Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2012, 19:01
Verwijderd
Sinds een paar weken heb ik een oogje op een super knap meisje (van 14)
dat ik 1 keer per week zie, ik ken haar eigenlijk verder helemaal niet en zij mij dus ook niet. ik zou graag met haar in contact willen komen, ik weet sinds kort haar naam per toeval via hyves. ik kwam op haar profiel, toen heb ik een reactie onder haar profielfoto gezet. dat ze een mooie foto had met '''' maar daar heeft ze verder nooit op gereageerd. heb haar ook nog niet toegevoegd. dus mijn vraag: zou het slim zijn om haar toe te voegen en een priveberichtje te sturen.

het was mijn bedoeling om een knipoogje te geven, maar op het moment dat ik haar zie zijn er nogal veel mensen. dus vond k dit nogal moeilijk.

en haar zomaar aanspreken lijkt me ook neit echt slim....

dus nog een keer mijn vraag: zou het slim zijn om haar toe te voegen en een priveberichtje te sturen. Zoja, heeft iemand een klein ideetje met wat erin te zetten...

Alvast super bedankt, ooit heb ik het een keer verpest bij een ander, en wil dat dat niet nog een keer gebeurd

mvg een jongen van 17

Laatst gewijzigd op 08-01-2012 om 20:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2012, 16:34
manonn01
manonn01 is offline
Gewoon toevoegen! Niet geschoten is altijd mis! Als je het moeilijk vindt om in real life met haar in contact te komen, dan is internet een veilige optie. Het is niet gedwongen, dus je kan ook niet opdringerig overkomen. Niet meteen over een relatie ofzo beginnen, want dat schrikt natuurlijk wel af xD
Maar als je gewoon zegt dat je graag in contact wil komen met haar, dan kan het geen kwaad toch. Sowieso moet je elkaar eerst goed leren kennen voordat het verder gaat.

Dus gewoon toevoegen en een berichtje sturen. Miss kun je dan om haar msn vragen (niet meteen) en dan merk je vanzelf wel of het goed zit Go for it!

Oh en je kan in het berichtje natuurlijk (subtiele) complimentjes geven, vinden meisjes altijd leuk
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 17:04
xLienaa
xLienaa is offline
Toevoegen is toch niet meteen het teken van liefde? Je zou ze eerst kunnen toevoegen. Dan even afwachten of ze je ook accepteert en of (en hoe) ze, jou niet kennende, reageert. Je hebt namelijk geweldig veel opties als ze vraagt waarom je haar hebt toegevoegd ofzo. Als ze niet reageert, zou je kunnen beginnen met een piepklein privéberichtje. Maar dan moet het niet VEEL meer bevatten dan 'Hoi, hoe is het?' Dus niet meteen een hele serenade en gedichten gaan schrijven ofzo. Geduld, geduld en geduld... Ze kan in alle richtingen reageren! Maarre... Ik zou me zeer gevleid voelen als een 3 jaar oudere jongen me ziet staan, hoor! Ik zou de kans wagen op contact, maar pas op! Ze kan het ook wel supereng vinden of juist abnormaal veel tegen een oudere opkijken.

Laat wat weten als je de eerste stappen op hyves hebt gezet!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 18:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je titel even aangepast zodat het wat duidelijker is wat je precies wil.

Allemachtig zeg, vind je álles zo eng? Je laat een berichtje op haar foto achter en dan vind je het al eng om haar een knipoog te geven, hoe wil je ooit dan haar mee uitvragen, laat staan verder met haar gaan?
Je kan haar beter in het echt aanspreken dan dat je haar zomaar toevoegt op hyves terwijl ze jou helemaal niet kent. Is dat eng? Ja, dat is het. Maar het is wel beter dan een beetje als een lafneus haar op hyves toevoegen en ieder berichtje duizend keer overlezen voor je het stuurt waardoor het helemaal niet meer klinkt zoals jij bent.

Laatst gewijzigd op 09-01-2012 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 19:49
Verwijderd
ok, Super bedankt voor de reacties, heb haar net toegevoegd, en ze heeft geaccepteerd tot nu toe niks ontvangen, kzal bedenken wat voor prive berichtje ik kan sturen, heb nu ook haar msn, maar daar heb ik haar nog niet toegevoegd want ik wil niet stalkerig of te snel overkomen waardoor ze misschien afschrikt.

Citaat:
Allemachtig zeg, vind je álles zo eng? Je laat een berichtje op haar foto achter en dan vind je het al eng om haar een knipoog te geven, hoe wil je ooit dan haar mee uitvragen, laat staan verder met haar gaan?
@Cherry Ja ik vind het moeilijk, ik ben ook geen jongen die zomaar even elk meisje kan versieren, en ermee vandoor kan gaan, ik heb gewoon geen ervaring met dit soort dingen. maar ik snap wat je bedoelt

kzal jullie zkkr op de hoogte houden en ik hoop echt gigantisch erg dat dit wat gaat worden, ik voel het

Laatst gewijzigd op 09-01-2012 om 20:26.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 18:08
Verwijderd
ok het was mijn bedoeling om haar een berichtje te sturen, maar eenmaal aangekomen bij de pagina had ik echt geen flauw benul hoe ik kan beginnen..... Help! het lijkt me wel leuk om klein kort engels gedichtje te sturen, maar is dat nog acceptabel, ik wil haar niet afschrikken,

PLZ help

Laatst gewijzigd op 10-01-2012 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 18:47
icetea296
icetea296 is offline
ik denk dat een gedicht nogal vroeg is en het is nogal onnodig je kan beter een paar complimentjes geven dat schrikt haar ook niet af en meisjes vinden dat altijd leuk
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 18:55
Verwijderd
heb een klein beginnetje nodig :$ ik vind het beginnen met "heej" maar zo kort en afgezaagd. iemand tips?

Citaat:
ik denk dat een gedicht nogal vroeg is en het is nogal onnodig je kan beter een paar complimentjes geven dat schrikt haar ook niet af en meisjes vinden dat altijd leuk
iig bedankt hiervoor
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 20:06
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Citaat:
Sinds een paar weken heb ik een oogje op een super knap meisje (van 14)
dat ik 1 keer per week zie, ik ken haar eigenlijk verder helemaal niet en zij mij dus ook niet. ik zou graag met haar in contact willen komen, ik weet sinds kort haar naam per toeval via hyves. ik kwam op haar profiel, toen heb ik een reactie onder haar profielfoto gezet. dat ze een mooie foto had met '''' maar daar heeft ze verder nooit op gereageerd. heb haar ook nog niet toegevoegd. dus mijn vraag: zou het slim zijn om haar toe te voegen en een priveberichtje te sturen.

het was mijn bedoeling om een knipoogje te geven, maar op het moment dat ik haar zie zijn er nogal veel mensen. dus vond k dit nogal moeilijk.

en haar zomaar aanspreken lijkt me ook neit echt slim....

dus nog een keer mijn vraag: zou het slim zijn om haar toe te voegen en een priveberichtje te sturen. Zoja, heeft iemand een klein ideetje met wat erin te zetten...

Alvast super bedankt, ooit heb ik het een keer verpest bij een ander, en wil dat dat niet nog een keer gebeurd

mvg een jongen van 17
zou gewoon contact proberen te krijgen.
dat is de eerste stap.
waar ken je haar dan van???
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 20:14
Verwijderd
ik zie haar eens per week (kerk) maar omdat er dan veel mensen bij zijn, durf ik neit zomaar aan te spreken. ook al zou ik dat dolgraag willen...

ik zou ook veel liever real life willen praten dan op deze manier, maar er meot toch een begin zijn
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 20:32
Verwijderd
Je zou in een berichtje kunnen vragen hoe zij de kerkdienst vond? Of misschien organiseren jullie wel eens jongerenactiviteiten oid, dan zou je kunnen vragen of zij mee wil doen? Of als zij meedoet en jij niet, of je kunt helpen? En dan gewoon in de kerk er op doorgaan natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 20:48
icetea296
icetea296 is offline
je kan vragen wat haar hobby´s zijn of van welke muziek ze houd het is maar een voorbeeld,
ik ben nu zelf ook 14 en heel erg verliefd op een meisje in me klas maar zei niet zo op mij denk ik, en in het begin vroeg ik ook van wat zijn je hobby's en ze zei dat ze hockey dee en ben toen wezen kijken bij een wedstrijd zo kan jij het ook proberen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 09:31
Verwijderd
Ok dit is geweldig, een vriend van mij heeft ervoor gezord dat ik haar eens op de zaterdag avond kom te spreken, als we met zn allen uitgaan. hij kon haar al en heeft dus geregeld dat zij ook komt. waarschijnlijk over 2 weken

de kans van het in RL spreken krijg ik nu dus + dat hij haar gaat ophalen met de scooter, dus als ik die avond een heel gesprek met haar krijg en dat we het hopelijk geod met elkaar kunnen vinden, ik de kans krijg om haar savonds naar huis te brengen.... en voor mij dus een grote kans open ligt

alleen ik ben erg zenuwachtig, en de meest rare verhalen komen in mn hoofd op dat het juist super goed kan gaan. maar ook dat het gigantisch mis kan gaan wat kan ik doen om toch blij te zijn met de positieve gedachten
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 17:53
Verwijderd
.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 18:12
Zeepje
Zeepje is offline
Mooi! Als je op een moment twijfelt of je iets moet zeggen tegen haar of niet, ga er dan voor. Anders krijg je er spijt van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten