Advertentie | |
|
![]() |
|
weetje, dat is best kut. zet je er overheen, ik denk dat je het kunt vergeten dat ze nog iets met je wil.
ik vind het trouwens wel lullig dat ze het nou doet met een vriend van je.. en je kunt ons wel vragen om wat er in haar hoofd afspeelt, maar volgens mij weet ze dat zelf het beste. dus vraag het haar? ;D
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind ook lullig dat ze met een vriend van je doet, en dat na 3 maanden, en we worden allemaal emotioneel als we over iets praten dat verdriet had gedaan, ze wil je niet terug misschien wilt ze alleen met je praten omdat ze zich schuldig voelt en probeer niks meer achter te zoeken en ga verder met je leven, dat heeft ze allang ook gedaan... (he volk
![]() |
![]() |
|
hij neemt hr niet kwalijk, hij vraag zich af wat in hr hoofd speelt, omdat ze er altijd over het verleden praat, volgens mij moet je gewoon niet de kans geven om over het verleden te praten, je mag best bevriend mt hr zijn, maar neemt een andere houding en laat merken dat je hr keus respecteer en verder zet je er overheen en doe leuke dingen met je vrienden en zoek een andere leuke vriendin
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moeilijke situatie tussen mij en mijn ex. appleimac | 7 | 10-10-2015 21:26 | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex!!! rabecca | 22 | 24-09-2002 17:12 |