Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2012, 11:53
LauraJansen
LauraJansen is offline
Hallo allemaal,

voor Nederlands moet ik een inleiding schrijven over een onderwerp naar keuze. Dit heb ik ook gedaan. Mijn vraag aan jullie is zou iemand hem na kunnen kijken en eventueel verbeteren en hierbij letten op:

- begin van de alinea moet je de aandacht trekken. ik heb dit gedaan dmv 'de actualiteit'.
- In het 2e deel moet het onderp geintroduceerd worden. dit kan door bijv: vragen te stellen, probleem formulen etc..
- incongruentie, foutieve samentrekkingen
- Foutieve beknopte bijzin
- losstaand zinsgedeelte
- wwspelling
- geen herhalingen meer dan 2x (bijv. steeds 'ze' gebruiken)
- taalfouten

Alvast bedankt!

Ineiding:

One Direction

Op 5 oktober 2011 was het een gekkenhuis voor het hotel de Arena in Amsterdam. De Engelse boyband One Direction bracht een bezoekje aan Nederland. Nederlandse fans hebben massaal op een wereldwijde actie gestemd waardoor de groep naar Amsterdam kwam voor een meet aan greet.

One Direction is een boyband uit het Verenigd Koninkrijk bestaande uit: Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson en Zayn Malik. Deze jongens deden in 2010 allemaal apart mee aan de X factor en al snel stemde het publiek ze eruit. Uiteindelijk keerden ze terug in de vorm van een band en werden ze derde in de competitie. Na de X factor tekende de band een platencontract en toen begon hun succes pas echt. Nu heeft One Direction een uitverkochte tour in Engeland, een nummer een album en miljoenen fans over de hele wereld. Justin Bieber heeft er weer een concurrent bij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2012, 12:04
Dasherman
Dasherman is offline
Meet aan greet? Bedoel je niet "Meet and greet"?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 18:22
LauraJansen
LauraJansen is offline
ja taalfoutje haha, verder nog aanmerkingen?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 21:32
Zanzonyx
Zanzonyx is offline
Als de naam van het hotel De Arena is, moet je beide woorden met een hoofdletter schrijven, als het hotel Arena heet, dan moet je er ''voor hotel Arena...'''.
Daarnaast mis je wat komma's in de laatste zin. '' een nummer, een album, en miljoenen fans....''

Voor de rest zie ik geen fouten.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 16:20
Naimin
Naimin is offline
Bovengenoemde zaken zijn de enige foutjes.. Maar wat heeft iedereen tegenwoordig met die One Direction..
Het wordt echt overal om je oren geslingerd
Reageren

Regels voor berichten