![]() |
|
Aangezien ze tegenwoordig alle striphelden in live-action (met CGI
![]() tjek de trailer (meer een teaser): http://www.apple.com/trailers/universal/the_hulk/ |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar serieus, Blade was best een leuke film. En vampiers zijn hip. Een suffe wetenschapper die in een groen monster verandert niet. Maar als het een goede film is, zal het waarschijnlijk wel een succes worden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Blade is voornamelijk gemaakt omdat het goed te vertalen is naar film. Hulk heeft het vooral op fanbase, fans van de strips, maar voornamelijk van de oude tv-serie. |
![]() |
||
Citaat:
De vennootschap die al die stripfiguren onder de duim heeft wil van elke held een film uitbrengen (zo las ik) dus van spiderman, the hulk, x-men en nog een hoopje. Venom komt waarschijnlijk in spiderman 2. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() The Hulk wordt ook gemaakt vanwege het succes van oa Blade. Maar Blade is dus een typisch voorbeeld van een strip die goed is te vertalen naar film. The Hulk, zoals ik al zei, heeft het vooral op fanbase, net als X-Men. Andere Marvel-verfilmingen in productie: Iron Fist, Ghost Rider en Daredevil. Iron Fist en Ghost Rider hebben trouwens ook niet superveel fans zoals X-Men, maar ze zijn gewoon goed te vertalen naar film. Venom is nog maar een gerucht, een zelfs nogal onwaarschijnlijk gerucht. Vijanden zoals Dr. Octopus zouden denk ik eerder komen. Venom lijkt me eerder een goede afsluiter samen met SPOILER harry osborn als de green goblin |
![]() |
|
Maar als Hulk het moet hebben op zn fanbase vinden de producers van de film het dus de moeite waard om er een film van te maken.
Als het een onmogelijke taak zou zijn zouden ze het niet doen. ILM roxxx (http://www.ilm.com). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
"Is that a Filmtopic in your pocket?" - Over films die we gezien hebben Dinalfos | 500 | 23-05-2011 17:06 | |
De Kantine |
Tik je naam in en laat ons zien wat er gevonden wordt! Verwijderd | 103 | 06-09-2007 06:59 | |
Games |
Hulk? Eye of Sauron | 2 | 17-09-2005 14:46 | |
Films, TV & Radio |
het grote DVD/VIDEO verhuur topic Buzzzfuzzz.vs | 3 | 18-11-2003 11:33 | |
Films, TV & Radio |
The Hulk TAFKAB | 23 | 20-07-2003 20:23 | |
Films, TV & Radio |
The Matrix : Reloaded TAFKAB | 40 | 30-01-2003 19:48 |