![]() |
|
Gegroet, mensjes!
![]() Mijn oude laptop is dood, dus ik heb een nieuwe nodig. Ik wil het liefst onder de €720 blijven, maar ik ben een leek op dit gebied. Tips? Ik wil gamen en schoolwerk maken erop ![]() Ik heb rondgekeken en kwam op deze 2 laptops uit: http://www.dynabyte.nl/notebook-netb...i7-2630qm.html http://www.dynabyte.nl/notebook-netb...30qm.html#tab2 Zijn die 2 goed voor hun prijsklasse en zijn ze het waard? Heeft iemand ervaring met die 2? Zijn er betere modellen in die prijsklasse? ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja, 4 vs 6: 't Ligt er maar aan wat je er mee doet. Maar over het algemeen kan je niet teveel RAM hebben (reductio ad absurdum aside).
Verdere suggestie: Nadat je online wat potentieeltjes hebt gevonden ga je naar wat echte winkels. Mycom, Mediamarkt, Paradigit, you name it. Daar ga je eens kijken hoe ze in het écht zijn; bekijk de afwerking, het scherm (matte vs glossy) en -wat ik tamelijk belangrijk vind- de aanslag van het toetsenbord. Op die manier schep je duidelijkheid voor jezelf over wat je belangrijk vindt. En daarna cross je natuurlijk rap naar huis om 'm online bij de goedkoopste (en best beoordeelde) zaak te bestellen. Like a true bossgeek. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je geen goed beeld wil hebben van wat die videokaart in dat dingske kan; clicketyclick. Benchmarks tot je niet meer kunt en ook een heel scala aan recente, relevante games evenals framerates in combinatie met grafische settings.
|
![]() |
|
Ik denk dat ik deze wil.
Weet iemand of ik deze kan bezichtigen in een winkel in Almere? Ik wil hem namelijk graag zien voor ik koop ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Laptop Kopen SonyVaioDude | 2 | 14-11-2013 20:18 | |
Software & Hardware |
laptop kiezen of zelf samenstellen timetje100 | 13 | 25-10-2013 08:44 | |
Software & Hardware |
Zelf Sony VAIO laptop samenstellen Elin3 | 52 | 09-08-2013 21:31 | |