Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2012, 19:01
erkro1
erkro1 is offline
Ben samen met een paar vrienden een sociaal gamewebsite gestart, en ik heb tips en suggesties nodig.

Site:
http://www.gamersid.nl

Dit is geen reclame ofzo, we willen gewoon jullie mening weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2012, 19:12
Daantjer
Daantjer is offline
Meer informatie over de games die in het nieuws zijn...
Oud 05-02-2012, 19:14
Verwijderd
Wat is je doel met de website? Heb je iets te bieden om tegen de concurrentie op te stompen? Wat is er precies "sociaal" aan je site?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 06:26
erkro1
erkro1 is offline
Citaat:
Meer informatie over de games die in het nieuws zijn...
Daar zullen we aan denken.

Citaat:
Wat is je doel met de website? Heb je iets te bieden om tegen de concurrentie op te stompen? Wat is er precies "sociaal" aan je site?
Door de speciale Games pagina's kan je mensen zoeken die dezelfde games leuk vinden als jou, en je hebt ook een profiel waarop je kan zetten welke games je speelt, daarnaast is er ook nog een forum en kan je elkaar (natuurlijk) PM's sturen of reacties plaatsen op profiel.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 15:37
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Hoeveel leden zijn er al?
Anders voel ik me zo eenzaam als ik registreer
Oud 06-02-2012, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Door de speciale Games pagina's kan je mensen zoeken die dezelfde games leuk vinden als jou, en je hebt ook een profiel waarop je kan zetten welke games je speelt, daarnaast is er ook nog een forum en kan je elkaar (natuurlijk) PM's sturen of reacties plaatsen op profiel.
Dat is leuk, maar daar zijn al genoeg alternatieven voor met vele malen meer mogelijkheden en ook het sociale aspect daarvan is stukken uitgebreider, beter geregeld en gestroomlijnd. De mensen die dus daarvan gebruik maken zal je dus op de een of andere manier moeten wegsnoepen, en daarvoor moet je nog een stuk meer in de strijd gooien.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 18:23
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Dat is leuk, maar daar zijn al genoeg alternatieven voor met vele malen meer mogelijkheden en ook het sociale aspect daarvan is stukken uitgebreider, beter geregeld en gestroomlijnd. De mensen die dus daarvan gebruik maken zal je dus op de een of andere manier moeten wegsnoepen, en daarvoor moet je nog een stuk meer in de strijd gooien.
Oud 06-02-2012, 18:50
Verwijderd
Een systeem invoeren waarmee je (via de steam API -als die er is- en anders via een lastfmscrobbler-achtig programma) kan zien wie welke game het meeste speelt. Dan gooi je er badges etc in en wordt iedereen blij.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 06:27
erkro1
erkro1 is offline
Citaat:
Hoeveel leden zijn er al?
Anders voel ik me zo eenzaam als ik registreer
38

Citaat:
Dat weten we, en we blijven ook dingen toevoegen, en dan van die Steam API is een goed idee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten