Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb je topictitel even aangepast voor de duidelijkheid!
Ik denk niet dat het handig is om achteraf te vertellen dat je had gelogen over waarom je toen had afgezegd. Het is maar een leugentje om eigen bestwil, dat is ook weer niet zo erg, zolang je er geen gewoonte van maakt. Ik zou zeggen, maak een concrete suggestie voor hem, zo van, zullen we die dag naar de film want ik wil vorige keer graag nog even inhalen. Misschien is hij wel gewoon verlegen. Als hij tegen je concrete plan nee zegt omdat hij die dag al wat anders heeft kan je vragen wanneer hij dan wel kan, en als hij dan nog zo vaag doet dan is dat vervelend en moet je misschien maar gewoon het laten zitten. Als het dan uiteindelijk nog van zijn kant komt is dat een fijne verrassing, maar dan hoef je er niet op te rekenen.
|
Nee totaal niet melody! Misschien durfde die eindelijk te vragen of je met hem naar de bioscoop wilde. En viel die smoes waarmee je het afzegde wel erg verkeerd.
Misschien kan je inderdaad voorstellen of hij eens zin hebt om een filmpje te kijken bij jou. Misschien helpt dat de draad weer oppakken? je moet soiezo niet de moed opgeven! |
![]() |
|
![]() |
Ok dan ga ik het denk ik toch maar gewoon vertellen. Hij is niet iemand die dan vervelend gaat doen want hij is altijd aardig en lief dus denk dat hij dit ook wel begrijpt. Was stiekem al een beetje bang dat ik alles had verknald.. nu kan ik het misschien inderdaad weer terug goed krijgen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. waarschijnlijk denkt hij nu dat jij hem niet meer ziet staan omdat je jullie (eerste?) afspraakje af hebt gezegd.. en omdat hij nu dus denkt dat jij hem niet meer leuk vind, wil hij je vergeten, en gaat hij je, gedeeltelijk, negeren.
2. of hij speelt playing hard to get, wat me onwaarschijnlijk lijkt als je elkaar echt leuk vind.. 3. wachten tot hij weer een stap richting jou zet, zou ik niet doen, want meestal groei je dan uitelkaar.. als je hem echt leuk vind, moet je gewoon op hem afstappen en zeggen wat je van hem vind. als je dat niet durft, kun je het via MSN doen, maar dat maakt het een stuk minder persoonlijk, en je kan wel lezen wat z'n reactie is, maar je ziet hem niet, dus je weet niet of hij het echt meent. ik zou voor het eerste gaan, dan krijg je als het goed is direct een reactie, en weet je wat je aan hem hebt; wil hij nog verder met jou, of wil hij dat niet. ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ikzelf ben meer van eerlijk en oprecht zijn, dus ik wil ook altijd direct de waarheid horen en draai er niet omheen.. in ieder geval, succes, ik hoop voor je dat dit opgelost wordt! edit: het is nu al deels opgelost, zag ik, ben blij dat je erop afgestapt bent. maar denk dat dit hierboven sowieso voor meer mensen geldt, die hetzelfde probleem hebben als jij. |
![]() |
|
![]() |
Dat is waar zeepje, maar bij mij wordt dat nogal moeilijk omdat ik hem niet vaak zie.. eigenlijk alleen als we afspreken.
En als hij dan niet af wil spreken gaat het niet zo makkelijk om het in het "echt" tegen hem te zeggen. Ik heb het op msn al tegen hem gezegd waarom ik het af had gezegd en ik had niet echt het gevoel dat hij zich er druk om had gemaakt.. maar het kan dat hij dat niet liet merken natuurlijk. Ik ga deze week vragen of hij zin heeft een film bij mij te kijken en hopelijk doet hij dan niet meer zo vaag.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |