Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2012, 20:15
ADO070
ADO070 is offline
Werken deze middelen in de strijd tegen overgewicht. Ik ben 14 jaar en weeg 83 kg en ben 1.69 m. Denken jullie dat een van deze middelen zouden werken tegen het hongergevoel en afvallen? Ik sport al 3x per week hardlopen en krachttraining en eet ook best gezond. Veel groenten en fruit en niet te veel carbs.
Oud 22-01-2012, 21:47
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
ja naar't schijnt helpt dat.. iemand van m'n familie heeft appelazijn gebruikt, een soeplepel voor je eet.
appelazijn slorpt het vet op van je eten dat je inneemt.. citroen is ontvettend in het algemeen weet ik, maar weet nu niet ofdat helpt in combinatie met je eten...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 09:54
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
veel water drinken, helpt tegen de honger en de dorst.
Oud 23-01-2012, 11:05
Verwijderd
Afvallen is meer energie verbruiken dan je erin stopt. Je kunt langzaamaan wat minder erin stoppen, of meer gaan gebruiken. Je kunt hierbij ook de hulp van een diëtiste inroepen, je bent namelijk erg jong en je moet in je groei zeker niet te maken krijgen met tekort aan vitamines, mineralen, eiwitten, etc.

Er zijn geen wonderafvalmiddelen, als dat zo was dan zouden er geen mensen met overgewicht meer zijn. Zure dingen helpen misschien een klein beetje, maar wellicht word je misselijk, het kan je tanden aantasten, etc. Voldoende water drinken tijdens het afvallen is belangrijk, zodat je je gifstoffen goed kunt afvallen. Drink daarom minimaal twee liter. Water drinken tegen de honger, werkt zeker niet bij iedereen tegen honger. Sommige mensen krijgen er júist honger van.

Daarbij wil ik je nog eraan herinneren dat je met sporten ook spieren kweekt en wellicht merk je het niet op de weegschaal, of kom je juist aan, dan nog kan het zijn dat je vet bent kwijtgeraakt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 13:06
bambambam
bambambam is offline
Wat lusi zegt.

Daarnaast is jezelf volladen met citroen geen manier om af te vallen, als je af wilt vallen moet je daar iets voor doen.
En nee, je honger onderdrukken door een tsunami op te drinken is geen optie, volgens mij rekt dat alleen maar je maag uit waardoor je maag minder snel vol zit -> meer eten
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 18:07
Pluis
Pluis is offline
dat spul werkt niet. De enige manier waardoor dat soort pilletjes tegen honger werken is omdat je daarbij ook voor je maaltijd een halve liter water moet drinken en ja dan eet je vanzelf minder.

Regels voor berichten