Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2002, 09:24
TAFKAB
TAFKAB is offline
Aangezien ze tegenwoordig alle striphelden in live-action (met CGI ) gooien kan de Hulk natuurlijk niet missen!
tjek de trailer (meer een teaser):
http://www.apple.com/trailers/universal/the_hulk/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2002, 11:05
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Och jee. Zit daar iemand op zo'n film te wachten? The Hulk lijkt me toch niet zo populair als, pak-em-beet, X-Men of Spider-Man.

Aan de andere kant, Ang Lee is een goede, veelzijdige regisseur. En Eric Bana is maf genoeg om zowel wetenschapper als groen monster te kunnen spelen.
Oud 03-05-2002, 11:50
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Och jee. Zit daar iemand op zo'n film te wachten? The Hulk lijkt me toch niet zo populair als, pak-em-beet, X-Men of Spider-Man.

Aan de andere kant, Ang Lee is een goede, veelzijdige regisseur. En Eric Bana is maf genoeg om zowel wetenschapper als groen monster te kunnen spelen.
Ik denk het juist wel hoor! Vooral de Amerikanen die zijn daar echt gek op.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
U wilt toch niet zeggen dat blade populairder was dan de hulk voor de film?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:47
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
CycLoner schreef:

U wilt toch niet zeggen dat blade populairder was dan de hulk voor de film?
Ik kan zeggen wat ik wil, ik ben Forumbaas.

Maar serieus, Blade was best een leuke film. En vampiers zijn hip. Een suffe wetenschapper die in een groen monster verandert niet. Maar als het een goede film is, zal het waarschijnlijk wel een succes worden.
Oud 06-05-2002, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Ik kan zeggen wat ik wil, ik ben Forumbaas.

Maar serieus, Blade was best een leuke film. En vampiers zijn hip. Een suffe wetenschapper die in een groen monster verandert niet. Maar als het een goede film is, zal het waarschijnlijk wel een succes worden.
Laat ik het zo stellen, de hulk is populairder dan je denkt.
Blade is voornamelijk gemaakt omdat het goed te vertalen is naar film. Hulk heeft het vooral op fanbase, fans van de strips, maar voornamelijk van de oude tv-serie.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:32
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
CycLoner schreef:

Laat ik het zo stellen, de hulk is populairder dan je denkt.
Blade is voornamelijk gemaakt omdat het goed te vertalen is naar film. Hulk heeft het vooral op fanbase, fans van de strips, maar voornamelijk van de oude tv-serie.
Waarom denk je dat ze The Hulk gaan filmen? Om precies dezelfde reden als Blade.
De vennootschap die al die stripfiguren onder de duim heeft wil van elke held een film uitbrengen (zo las ik) dus van spiderman, the hulk, x-men en nog een hoopje.
Venom komt waarschijnlijk in spiderman 2.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:53
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik vond/vind de Hulk maar niets...
Oud 07-05-2002, 11:21
Verwijderd
Citaat:
TAFKAB schreef:

Waarom denk je dat ze The Hulk gaan filmen? Om precies dezelfde reden als Blade.
De vennootschap die al die stripfiguren onder de duim heeft wil van elke held een film uitbrengen (zo las ik) dus van spiderman, the hulk, x-men en nog een hoopje.
Venom komt waarschijnlijk in spiderman 2.
You're talking to a comicgeek
The Hulk wordt ook gemaakt vanwege het succes van oa Blade. Maar Blade is dus een typisch voorbeeld van een strip die goed is te vertalen naar film. The Hulk, zoals ik al zei, heeft het vooral op fanbase, net als X-Men.
Andere Marvel-verfilmingen in productie: Iron Fist, Ghost Rider en Daredevil. Iron Fist en Ghost Rider hebben trouwens ook niet superveel fans zoals X-Men, maar ze zijn gewoon goed te vertalen naar film.
Venom is nog maar een gerucht, een zelfs nogal onwaarschijnlijk gerucht. Vijanden zoals Dr. Octopus zouden denk ik eerder komen. Venom lijkt me eerder een goede afsluiter samen met SPOILER
harry osborn als de green goblin
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 10:23
TAFKAB
TAFKAB is offline
Maar als Hulk het moet hebben op zn fanbase vinden de producers van de film het dus de moeite waard om er een film van te maken.
Als het een onmogelijke taak zou zijn zouden ze het niet doen.
ILM roxxx (http://www.ilm.com).
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:03
Verwijderd
Citaat:
TAFKAB schreef:
Maar als Hulk het moet hebben op zn fanbase vinden de producers van de film het dus de moeite waard om er een film van te maken.
De film wordt gepusht door marvel vanwege fanbase, de producers maken het vanwege de succes van vorige marvelfranchises.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 13:28
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
lijkt me niks aan net zo iets als spidermen
Reageren

Regels voor berichten