Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Bekijk resultaten poll: is dit een normaal gevoel
ja (andwoord van een persoon boven de 16 jaar) 1 50.00%
nee (andwoord van een persoon boven de 16 jaar) 0 0%
ja (andwoord van een persoon beneden de 16 jaar) 0 0%
nee (andwoord van een persoon benedende 16 jaar) 1 50.00%
Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2012, 02:23
Power4live
Power4live is offline
c

Laatst gewijzigd op 03-01-2012 om 12:54. Reden: niet de juiste reactie en zelf de boel verkeert op gesteld te uit gebrijd
Advertentie
Oud 03-01-2012, 10:42
Verwijderd
Gebruik alsjeblieft interpunctie, want op deze manier kan ik het niet lezen.
Oud 03-01-2012, 10:49
Verwijderd
Interpunctie en dat is geloof ik wel de meest ondoordachte poll die ik ooit heb gezien.
Oud 03-01-2012, 11:45
Pestbriefje.com
Pestbriefje.com is offline
Wordt lid van een sportvereniging! Doe een gemengde sport en dan bij voorkeur een vechtsport. Pesterijen duren gewoonlijk maar tot ongeveer 15 jarige leeftijd. Je wordt nu dus niet meer gepest en je gaat ook niet meer gepest worden maar dan moet je wel mensen van je eigen leeftijd opzoeken.
Oud 03-01-2012, 13:02
bambambam
bambambam is offline
Het is hartstikke normaal dat jij een soort van verliefd of iets dergelijks bent op een meisje van 12, ook al ven je 19, je hebt in de afgelopen jaren verschrikkelijke dingen doorgemaakt, te weinig liefde, aandacht, en die krijg je toch wel een beetje van haar. Maar het is beter om die gevoelens kwijt te raken want dit kan niet werken.

@Freyja en Reverend, hij heeft dyslexie, hij kan er zelf ook niets aan doen.
Oud 03-01-2012, 14:20
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Het is hartstikke normaal dat jij een soort van verliefd of iets dergelijks bent op een meisje van 12, ook al ven je 19, je hebt in de afgelopen jaren verschrikkelijke dingen doorgemaakt, te weinig liefde, aandacht, en die krijg je toch wel een beetje van haar. Maar het is beter om die gevoelens kwijt te raken want dit kan niet werken.

Dit topic is een beetje zinloos nu, zonder OP, maar dat laatste is onzin.
Mijn halve familie heeft dyslexie en ze kunnen allemaal prima schrijven. Tuurlijk heb je er dan wat meer moeite mee, maar het is niet onmogelijk en zeker geen reden om het dan maar niet te doen.
Oud 03-01-2012, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Dyslexie wil niet zeggen dat je geen punten tussen zinnen kunt zetten en enters tussen alinea's? Op deze manier was het zo'n massa tekst dat het onleesbaar wordt. Flink wat punten en enters zetten en het probleem is opgelost.
Oud 03-01-2012, 22:27
priepie
priepie is offline
Nou sorry hoor vind dit beetje lomp gaan mensen hem afzeiken op interpunctie. Tuurlijk was ook niet netjes maarja. Live with it. Ikzelf plaats leestekens op random plekken dus mijn posts zijn nou ook niet zo netjes. Balen dat de OP weg is anders had ik daar ook nog reactie op gegeven.
Oud 03-01-2012, 22:33
Verwijderd
Dit gaat denk ik een beetje een vervelende discussie worden, en aangezien de OP weg is heeft het topic niet meer zo'n nut: slotje dus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten