Advertentie | |
|
![]() |
|
Met NG&NT kun je écht zo goed alles worden (dus met natuurkunde erbij). Het enige wat dan niet kan, zijn opleidingen waar Latijns of Grieks voor nodig hebt, oid. Dus als je N&G overweegt, zou ik N&G + natuurkunde zeker ook even overwegen. Als je bijvoorbeeld arts wil worden of biologie wil studeren, heb je ook natuurkunde nodig. En voor bijvoorbeeld de opleiding farmaceutische wetenschappen op de VU heb je ook natuurkunde nodig.
En als je echt geen natuurkunde wil, dan zou ik voordat je N&G gaat doen omdat je later medicijnen wil ontwikkelen, wel even kijken of je überhaupt zo'n opleiding mag doen zonder natuurkunde. Want op de vu kun je er geen farmaceutische wetenschappen mee studeren, oh, en farmacie op de RUG ook niet. Wat Violina zegt, lijkt dus niet echt te kloppen. ![]()
|
![]() |
Ik had precies hetzelfde probleem. Twijfelde ook enorm tussen CM en NG.
Maar het is inderdaad waar dat je met NG meer vervolgopleidingen kunt doen. En ik heb uiteindelijk NG gekozen, omdat ik biologie heel erg leuk vond. Maar let er inderdaad op dat je bij NG verplicht scheikunde hebt en dat je waarschijnlijk ook moet kiezen tussen natuurkunde en NLT. Die vakken vond ik namelijk erg moeilijk. Ik zou dus voor mezelf bedenken hoe goed je bent met scheikunde natuurkunde/NLT. En of je dat ziet zitten ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Profielkeuze ( C&M of N&G ) Jessie463 | 1 | 10-06-2015 07:12 | |
Studeren |
Profielkeuze ; NG/NT/CM/EM !!! MRxSMITH | 76 | 30-12-2009 16:25 | |