Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Haaruitval bij vrouwen verloopt anders dan bij mannen, meestal valt het bij vrouwen minder snel op omdat het gelijkmatig (diffuus uitdunning) verloopt. Bij mannen (maar ook bij steeds meer jong volwassenen) zie je duidelijk opkomende inhammen en uitdunnende kruin, wat duidelijker te zien is. |
![]() |
||
Citaat:
Valt natuurlijk niet echt uit, maar het lijkt zo omdat ze het opzettelijk kort scheren! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik mijn haar losmaak en ga uitborstelen en ''omhoog gooi'' dan heb ik echt een bos haar, waarbij je je afvraagt waar het vandaan komt. Hier een paar tips voor vrouwen die hun haastruktuur willen verbeteren, deze middelen zijn vrij verkrijgbaar. Biotine zorgt voor minder grijs haar. Bio MSM zorgt door het zwavelgehalte dat je je oorspronkelijke haarkleur blijft behouden. Saw Palmetto (85-90 % gestandaarisserd) zorgt voor minder aanmaak DHT, een prima aanvulling op 1 mg Finasteride. Minoxidil 2 %, dit is een lotion die met een pipet aangebracht moet worden kale plekken. Er bestaat ook een effectivere 5 % Minox, maar deze is in Nederland alleen op recept verkrijgbaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat is volgens mij ook de reden waarom veel vrouwen op een gegeven moment hun haar knippen - het is gewoon niet meer zo'n volle bos als toen ze jonger waren, dus of je doet het in een knot (maar dat staat ook ouwelijk natuurlijk), óf je knipt het in een 'pittig kort kapsel'. Tja. Kiezen uit twee kwaden, lijkt mij. |
![]() |
|||
Citaat:
Het is wel zo dat lang haar ( ik merk dat nu zelf) wel de nodige verzorging en de juiste borstels en kammen vraag, want ik zie veel meiden met lang haar lopen dat ze los dragen dat er soms slordig, slierterig en zelfs dun uitziet en bij een beetje wind het alle kanten opwaait. Ik zou dan bij zo'n meisje dan adviseren,, maak er dan wat moois van zoals losjes opsteken zodat het toch een speels en nochalant effect heeft. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je spreekt jezelf een beetje tegen, ja er zijn vrouwen die er met kort haar acceptabel uit zien, maar geen enkele vrouw kan kort haar 'hebben', dan kunnen sommige vrouwen het toch wel hebben ofniet? |
![]() |
||
Citaat:
En als ik het wél zou hebben, zou ik niet eens gaan janken. :') Moet ik dan wel een pruik op, of met een kaal koppie door het leven gaan - maar dan heb ik geen gedoe met scheren :D Handig!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is ook onzin natuurlijk allemaal. Er zijn genoeg meisjes met kort haar waar het best goed bij staat. Dat er meteen associaties worden gelegd met het vrouwelijke lesbische politiekorps met hun korte, pittige kapsels is nogal onterecht.
Of lang haar mooier zou staan bij een al mooi meisje? Misschien. Maar er is nog nooit een bitch -niet- geneukt omdat haar haar net wat te kort zou zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat zie je eigenlijk al bij veel vrouwelijke studenten, als ze gaan studeren dan gaan ze zich casual kleden (vanwege geld en tijdgebrek) en ook het haar moet dan al praktischer zijn zoals een simpele gewone staart. Als zo'n vrouw de 25/30 gepasseerd zijn zie je dat ze steeds minder hippe klerentrends dragen (uitgaan wordt dan toch al minder) en het haar is dan al gekortwiekt tot halflang. Dan laat het kort haar met coupe soleil niet lang meer op zich wachten. Veel vrouwen zie ik al tegen de 40 aanlopen met Miss Etam tuniek maat L of XL, half lang of zelfs kort haar, uitdijende heupen, dikkere benen en opkomend buik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind meiden met kort haar niet per definitie stom of lelijk. Mijn zus heeft al ongeveer 12 jaar kort haar en bij haar staat het gewoon beter. Er zijn mensen bij wie kort haar beter staat dan lang haar, net zo goed als dat andersom ook geld. Ik vind het een beetje dom om per definitie te roepen dat 'meiden met kort haar lelijk zijn', omdat er meer dan genoeg meiden/vrouwen zijn bij wie het wel degelijk mooi is.
Wanneer vrouwen wat ouder worden, vind ik vaak kort ook mooier. Lang haar kan ook zeker nog wel mooi zijn, maar vaak vind ik het dan een beetje wanhopig worden 'ik wil wel heel graag nog hip zijn maar het lukt niet meer goed', dan kunnen ze hun haar beter kort laten knippen, imo. |
![]() |
|
Kort als in tot net iets boven de schouders? Dat vind ik soms ook wel mooi bij jongere meiden/vrouwen, maar ik probeer me ze wel altijd met lang haar voor te stellen, en vaak komt dat wel mooier uit imo.
Maar wat het eigenlijk is, lang haar is alleen echt, echt mooi als het ook gezond en glanzend is, en zonder laagjes. Ik had vroeger mooi lang haar tot mn heupen, en heb het ongeveer twee jaar geleden tot mn schouders laten knippen in laagjes. Nog steeds spijt van. Ik heb nu ook droge dooie punten, dus zit er best wel aan te denken om het tot boven mn schouders te laten knippen, dan ben ik ook van die laagjes af. Maar zo'n pittig pottenkapsel vind echt niks nee. Behalve in zeeeer grote uitzonderingen die je soms wel eens tegenkomt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ahja, dat is wat al die mannen zeiden; gets wat een potige lesbo
article-2026087-0D71FEB600000578-367_306x640.jpg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En kort haar kost meestal meer tijd om in model te brengen dan lang haar waar je gewoon een staart in kan doen. Dus waarom vrouwen hun haar afknippen als ze kinderen hebben snap ik toch nooit zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind zo'n echt pottenkapsel niet mooi, maar ik heb zelf een bob tot iets boven mijn schouders (wel met wat slag en iets gelaagd) en ik vind meisjes met een heel meisjesachtig/vrouwelijk gezicht een 'jongetjeskapsel' wel leuk staan.
||
Citaat:
![]()
|
Ik ken niet veel vrouwen die mooier worden van kort haar. Als kort haar ze mooi staat dan hebben ze waarschijnlijk toch al een mooi hoofd.
Ik blijf dit wel eeuwig zonde vinden:
Spoiler
Dit werkt beter:
Spoiler
|
Een van mijn vriendinnen heeft ook kort haar en dat staat super leuk. Ik vind dat het vooral al je gezicht licht of kort haar mooi staat if niet. Maar lang haar met laagjes vind ik wel mooi, want daar krijg je soms krullen van en lange krullen vind ik prachtig. Heel lang stijl haar vind ik juist niet mooi.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Meester van de saaie molen #639 Chick Rock | 501 | 01-07-2009 21:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan: politie geen tattoo, oorbellen en piercings. Verwijderd | 109 | 04-11-2008 23:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Lifestyle |
Wat heb je nieuw? Deel duizendeneen. Verwijderd | 500 | 01-06-2007 12:16 | |
De Kantine |
weerwolfspel #31 twinkebel | 500 | 03-04-2007 20:36 |