![]() |
|
Ik vond het in het begin en toen ik nog maagd was erg vies klinken en kon me echt niet voorstellen dat ik het ooit leuk zou vinden..
Nu pijp ik jongens graag ![]() Voel je niet gedwongen om het derde honk over te slaan als je dat wilt, het vierde honk vond ik in het begin zelfs minder intiem dan orale seks. Doe wat je wilt in je eigen tijd, ik vind het niet gek in ieder geval.
||
Citaat:
![]() Maar ik uhm.. klinkt gek.. maar ik denk altijd wel ergens aan.. (klinkt gek en als n ''duh'' maar weet t niet beter te zeggen) ![]() En heb daar dus ook wel ns over nagedacht terwijl ik dat aan het doen was.. maar dat gaat snel over en dan heb ik weer plezier erin.. hehe ![]()
||
Citaat:
![]() Verder ben ik het voor de verandering roerend met Schrödinger eens.
|
Het is echt niet vreemd dat je dat vies lijkt, toen mijn ex vroeg of ik het wilde doen, wilde ik het eerst ook niet omdat het me echt smerig leek.. Maar toen ik het eenmaal deed viel het best mee xd
Gebefd worden vind ik btw ook niet echt lekker.. Best raar eigelijk dat er best veel meisjes zijn die het niet lekker vinden..
|
Als je dat niet lekker vindt is het waarschijnlijk gewoon nog nooit goed gedaan. Ik zeg niet dat dit voor ieder meisje geldt, maar volgens mij kan het merendeel van de vrouwen wel gewoon klaarkomen via stimulatie van de clitoris, dus zou gebeft worden echt wel lekker kunnen zijn. Maar dan moet het inderdaad wel goed gedaan worden.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Toen ik 15 was had ik het er ook over met vriendinnen, toen was het ook in koor "bah maar daar komt pis uit!" Ik ben er later wel anders over gaan denken. Maar zolang je niet de behoefte voelt om te pijpen, moet je het vooral niet doen.
En voor iedereen die het niet fijn vind om gebeft te worden, is het misschien een idee om tegen die knul te zeggen wat ie verkeerd doet. Dat lijkt me dan namelijk het probleem, niet dat gebeft worden zo naar is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Expiremteren met pijpen Bas1509 | 7 | 28-11-2016 11:38 | |