Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij economie wordt onder wiskunde verstaan eigenlijk gewoon weg makkelijke rekensommen. Bijvoorbeeld optellen, aftrekken, vermendigvuldigen en delen. Soms kan het is een formule bevatten, maar als je die weet en kan toepassen ben je klaar naar mijn idee
![]() Wiskunde in economie zie ik niet echt terug op het HBO.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb zelf het vak algemene economie. Het is bij ons opgesplitst in 2 delen 1.1 en 1.2. Een aantal onderwerpen die hierin aan bod komen zijn:
1.1
1.2
Dit zijn een aantal van de onderwerpen die aan bod komen bij ons. Ik moet zeggen dat ik het vooral theoretische vind, al moet ik zeggen dat ik daar zelf niet echt van hou. Ik ben meer van de cijfers en niet van het hele theoretisch. Er zit heel weinig rekenen in bij deze vakken. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Welke opleiding wil je later eventueel gaan doen? Elke opleiding heeft natuurlijk niet dezelfde soorten economie. Dit behoort tot de opleiding HBO accountancy in Leeuwarden. Mocht je nog wat vragen hebben kun je ze hier stellen of via een pb.
Laatst gewijzigd op 26-12-2011 om 15:46. Reden: Verwijderingen en toevoegingen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar kan je kijken welke opleidingen bij je passen en wie weet staat er eentje tussen waarvan jij bij nader inzien denkt dat vind ik leuk. Zorg er wel voor dat je de test zo eerlijk mogelijk invult. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Onderzoek naar studiekeuze advies LSVB_2014 | 0 | 24-03-2014 13:59 | |
Studeren |
Hoe ontwikkel je studiekeuze-skills? Tom Dekker | 7 | 17-01-2013 12:10 | |
Studeren |
Hoe maak je BEWUST de juiste studiekeuze? Cas Kramers | 1 | 08-03-2012 07:08 | |
Studeren |
Twijfels bij studiekeuze? Tips en tools voor scholieren door studenten Maart88 | 0 | 17-01-2012 12:16 | |
Studeren |
scholieren.com/studiekeuze - feedback gevraagd Simon | 36 | 15-09-2011 14:57 | |
Studeren |
Studiekeuze: Twijfels, twijfels, twijfels... mrme | 5 | 01-07-2008 20:45 |