeken. Als dát een optie was geweest voor die knul, had-ie dat al lang gedaan, of denk je van niet?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 10:13
Verwijderd
Daar ging het niet om. Het gaat erom dat als je iemand een flinke tik geeft dat dat niet zorgt voor 'terugslag'. En ach, voor sommige is de stap naar een fysieke confrontatie kleiner. Dus wederom onzin om eerst zoveel aandacht te leveren op iemand "verbaal pwnen"
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Daar ging het niet om. Het gaat erom dat als je iemand een flinke tik geeft dat dat niet zorgt voor 'terugslag'. En ach, voor sommige is de stap naar een fysieke confrontatie kleiner. Dus wederom onzin om eerst zoveel aandacht te leveren op iemand "verbaal pwnen"
Jij snapt het echt, ja.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 15:57
Verwijderd
Klopt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 18:50
Verwijderd
ik zou dat mens zn ballen in trappen
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 07:07
luna-23
luna-23 is offline
denkt iemand hier wel eens na over hoe die jongen zich zou voelen? Waarschijnlijk is hij hardstikke onzeker of hij jou wel leuk vind en wat hij wil en denkt hij dat jij het ook prettig vind nou vervelend voor jou maar ook voor die jongen dus gewoon rustig tegen hem zeggen dat je het niet wil. (p.s ja vrouwen reactie nou en?)
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
(p.s ja vrouwen reactie nou en?)
Nou, dat betekent dat je het fout hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 22:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eh, ja. Maar jij bent een chick en een vrouwenkleedkamer is geen mannenkleedkamer. De clou is de psychologische upper hand te krijgen in een situatie waar hij dat (nog) niet heeft. Dat doe je niet door te gaan flippen, slaan, dreigen of -for the love of fuck- naar de leraar/mentor/decaan te stappen Wanneer je dat fout aanpakt krijg je een terugslag waar je 'u' tegen zegt in de zin van collectieve pesterijen.
Whut, collectieve pesterijen? Je zit toch niet meer in de brugklas? Ik zou ook wel even roepen dat ie flink op moet tyfen. Kom nou, met je 'eloquente reactie geven'.

Regels voor berichten