![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vond ik wel apart. Maar ja, seks met dieren lijkt me ranzig..... Vind het gewoon een eng idee. Werd eens gezegd dat de hond van mijn oma verliefd op mij is. Maar dat vind ik eigenlijk een beetje een raar gezegde. Schoot er van in de lach. ![]() ![]() ![]() en ze wil alleen maar vlees, en als ik er ben, en haar bijv. sla geef eet ze het op, en normaal loopt ze er meteen bij weg.... Beetje vreemd , of niet? ![]() Maar vind het ook zo'n lief beest ![]() ![]() Maar ja, ik moet zeggen dat dieren altijd mij volgen, zo komen vogels al bij me zitten op bankjes en vaak kan ik ze ook gewoon aaien, ben er niet echt bang voor ofzo. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-01-2012 om 16:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kan best dat ze dan redeneren: dierenseks -> zien we nog wel eens terug bij zedendelicten of moordzaken -> beter nu in de gaten houden
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb een keer gedroomd dat ik seks had met een boom. En ook met een hond, stier en olifant. Maar in het echte leven ben ik meer van de mensen.
Er zijn wel dieren die zich op mij hebben uitgeleefd, maar dat was niet wederzijds. Ik hoop dat er nog iemand langs komt die seks heeft met dieren, ik heb veel vragen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|