Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2012, 15:49
Deess
Deess is offline
Hallo allemaal!

Ik zit nu op HAVO 4 en wil na mijn havo graag high school gaan doen in Amerika. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Zijn er ook nog voorwaardes waar ik dan aan moet voldoen?

Groetjes,
Deess
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2012, 00:54
loveforfashion
loveforfashion is offline
Ik denk dat als je dat wilt doen je wel rekening moet houden als je weer terug komt je naar havo 5 gaat. Verder zou ik naar www.travelactive.nl gaan, daar kun je een gratis brochure aanvragen en veel duidelijke en goede informatie vinden daarover. Er zijn geen voorwaarden waar jij je aan moet doen. Alleen mocht je klaar zijn met de middelbare dan moet je even goed kijken of je na havo 5 nog dat kan doen.

Ik heb zelf geen ervaring, maar ik heb wel familie in Amerika wonen die nu high school doen en het is natuurlijk heel anders dan hier in Nederland. Mocht je vragen hebben kun je mij een berichtje achter laten aangezien ik er best veel vanaf weet.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 20:21
L. Hilst
L. Hilst is offline
Hoi, ik ga met travel active een high school jaar volgen! Op de site vind je allerlei informatie. Www.travelactive.nl
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 15:31
yannickds
yannickds is offline
Hoi, Kijk ook maar eens op www.afs.nl
Ik ben met AFS naar Bolivia geweest maar je kan ook naar Amerika gaan en nog andere plekken over de gehele wereld!
Je verblijft in een gastgezin (dat in vele gevallen echt familie kan worden zoals bij mij) je gaat een jaar naar een lokale school en je integreert je gewoon volledig in de lokale cultuur! Een must voor iedereen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten