Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
meesterlijk: ik ken haar vrienden niet ik heb nog nooit geskiet of gesnowboard
en bij haar vrienden kan ik wel bij passen yora: bowlen is wel een goede optie op facebook heb ik een 5 tal foto's gezien waar ze op een paard is aan het rijden en ik heb 3 jaar paardrijden gevolgt toen ik 7-10 jaar oud was |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Gewoon eerlijk zijn, daar is niks mis mee. Als jij gevoelens voor haar hebt, duidelijkheid... Dat willen vrouwen, geloof me schat ![]() Ik bedoel je ziet haar 1, 2 a 3 keer per week. Nou dan lijkt me het inderdaad genoeg om die kans gewoon te pakken . Je durft ook over andere dingen te praten, je bent ook alleen met haar, wat wil je nog meer? Ik weet het, het is spannend. Maar daarom zul je wel moeten realiseren dat je later spijt zult hebben als je niet tot actie bent gekomen en je dit meisje bent misgelopen. Misschien ookal gaat het later toch stuk, het is wel een stukje levens-ervaring die je moet opbouwen en het brengt je heel veel goeds... denk dat ze jou ook wel ziet zitten. dus ga er voor!!!! je hebt niks te verliezen... ![]() |
![]() |
|
![]() |
True, maar hij mist wel dat contact, en dat is toch wel een belangrijk aanknopingspunt. ^^
Als zij hem niet ziet is(lijkt me dat jij dat ook zou vinden) dat een wildvreemde op je afstapt "jah ik vind je leuk" Kijk in een bar zijn mensen en nog wel op ingesteld, maar op school is niet iedereen daar al even veel mee bezig, en is het best lastig om iemand vanuit het niets te versieren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
met constant maar op haar FB kijken en van een afstand toekijken wordt het al helemaal niks.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |