![]() |
|
1 kilometer per dag?!?!?! Wauw ik heb echt respect voor jouw!! Ook al heb ik wel een goede conditie, ik zou dat niet elke dag kunnen zonder er minstens een week spierpijn eraan over te houden!! ;3
Ik zou het eerlijk gezegd wel leuk vinden om er nog iets bij te doen, als fitness. Maar dat zou me jammer genoeg niet lukken, ik heb namelijk altijd wel iets voor school te doen (en anders moet ik wel iets voor m'n ouders doen... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Bedankt hoor ![]() Ik oefen met Sander mn begeleider en die leert me ook conditie krijgen ook fiets ik Per dag behalve het weekend in totaal 20 minuutjes en ik ga dus volgend jaar naar de hogere school dus dat word 45min-1 uur per dag En doe veel oefeningen tussen door etc. Oke deze vraag gaat niet over dit topic maar ff tussendoor welk niveau doe je ? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben 14 en doe aan karate.
Daar moeten we 50 keer opdrukken 50 keer sit ups en 50 keer beenzwaaien ik doe alledrie de oefeningen in twee keer dus eerst 25 en dan nog een keer 25 ik doe het 2 of 3 dagen per week anderhalf uur Voor de rest doe ga ik soms met mn pa naar de sportschool als ik zin heb en dan begin ik met hardlopen niveau 6 tot 8 en dat 10 minuten daarna 10 minuten roeien en daarna buikspieren of fietsen |
![]() |
|
Het enige wat ik weet, is als je iedere dag sport, 2uur te lang is...
enfin, ik heb het geleerd.... max 1 uur per dag... een vriendin van me gaat ELKE dag 2UUR intensief sporten.. en naar't schijnt is dat enorm ongezond :/ vraag me niet waarom ... maar 'kdenk dat gy toch sportief gezond bezig bent.. |
![]() |
|
![]() |
ik ben 20 Heb een lange sport geschiedenis.
Zo had ik op mijn 12e een sixpack waar ik mij op mijn 14e verschrikkelijk aan ergerde omdat dat bij jongens niet echt in de smaak valt ![]() had ik bredere bovenarmen dan m'n 3 broers waarbij de jongste van de 3, 3 jaar ouder is dan ik. op dit moment ben ik in opleiding tot 1e graad docent lichamelijk opvoeding. Voor de ze opleiding moet je in het 1e jaar elke week zo'n 10 uren sporten, waarbij als je een slecht rooster hebt, de sport uren soms allemaal binnen 2 dagen vallen. Gelukkig heb ik die jaren gehad ![]() Nu train ik 2 x per week voor voetbal en 2 x per week voor turnen. daarnaast heb ik zaterdag wedstrijd en in enkele gevallen wedstrijden vanwege turnen. Doordat ik een voorste kruisband reconstructie heb gehad moet ik altijd mijn boven been spieren bijhouden als ik geen trainingen heb. Dus wanneer ik niet kan trainen of het bijvoorbeeld wintersport is ben ik aan het hardlopen 2/3 keer per week zo'n 8 km per keer. Of wanneer het zomervakantie is, ben ik te vinden bij de fysiotherapeut waar ik in de oefen zaal mijn spieren kan bijhouden. Ik ben ontzettend blij dat mijn sixpack niet meer te zien is wanneer ik gewoon stil zit of loop. Helaas heb ik nog steeds brede schouders en bredere bovenarmen dan mijn broers. dus denk goed na of je wel zo'n sixpack wil als meisje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
^ Bredere schouders komen ook een heel stuk voort vanuit je bouw, weet je zeker dat het echt met spieren te maken heeft, en niet gewoon je botten? En waarom sport je niet minder als je het niet leuk vindt? Je houdt je spieren bewust bij terwijl je ze liever niet meer hebt?
Ik heb als kind redelijk wat gesport (turnen) en dat af als tiener. Pas sinds een jaar of twee ben ik weer wat bewuster begonnen met sporten (hardlopen af en toe), hoewel ik eigenlijk meer houd van beweging inbouwen in het 'normale' leven: vaker lopen/fietsen, zware spullen slepen, etc. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het sporten zelf vind ik fantastisch! daarom stop ik ook niet. ik train niet bewust voor de spieren. ik train om beter te worden in een sport ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
[Centraal] Buik(spieren) Verwijderd | 19 | 08-08-2005 03:12 | |
Vrije tijd |
Martial Arst training; vakantie KMBA | 19 | 09-07-2005 18:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe werk je een bierbuik weg? Muizzz | 18 | 04-03-2003 07:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Thuis je lichaam trainen: wie weet goede oefeningen? BBJ | 14 | 12-10-2001 13:52 |