Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En als je in een rolstoel zit, lijkende me zittende dingen het meest geschikt. Bijvoorbeeld als telefonist, of misschien achter de kassa (ik weet niet hoe de mogelijkheden daar verder zijn?). En ik weet niet wat jij kunt, of jij bijvoorbeeld heel goed met computers om kan gaan of heel goed met mensen kan praten. Als jij iets kunt waar vrij veel vraag naar is terwijl niet heel veel mensen dat kunnen dan zul jij meer verdienen dan een vakkenvuller waar ze iedere andere 17-jarige voor kunnen vragen (of jongere mensen). Misschien kun je even googlen op vacatures of werk of bijbaan oid, en dan kijken of je sites kan vinden die hele lijsten met aangeboden banen hebben. Dan kun je denk ik vanzelf wel kijken wat je daarvan zou kunnen doen en wat niet.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op het werk Berrum | 15 | 22-10-2009 12:07 | |
De Kantine |
Eenvoudige actie vóór behoud goed klimaat. Verwijderd | 65 | 02-02-2007 16:06 | |
Liefde & Relatie |
jongen in restaurant werkend. LEUK.Hoe spreek je die aan?! devilcat | 105 | 27-09-2005 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |
mooier mooist en allermooist: 'mooi' tacidvs | 16 | 02-05-2003 21:23 |