Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2011, 22:50
Verwijderd
heeyy,
ik heb ff een vraagje, met vriendinnen hebben we het soms over sex (duh ). En dan gaat ut altijd over de 4 honken.. En ik ben dan de enige die bij honk 3 (pijpen/beffen) denkt van: ECHT NIET!! maar ik lijk echt wel de enige te zijn dus nu vroeg ik me af of ut gek is dat ik dat niet zo'n "geil" idee vind?

Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 23:12
Verwijderd
Als je dat ECHT NIET vindt, is dat net zo normaal als ECHT WEL
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 07:21
domie
domie is offline
ieder zijn ding
de ene meid vindt het fijn en de ander niet

je hebt ook jongens die niet beffen is dat slecht
volgens mij niet
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 11:10
Verwijderd
Ja dat is gek.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 11:54
Verwijderd
Nee hoor, ik moest er ook niet aan denken tot ik echt zelf seks ging hebben en daar van genoot. Eerder kon ik me er ook niks bij voorstellen. Misschien komt dat nog, misschien niet. Ieder z'n ding!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 11:59
Verwijderd
Toen ik 16 was vond ik dat ook - ik kon me niet voorstellen dat iemand dát zou willen. Als je eenmaal seks hebt en het lichaam van je partner goed kent, dan verandert dat meestal wel. Of niet, nouja, dat zie je dan wel toch
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 13:15
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
heel vreemd.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2011, 16:43
Eva030
Eva030 is offline
Niet vreemd hoor
Om eerlijk te zijn (als je je bedenkt wat je eigenlijk aan het doen bent tijdens het pijpen/beffen) is het ook wel een beetje gek..
Maar wat Sarah ookal zegt, als je elkaars lichaam beter/goed kent en veel om elkaar geeft, ga je er vaak ook anders over denken
En mocht je dan nog zoiets hebben van, nog way! Is dat ook geen probleem
Altijd alleen doen/laten doen waar je je fijn bij voelt
Oud 30-12-2011, 16:51
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Niet vreemd hoor
Om eerlijk te zijn (als je je bedenkt wat je eigenlijk aan het doen bent tijdens het pijpen/beffen) is het ook wel een beetje gek..
Maar wat Sarah ookal zegt, als je elkaars lichaam beter/goed kent en veel om elkaar geeft, ga je er vaak ook anders over denken
En mocht je dan nog zoiets hebben van, nog way! Is dat ook geen probleem
Altijd alleen doen/laten doen waar je je fijn bij voelt
maar als je gaat nadenken over wat je doet en hoe vies het wel niet is haal je de lol er ook wel vanaf he...
Oud 30-12-2011, 17:22
Macrador
Macrador is offline
Ik zou het normaler vinden dat je er over kan nadenken en het niet vies vind, maar leuk/lekker lijkt. En dat je het dan pas gaat doen.
En niet omdat je er niet over nadenkt.
Oud 30-12-2011, 17:22
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vond het in het begin en toen ik nog maagd was erg vies klinken en kon me echt niet voorstellen dat ik het ooit leuk zou vinden..
Nu pijp ik jongens graag (ligt eraan met wie) omdat het ze een groot plezier doet en ik het uiteindelijk leuk en uitdagend vond om te doen. Het duurde wel een tijd, het was met de vierde gast met wie ik naar bed ging totdat ik orale seks had, maar nu voelt het goed.

Voel je niet gedwongen om het derde honk over te slaan als je dat wilt, het vierde honk vond ik in het begin zelfs minder intiem dan orale seks. Doe wat je wilt in je eigen tijd, ik vind het niet gek in ieder geval.
Oud 30-12-2011, 20:04
Eva030
Eva030 is offline
Citaat:
maar als je gaat nadenken over wat je doet en hoe vies het wel niet is haal je de lol er ook wel vanaf he...
haha heb je gelijk in
Maar ik uhm.. klinkt gek.. maar ik denk altijd wel ergens aan.. (klinkt gek en als n ''duh'' maar weet t niet beter te zeggen)
En heb daar dus ook wel ns over nagedacht terwijl ik dat aan het doen was.. maar dat gaat snel over en dan heb ik weer plezier erin.. hehe
Oud 31-12-2011, 01:42
Verwijderd
Toen ik 15/16 was vond ik dat ook, nu echt niet meer. Tenminste, beffen ben ik nog steeds geen fan van.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2011, 04:53
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vind beffen ook nog steeds niet lekker.. En ik heb het idee dat de meeste jongens het niet erg vinden om dat te laten.
Oud 31-12-2011, 14:51
Vowel
Vowel is offline
Beffen ben ik ook geen fan van, maar dat komt vooral omdat ik seks met vrouwen niet interessant vind, niet omdat ik het zo vies vind.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2011, 17:38
Verwijderd
Jullie bitches hebben duidelijk nog nooit de Bali-tornado ervaren.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2012, 13:10
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik bedoel dat ik gebefd worden niet zo fijn vind. Heb verder geen ervaring met meisjes gehad dus weet niet hoe het is om zelf te beffen maar lijkt me inderdaad niet zo geweldig.
Oud 01-01-2012, 14:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat is toch die obsessie met of het wel of niet "normaal" is? Bij seks gaat het er toch om of je het lekker vindt?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2012, 17:10
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik bedoel dat ik gebefd worden niet zo fijn vind. Heb verder geen ervaring met meisjes gehad dus weet niet hoe het is om zelf te beffen maar lijkt me inderdaad niet zo geweldig.
Dan heb je prutsers gehad!

Verder ben ik het voor de verandering roerend met Schrödinger eens.
Oud 01-01-2012, 22:32
Smartie<3
Smartie<3 is offline
Het is echt niet vreemd dat je dat vies lijkt, toen mijn ex vroeg of ik het wilde doen, wilde ik het eerst ook niet omdat het me echt smerig leek.. Maar toen ik het eenmaal deed viel het best mee xd

Gebefd worden vind ik btw ook niet echt lekker.. Best raar eigelijk dat er best veel meisjes zijn die het niet lekker vinden..
Oud 02-01-2012, 10:02
Vowel
Vowel is offline
Als je dat niet lekker vindt is het waarschijnlijk gewoon nog nooit goed gedaan. Ik zeg niet dat dit voor ieder meisje geldt, maar volgens mij kan het merendeel van de vrouwen wel gewoon klaarkomen via stimulatie van de clitoris, dus zou gebeft worden echt wel lekker kunnen zijn. Maar dan moet het inderdaad wel goed gedaan worden.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 17:14
Pluis
Pluis is offline
ik ben wel fan van pijpen en beffen. Maar ik vond toen ik 16 was pijpen ook nog maar een smerig idee hoor. En ik kon me ooit niet goed voorstellen dat een jongen beffen zo'n fris idee vond.
Oud 02-01-2012, 17:59
Verwijderd
okee dan weet ik dat ook weer haha. Ik vind sex een prettiger idee dan pijpen en beffen en zo haha
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 19:08
Verwijderd
Dat is helemaal niet grappig.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 05:28
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Dan heb je prutsers gehad!

Verder ben ik het voor de verandering roerend met Schrödinger eens.
Dat zijn dan een heleboel prutsers, of het ligt er gewoon aan dat ik het niet zo lekker vind. Net als dat ik nooit ben klaargekomen met een jongen, maar wel met mezelf. Dan geef ik de jongens/mannen maar de schuld.
Oud 03-01-2012, 14:32
Verwijderd
Toen ik 15 was had ik het er ook over met vriendinnen, toen was het ook in koor "bah maar daar komt pis uit!" Ik ben er later wel anders over gaan denken. Maar zolang je niet de behoefte voelt om te pijpen, moet je het vooral niet doen.

En voor iedereen die het niet fijn vind om gebeft te worden, is het misschien een idee om tegen die knul te zeggen wat ie verkeerd doet. Dat lijkt me dan namelijk het probleem, niet dat gebeft worden zo naar is.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 16:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat zijn dan een heleboel prutsers, of het ligt er gewoon aan dat ik het niet zo lekker vind. Net als dat ik nooit ben klaargekomen met een jongen, maar wel met mezelf. Dan geef ik de jongens/mannen maar de schuld.
Natuurlijk is het de schuld van die kerels! Maar dit is wel een beetje wat ik bedoel, als je wel gewoon klaar kunt komen, maar niet als anderen het proberen, dan kan het aan een paar dingen liggen. Zo kun je je bijvoorbeeld niet genoeg op je gemak voelen om jezelf "over de streep te trekken," maar het kan ook aan hun techniek liggen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten