![]() |
|
![]() |
Ik vond een website met een formule waarmee je kunt berekenen hoe ''aantrekkelijk'' jouw lichaam is. (geld alleen voor vrouwen)
Je moet wel even een meetlint hebben: Perfect lichaam= ((CM+DLR+HMR)xLLR)+LS De formule wordt gebaseerd op de rondingen van de cupmaat (CM), dij-lengte ratio (CLR), heup-middel ratio (HMR), lijnen van lichaamsrondingen (LLR) en de lichaamssymmetrie (LS). Je moet overal een getal invullen van 1 t/m 5 ![]() bron: http://www.optimalegezondheid.com/he...-en-werkt-het/ De hoogste score is 80, ik kom uit op 57. Wat komt er bij jullie uit? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Het lijkt me trouwens moeilijk van jezelf te bepalen hoe symmetrisch je bent en hoe vloeiend je lichaamslijnen zijn. En eigenlijk vind ik dit niet echt iets voor seksualiteit, maar ik weet alleen nog niet waar het wel zou moeten passen.
Edit: lifestyle lijkt me beter passen. Ik verplaats 'm daarheen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
*kuch* Schei toch uit met je onzin. Mannen vallen op vanalles, van Rubenesque tot graatmager, dat ligt aan de man. Daarnaast, wat Reverend zegt. Ik ga dit sluiten vanwege de complete zinloosheid. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lady Saaiga #1387 Verwijderd | 500 | 23-05-2011 15:34 | |
Muziek |
Idiote teksten bij hedendaagse muziek EvilConduct | 108 | 17-07-2007 20:31 | |