Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst keek ik naar m'n lievelingsmensen voor Minecraft-let's plays en ze hebben een driedelige aflevering over een MLP-mod ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind plastic my little pony's zo móói. De lijn van hun mond, vooral. Je kan het bij die Edward Scissorhands-pony goed zien. Ze zien eruit alsof je er heel voorzichtig met je vinger over wil aaien. <3 Het is wel jammer dat ik er helemaal geen bewaard heb, want dat was fijn.
Ze hebben het niet allemaal, trouwens. Mijn eenhoorn-my-little-pony had het in heel hoge mate, en zijn vrouw, een grote roze, ook. Die nieuwe hebben van die rare ronde snoetjes, en heel oude, goedkope zijn meer een soort plastic blokken. |
![]() |
|
Hoooi menson!
Jeeminee, het was weer lekker druk @ de arbeid, maar daarna heb ik gechilled en gekookt en gedanst en genespressoot met m'n bff en ben ik zeer in mijn spreekwoordelijke nopjes. Even thuis vressen en rusten en dan de hele nacht hard gaan @ glazen huis. ![]() @Aldan: Wat jammer dat je niet echt een vast plekje hebt, maar dat komt ooit nog wel. Je hebt nu iig al meer levensverhalen dan de meesten en dat is ergens ook wel mooi. Hopelijk voel je je op je nieuwe woonplek wat meer op je gemak. X.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En veel plezier bij het glazen huis! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zag net het filmpje van hoe hij werd gewekt door die rugbyers. Awww, met z'n gare hoofd en z'n haar helemaal door de war. <3 ![]()
|
|