Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2012, 17:21
xLienaa
xLienaa is offline
Ik masturbeer echt wel vaak, iets van twee keer per week. Ik vinger mezelf door 'mijn clitoris te strelen'. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om met mijn vingers echt in de vagina te gaan, maar hoe diep ik ook ga, het lijkt er wel zenuwloos, laat staan dat het een prettig gevoel is.

Hier komt dus mijn eerste vraag:
Is dit normaal dat ik niks voel of doe ik het verkeerd?

Maar ondertussen wordt ik erg nieuwsgierig. Ik heb al de stralen van de douchekop geprobeerd, dat kietelt en daar werd ik niet bepaald geil van... Toen vond ik in een doos een oude elektrische Barbie-tandenborstel. Dat is wel lekker om op je clitoris te doen maar ik durf er niet echt in. Ik probeerde een nagellak potje, maar dat was te gevaarlijk. Ik wil een dildo kopen maar dat gaat niet: Mijn ouders!!!

Wat moet ik?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 17:25
Verwijderd
Die vibrators kan je tegenwoordig gewoon bij de drogist halen. Of zoek een vent.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 17:45
Vowel
Vowel is offline
Tja, persoonlijk vind ik het ook niet interessant om met mijn vingers in mijn vagina te gaan. Het enige dat ik fijn vind in mijn vagina is een lul (en dan bedoel ik dus geen dildo's, maar alleen penetratie tijdens de seks). Volgens mij hebben wel meer vrouwen daar last van, hoor.

Maar je kunt het wellicht proberen. Je kunt vibrators en dildo's gewoon in de winkel kopen, hoor. Daar hoeven je ouders niets van de weten.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 17:50
Em.
Em. is offline
Ik vind vingers in een kut ook niet boeiend, en vrouwenlichamen zijn ook veel meer op de clitoris gericht dan op de kut zelf (en de penetratie ervan). Zo komen 7 van de 10 vrouwen niet eens klaar van puur penetratie, en dan kan ik me voorstellen dat een piemel nog interessanter is dan je vingers. Dat je het niet interessant vindt, lijkt me niet iets raars of nieuws. Je hoeft ook echt niets in je vagina te stoppen, omdat je het idee hebt dat het moet (en het lijkt me ook wat veiliger om het niet te doen).

Verder vind ik twee keer per week niet 'echt wel vaak', eigenlijk.
Oud 13-01-2012, 16:06
MvBJ
MvBJ is offline
Ik heb hetzelfde hoor, ik vinger mezelf nooit omdat ik dan ook het idee heb dat alles gevoelloos is..
Maar als ik het mijn vriend laat doen voelt het wel heerlijk..
Ik kan mezelf ook moeilijk opgeilen moet ik toegeven.
Maar ik hebt wel een TIP voor je!
Als je bang bent dat je ouders achter je dildo-geheimpje komen, gebruik dan het handvat van je borstel! ^^
Werkt ook
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 23:42
FrankB93
FrankB93 is offline
Citaat:
Ik heb hetzelfde hoor, ik vinger mezelf nooit omdat ik dan ook het idee heb dat alles gevoelloos is..
Maar als ik het mijn vriend laat doen voelt het wel heerlijk..
Ik kan mezelf ook moeilijk opgeilen moet ik toegeven.
Maar ik hebt wel een TIP voor je!
Als je bang bent dat je ouders achter je dildo-geheimpje komen, gebruik dan het handvat van je borstel! ^^
Werkt ook
Jammer genoeg borstelde ik mijn vriendin haar haartjes vaak (Pols gebroken) .. totdat ik erachter kwam dat ze het gebruikte als dildo.
Lekker fris .. !
Oud 14-01-2012, 16:46
xLienaa
xLienaa is offline
Dankjee voor de tips! Ik denk dat ik die borstel gewoon maar een keertje ga proberen!
Voor de rest durf ik dus echt geen dildo's te bestellen. Ik weet dat ze in gewone dozen worden verstuurd en dat mijn ouders nooit mijn post openmaken, maar zomaar een pakketje voor mij... Dan gaan ze zich toch wel dingen afvragen. En ik durf al helemaal niet een of ander winkeltje binnen te lopen. Maar toch wel bedankt!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Jammer genoeg borstelde ik mijn vriendin haar haartjes vaak (Pols gebroken) .. totdat ik erachter kwam dat ze het gebruikte als dildo.
Lekker fris .. !
Waarom gebruikte ze het nog als dildo als jij haar vriend was...?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 21:35
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Voor de rest durf ik dus echt geen dildo's te bestellen. Ik weet dat ze in gewone dozen worden verstuurd en dat mijn ouders nooit mijn post openmaken, maar zomaar een pakketje voor mij... Dan gaan ze zich toch wel dingen afvragen. En ik durf al helemaal niet een of ander winkeltje binnen te lopen. Maar toch wel bedankt!
Op Erotik-Sjop kun je als afleveroptie kiezen voor PakjeGemak, dan wordt je pakketje afgeleverd op een naburig postkantoor en kun je hem gewoon daar ophalen. Er komt dan verder geen postbode aan de deur en je krijgt ook geen afhaalbewijs in de brievenbus. Wanneer 'ie er is weet je middels Track&Trace. Wel je ID-kaart meenemen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 21:26
xLienaa
xLienaa is offline
Citaat:

Op Erotik-Sjop kun je als afleveroptie kiezen voor PakjeGemak, dan wordt je pakketje afgeleverd op een naburig postkantoor en kun je hem gewoon daar ophalen. Er komt dan verder geen postbode aan de deur en je krijgt ook geen afhaalbewijs in de brievenbus. Wanneer 'ie er is weet je middels Track&Trace. Wel je ID-kaart meenemen.
Oke, ik zal eens kijken!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 19:07
Verwijderd
ze kijken je wel raar aan als je een dildo op de toonbank legt Xd
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 19:31
cloeii
cloeii is offline
hier heb ik ook altijd last van gehad
bij mij voelde het pas echt lekker toen mijn vriend het deed bij me
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 03:18
Verwijderd
Gewoon een bierfles er in douwen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 03:18
Verwijderd
ga naar de da en koop een vibrator of koop een komkommer wel met hoesje hoor
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 08:47
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Twee keer per week is niet vaak. Bij meer dan twee keer per dag is het misschien wat veel, maar dan nog, who cares? .

Citaat:

Citaat:
Gewoon een bierfles er in douwen
Als je een bierfles met de open kant naar binnen werkt, heb je grote kans dat die zich vacuüm zuigt, en je die er niet meer uit krijgt. Lijkt me een naar idee voor zoiets naar de huisarts te moeten gaan. De andere kant is wellicht iets groot .
Oud 27-01-2012, 01:17
Henkensen
Henkensen is offline
Citaat:

Als je een bierfles met de open kant naar binnen werkt, heb je grote kans dat die zich vacuüm zuigt, en je die er niet meer uit krijgt. Lijkt me een naar idee voor zoiets naar de huisarts te moeten gaan. De andere kant is wellicht iets groot .
wait whut? serieus?.. tezz ik wou het dit weekend nog wel bij men vriendin proberen..grrr moet wat anders vinden...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten