Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ok het was mijn bedoeling om haar een berichtje te sturen, maar eenmaal aangekomen bij de pagina had ik echt geen flauw benul hoe ik kan beginnen..... Help!
![]() PLZ help ![]() Laatst gewijzigd op 10-01-2012 om 18:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
heb een klein beginnetje nodig :$ ik vind het beginnen met "heej" maar zo kort en afgezaagd. iemand tips?
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat is de eerste stap. waar ken je haar dan van??? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zou in een berichtje kunnen vragen hoe zij de kerkdienst vond? Of misschien organiseren jullie wel eens jongerenactiviteiten oid, dan zou je kunnen vragen of zij mee wil doen? Of als zij meedoet en jij niet, of je kunt helpen? En dan gewoon in de kerk er op doorgaan natuurlijk!
|
![]() |
|
je kan vragen wat haar hobby´s zijn of van welke muziek ze houd het is maar een voorbeeld,
ik ben nu zelf ook 14 en heel erg verliefd op een meisje in me klas maar zei niet zo op mij denk ik, en in het begin vroeg ik ook van wat zijn je hobby's en ze zei dat ze hockey dee en ben toen wezen kijken bij een wedstrijd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok dit is geweldig, een vriend van mij heeft ervoor gezord dat ik haar eens op de zaterdag avond kom te spreken, als we met zn allen uitgaan. hij kon haar al en heeft dus geregeld dat zij ook komt. waarschijnlijk over 2 weken
![]() de kans van het in RL spreken krijg ik nu dus ![]() ![]() alleen ik ben erg zenuwachtig, en de meest rare verhalen komen in mn hoofd op dat het juist super goed kan gaan. maar ook dat het gigantisch mis kan gaan ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Liefde & Relatie |
ik vind een meisje leuk en weet me geen raad meer Aitor | 10 | 08-06-2013 12:10 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |