Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In dat geval zou ik je eerlijk gezegd eerder afraden om er een te kopen
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je geen specifieke functies nodig hebt, is zo'n alles-in-1-staafmixer-ding denk ik echt een betere keuze dan zo'n heel groot ding met verschillende messen en grote bakken/kannen. Voordeel van de eerste (dus zo'n staafmixer-ding dat Sarah ook post) is dat je er echt veel mee kan (wat Sarah en Apate ook al aangeven), je pakt 'm er ook makkelijk even bij (ik snipper bv uien altijd met zo'n ding, doe het nooit meer met de hand) en hij is nog makkelijk schoon te maken ook (waardoor je hem ook vaker gebruikt). Zo'n groot ding zou ik zelf écht niet uit de kast gaan pakken wanneer ik 1 uitje moet snipperen.
|
![]() |
|
Ik heb ook zo'n ding als Sarah (maar dan wel van Tomado, die van mij kan overigens wel nootjes, ijsblokjes, etc hakken dus misschien is ie inmiddels verbeterd of worden de mesjes na verloop van tijd minder scherp of heb ik geluk en Sarah een maandagmorgen-model). Ik ben er heel blij mee en kan er eigenlijk meer mee dan ik in eerste instantie had verwacht. Hier in dit topic doe ik ook weer inspiratie op.
Mijn moeder had echt een keukenmachine (al jaren oud, van Braun overigens) en die vind ik vooral handig als je veel bakt. Zo'n ding ruim je niet echt makkelijk op in een kastje dus staat dan maar op je aanrecht te stoffen maar ik zou het ook teveel gedoe en teveel afwas vinden voor even wat groente snijden, een smoothie oid. Voor het maken van een (appel)taart, pizzadeeg, vruchtensap/jam oid is het wel heel handig vind ik. Als je puur iets zoekt voor de dingen die jij noemt (en dan niet in hoeveelheden >2 personen) dan zou ik zo'n ding kopen zoals op het plaatje van Sarah, die pak je veel sneller, neemt minder plek in en was je sneller af. Heb overigens wel nog een vraagje voor Sarah: als jij die staafmixer gebruikt zonder die bak, waarin doe je het dan? Ik heb niet echt een hoge kom ofzo die hoog genoeg is dat het er niet uit vliegt of stevig genoeg is dat ie niet van het aanrecht af wordt gedraaid of beschadigd door de mesjes. Smoothies voor 2 glazen gaan trouwens bij mij nog prima in dat bakje, fruit en iets minder dan een halve liter yoghurt oid erbij past precies ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mij lijkt die van Sarah ook veel handige dat zo'n grote keukenmachine, inderdaad
![]()
|
|