Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je kan ook 'Medische Hulpverlening' gaan studeren. Daar is volgens mij geen speciaal vakkenpakket voor nodig, alleen je bent niet alleen maar gericht op anesthesiemedewerker, maar ook andere medische werkzaamheden. Ook kan je intern solliciteren bij een ziekenhuis. Dan werk je in het ziekenhuis en ga je daarnaast 1 dag in de week naar school. Op deze site staat meer info: http://volgjehart.nl/
|
![]() |
|
Ik lees op internet allemaal niet zulke fraaie berichten over de opleiding Medische Hulpverlening. Het blijkt een opleiding te zijn die er vooral op gericht is om ambulanceverpleegkundigen en operatiepersoneel te ondersteunen. Let dus goed op: dit is geen opleiding die je opleidt tot anesthesie-assistent, maar tot de assistent van de anesthesie-assistent (of de assistent van de ambulanceverpleegkundige). Aangezien de opleiding nog in zijn kinderschoenen staat zal het ook vrij lastig zijn om stageplekken en een baan te vinden.
|
![]() |
bedankt allemaal voor het reageren !
ik heb alle ziekenhuizen in rotterdam een mail gestuurd of ik een kijkje kon nemen in de praktijk... nu maar afwachten! ik denk dat ik dan pas echt een goede keuze kan maken, en dan pas beslissen of het echt waard is om hiervoor een jaartje aan omscholing te doen! |
![]() |
|
Kom op! Beetje initiatief tonen!
Zelf bellen inderdaad. Die ziekenhuizen krijgen tientallen sollicitaties en mailtjes. Je moet echt je best doen en opvallen: bel ziekenhuizen, zorg dat je iemand van de operatieafdeling te pakken krijgt (dus niet naar het algemene adres mailen of bellen) en als je geluk hebt en mag meelopen: probeer een beetje interesse te tonen en niet stilletjes overal achteraan lopen (daar hebben we een hekel aan), maar ben geen betweter (daar hebben we een nog ergere hekel aan). De beste meelopers tonen wel initiatief (door enthousiast te zijn en interesse te tonen) maar zijn ook bescheiden.
|
![]() |
Martino, ik moet sowieso een jaar omscholen om aan deze opleiding te beginnen.. ze mailen me niet eens terug laat staan dat ze me nu al aannemen zonder een dergelijk N&G of N&T profiel, bij mij is het gewoon nu van belang dat ik zeker weet dat dit mijn opleiding wordt, en of het wel waard is om daarvoor een jaartje te gaan omscholen..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ik wil arts worden, vmbo kader in bezit. Verwijderd | 85 | 30-05-2015 12:08 |