Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2012, 16:46
piraat013
piraat013 is offline
Zoals, je al in de titel kunt zien ,ga ik het met mijn groepje hebben over Armoede in Tilburg .Onze hoofdvraag is hoe wordt in de gemeente Tilburg omgegaan met armoede?

Wij hebben een aantal deelvragen verzonnen . Mijn deelvragen zijn: Wat is het effect van scholing op armoede? En waarom is er een verschil tussen autochtoon en allochtoon op het gebied van armoede?

Wij als groep moeten het eind januari ongeveer af hebben .De leraar vertelde ons dat PWS ongeveer 10/12 bladzijdes moet zijn zonder titelpagina ,inhoud,voorwoord,conclusie,taakverdeling enz.Onze groep bestaat uit 3 groepsleden dat betekend dat ieder 3 tot 4 bladzijdes moet typen en dat lukt mij niet ,dus ik moet een deelvraag erbij gaan verzinnen wat mij dus niet lukt heeft iemand tips/trucs of suggesties alles is welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2012, 18:04
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
welke hulp is er in tilburg voor de armeren?(denk aan voedselbank etc)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 18:34
Em.
Em. is offline
Misschien een idee om eerste te vragen 'Wat is armoede?' want pas als je een definitie van iets hebt, kun je er echt iets over zeggen. Anders heeft iedereen wel net een andere invulling, en met een vaag beeld kun je niet echt zeggen, 'oké er zijn X aantal mensen die in armoede leven in Tilburg' enzovoort. En dan zou ik ook wel willen weten hoe de armoede in Tilburg er dan uitziet, hoeveel mensen er dan in armoede leven, dus een vraag als 'Waar zien we armoede in Tilburg?' kan er denk ik ook nog wel bij. Of 'Hoeveel mensen in Tilburg leven in armoede?'
Reageren

Regels voor berichten