Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2011, 14:58
Noctiluca
Noctiluca is offline
En dit was de vorige: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1842192
Advertentie
Oud 17-11-2011, 15:03
Noctiluca
Noctiluca is offline
Ontopic: Ik had gisteren echt een rotdag en het enige wat de hele tijd door mijn hoofd spookte was hoe graag ik het er met hem over zou willen hebben. Ik hoop dat die vriendschap van ons gaat werken, want ik merk hoe belangrijk hij voor me geworden is en als ik hem nu 'kwijtraak' denk ik dat ik daar wel eens heel erg verdrietig van zou kunnen worden.
Oud 17-11-2011, 15:08
Verwijderd
Haha bijna tegelijk! Probeer die andere wel even te verwijderen...

OT: Ik baal er een beetje van dat we elkaar steeds minder zien, en dat hij dan vaak ook nog de halve avond zit na te kijken. Ik heb nu nog tijd zat, maar als ik straks ook werk... En hij gaat vanaf komende week ook nog eens een dag extra ergens anders werken, terwijl hij alles nu al nauwelijks af krijgt. Ben bang dat hij dan echt elke avond zit te werken en we nog minder tijd samen hebben
Oud 17-11-2011, 20:33
Dott
Dott is offline
Morgen het 2e relatiegesprek.
ben benieuwd hoe dat gaat want hij wil t hebben over zn aandachtstekort en ik weet hoe ik daar over denk en hoe onze psychotherapeut daar over denkt...
kon wel eens niet leuk worden.
Oud 17-11-2011, 21:31
Lente
Lente is offline
Noctiluca: pff wat irritant ingewikkeld zeg Ik denk dat, hoewel het natuurlijk helemaal niet je bedoeling was, je C wel gekwetst hebt door zo eerlijk te zeggen dat je die jongen van haar maar niks vindt. Kan me voorstellen dat ze gewoon wil dat je blij voor haar bent omdat ze verliefd is enzz, en dan is het heel vervelend om dit te horen. Als ik jou was zou ik er met C over praten, ervoor proberen te zorgen dat het niet meer tussen jullie instaat. Want als het echt iets wordt met die jongen, kan het feit dat jij hem niet mag heel veel invloed hebben op jullie vriendschap.
Ik zou apart ook even met die andere vriendin kletsen over dat je het niet leuk vindt dat ze zich op zo'n manier opstelt over iets tussen jou en C. Denk dat als je met 3en dit bespreekt je het gevaar hebt dat het 2 tegen 1, en dus nog veel meer gedoe wordt.
Oud 17-11-2011, 22:09
Catch
Catch is offline
En nu komt hij een dagje eerder Oh, wat is dit leuk!
Oud 18-11-2011, 04:26
Noctiluca
Noctiluca is offline
Citaat:
Noctiluca: pff wat irritant ingewikkeld zeg Ik denk dat, hoewel het natuurlijk helemaal niet je bedoeling was, je C wel gekwetst hebt door zo eerlijk te zeggen dat je die jongen van haar maar niks vindt. Kan me voorstellen dat ze gewoon wil dat je blij voor haar bent omdat ze verliefd is enzz, en dan is het heel vervelend om dit te horen. Als ik jou was zou ik er met C over praten, ervoor proberen te zorgen dat het niet meer tussen jullie instaat. Want als het echt iets wordt met die jongen, kan het feit dat jij hem niet mag heel veel invloed hebben op jullie vriendschap.
Ik zou apart ook even met die andere vriendin kletsen over dat je het niet leuk vindt dat ze zich op zo'n manier opstelt over iets tussen jou en C. Denk dat als je met 3en dit bespreekt je het gevaar hebt dat het 2 tegen 1, en dus nog veel meer gedoe wordt.
Ik ben twee maanden lang super blij voor haar geweest dat ze verliefd is Maar hij heeft haar aan het lijntje gehouden, gedaan alsof hij net zulke gevoelens voor haar had en ondertussen met andere meisjes aangerommeld, en dan als ze daar achter komt niet eens het lef gehad om het met haar uit te praten, maar wel na een week een smsje 'Ben je nog boos?' en als ze dat bevestigt weer niets terugsturen Hoe hij met haar omgaat is echt belachelijk en zij is te verliefd om dat in te zien.. Ze had het hem dezelfde dag alweer vergeven, terwijl hij niet eens moeite doet voor haar of even de tijd neemt om het met haar uit te praten. Hij verdient haar echt niet meer en ze weet dat ik er zo over denk. Als zij dan toch besluit om ermee verder te gaan dan is dat prima want dat is natuurlijk helemaal haar eigen keuze, maar dan moet ze niet mij om advies en raad vragen, want dat kan ik haar niet geven..
Maar C heeft me gisteren gebeld en gezegd waar ze mee zat (kwam ook het feit bij dat ik haar vanuit mijn bestuursfunctie had aangesproken op iets wat ze gedaan had en ze dat niet leuk vond) en dat ze me belt is al heel wat want daar is ze eigenlijk te koppig voor. Heb het nu dus een soort van bijgelegd, maar hou voorlopig nog wel een beetje meer afstand denk ik. En wat E betreft; die moet ik binnenkort inderdaad maar een keer op een geschikt moment vertellen dat ik het vervelend vond hoe zij zich opstelde tegenover mij..

En verder heb ik gisteravond de 'exscharrel' gevraagd of hij met me mee wil als date naar een kerstdiner en hij zei gelijk ja, maar deed wel nog even 'cool' alsof hij het vooral zou doen om mij een plezier te doen en niet omdat hij het zelf leuk vindt. En nadat ik daar niet op niet hapte gelijk poeslief 'Wanneer is het eigenlijk precies? Dan kijk ik morgen even of ik niet al iets anders heb.. Maar ik ga sowieso met je mee hoor! Het is een definitieve ja.' Toppie Heb ik sowieso een topavond (:
Oud 18-11-2011, 09:54
Verwijderd
Kut met peren! Kak met stukjes!
Vannacht besloten dat we zaterdagavond een groot ophelderings/knopendoorhakkengesprek doen want we lopen hartstikke vast dus er moet iets gebeuren. Uit dan wel aan. Voelt bijna om het even, als de beslissing maar vol overtuiging is.
Stom gedoe
Oud 18-11-2011, 13:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik moet nog even de moed bij elkaar rapen om te vragen wat 'het' nou is. Woensdag vroeg iemand aan ons of we nou een 'stel' waren. Stonden we vooral even schaapachtig te kijken. Maar ik heb het wel erg leuk.
Oud 18-11-2011, 14:37
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
En nu komt hij een dagje eerder Oh, wat is dit leuk!
z0mfg!

Ot: ik ben net wakker en ga over twee uurtjes al weer naar hem toe <3 Goed joh, zo'n bestuursritme. We hebben gisteren heel prettig samen geluncht in Gouda met z'n tweetjes, echt goed om even samen rond te hangen.
Oud 19-11-2011, 11:25
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Gisteravond was er een vriend van mijn vriend op bezoek, vrijgezel. Heb het idee dat die echt een perfecte match met mijn beste vriendinnetje zou zijn.. Maar hoe pak je zoiets aan
Oud 19-11-2011, 11:37
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Kut met peren! Kak met stukjes!
Vannacht besloten dat we zaterdagavond een groot ophelderings/knopendoorhakkengesprek doen want we lopen hartstikke vast dus er moet iets gebeuren. Uit dan wel aan. Voelt bijna om het even, als de beslissing maar vol overtuiging is.
Stom gedoe
Wat een akeligheid, dat in het midden gehang. Sterkte.

OT: t zou zo goed voor een vriendin van me en mij om batsbuddy's te worden, alleen zit zij nog half met een kerel op een dood spoor. Naja, we zien wel.
Oud 20-11-2011, 10:29
ST*R
ST*R is offline
De laatste tijd veel samen geweest en dat was leuk en fijn. We hadden laatst een jaar, maar we hebben allebei nog echt niet het gevoel dat we zo lang samen zijn (op de goede manier dan). Het is wel iets anders, maar eigenlijk ben ik nog even verliefd als in het begin.
Hij is zoo leukk
Denk de laatste tijd dus wel eens aan dingen die kunnen gebeuren waardoor het mis zou gaan tussen ons, en dan ben ik zo bang om hem kwijt te raken. Ik bedacht me dat dat waarschijnlijk iets te maken heeft met dat bij vorige relaties er meestal wel iets mis was (of ik twijfelde of was steeds onzeker of of), en dat dit dus mijn eerste relatie is waarbij alles gewoon goed zit. Misschien dat ik daarom af en toe denk 'dit is zo perfect, er gaat vast wel een keer iets mis', juist omdat ik zo'n goede relatie niet gewend ben.
Hmm nouja

Laatst gewijzigd op 20-11-2011 om 11:07.
Oud 20-11-2011, 14:40
Verwijderd
Gaat goed We hebben uitgesproken dat we niet gaan uitspreken of definiëren wat we nu precies hebben, maar wanneer we elkaar zien is het gewoon goed. Grappig dat we na tien jaar ineens samen zijn
Oud 21-11-2011, 19:03
Verwijderd
Tussen ons gaat het heel erg goed. Hij is lief en ik ben er erg blij mee dat het wat rustiger lijkt te worden. We hebben nog wel ruzie, maar het is minder groot en zwaar en we lossen het samen sneller op. En we krijgen vanavond een logeerkat! Een van zijn bandgenoten gaat op vakantie en wij mogen op hun poes passen. Ik vind het echt heel erg spannend en hoop dat het goed gaat! Vriendje zei tijdens het eten dat, wanneer dat goed gaat, we misschien wel na kunnen gaan denken over een eigen katje. Erg gaaf en zo spannend! Ik hoop dat het gaat en dat we iets kunnen regelen met een asiel hier in de buurt, aangezien Vriendje allergisch is. Een proeftijd ofzo, om te kijken of het te doen is met zijn allergie. <3

En morgen komt een klasgenootje koffie drinken en dat is fijn want er komen steeds meer mensen hier en ze bieden zichzelf aan als vrienden en dat is vet fijn! Het is fijn om met helemaal nieuwe mensen te beginnen <3 En! Mijn beste vriend is langsgekomen en we hadden echt de beste avond. Hij is echt fantastisch!

Laatst gewijzigd op 21-11-2011 om 20:26.
Oud 21-11-2011, 20:43
Dott
Dott is offline
@sa je hebt bij t asiel hier sowieso een proeftijd van 2 (of 3) weken geloof ik.

ot: het is en blijft moeilijk en zwaar.
Oud 21-11-2011, 20:46
Verwijderd
Ja, tegen de tijd dat we besluten dat er echt een poes komt, gaan we wel echt serieus rondkijken, nu loop ik ook gewoon heel erg hard van stapel Zijn er, buiten moeilijke en zware momenten, ook nog wel momenten waarop het wel gezellig is bij jullie? Hoop dat alles een beetje vol te houden is...
Oud 22-11-2011, 09:28
Verwijderd
We zijn allebei een beetje emo op het moment (soms zelfs een beetje veel, grr) maar vooralsnog maakt het de relatie alleen maar steviger. Beetje ons-tegen-de-boze-buitenwereld, dat idee.
Oud 22-11-2011, 10:15
Verwijderd
Kut. Mijn schoonvader is vorige week geopereerd, zijn amandelen zijn eruit gehaald. Nu heeft hij vorige week al twee bloedingen gehad, dit weekend weer en vannacht wéér een. Hij is toen ook even buiten bewust zijn geweest omdat hij zoveel bloed verloor. Vanmorgen was er toch een afspraak bij de KNO-arts gemaakt en ddus schoonmoeder en zusje naar de KNO-arts, en toen schoonmam de auto aan het wegzetten was, heeft hij alles eruit gegooid, stolsel, bloed, de hele zooi. Mijn schoonzusje stond erbij en schoonmam kwam net aanlopen en die raakte dus totaal in paniek. Nu ligt mijn schoonvader alweer op de operatietafel omdat er dus toch wel degelijk iets niet goed zit. Vriendje is helemaal van slag en kan de ernst van de situatie niet goed inschatten en word daar onrustig van. Waarschijnlijk rijdt hij zometeen naar Limburg om toch gewoon thuis te zijn, al is het maar om vanavond samen met zijn moeder te eten. Ik kan niet zomaar weg, want juist nu hebben we een poesje te logeren. Erg leuk hoor, dat beestje, maar de timing is een beetje ongelukkig. Ik kan toch niets doen, maar evengoed, ik zou nu graag naar huis gaan en schoonma even knuffelen en bij Vriendje zijn. Pfff, wat een gedoe.
Oud 22-11-2011, 11:10
Verwijderd
Balen SA! Sterkte ermee, hopelijk fixen ze het gauw. Kan me voorstellen dat het eng is!
Oud 22-11-2011, 11:57
Verwijderd
Ja, het is evenschrikken. Hij ligt nu op de recovery, en zegt dat alles goed gaat. En dat zegt hij altijd (toen hij een beroerte had gehad en weken aan een stuk op bed moest liggen en heul veel sliep, zei hij ook constant dat het goed ging....), dus het zal wel meevallen, maar evengoed. Vriendje is nu die kant op en ik blijf hier met de oppaspoes. Het komst vast wel goed, maar ik vind het wel spannend omdat meneer toch al niet zo'n denderende gezondheid + weerstand mer heeft sinds zijn beroerte....
Oud 22-11-2011, 13:50
DmCraanen
DmCraanen is offline
Noh wat rot. Kan de kat niet mee voor een dagje? =/ Sterkte iig!

Hier gaat het beter was supergestresst vanwege schoolwerk en dus kwamen afspraken er niet zo van, maar dat is nu een stuk beter - gisteren afgesproken met een stel oude vrienden dat we binnenkort even sowieso een biertje gaan doen ookal is iedereen druk, en mijn vriendinnetje die echt super is en mij nu elke dag een brief stuurt 10 dagen lang uit amerika komt over 28 dagen weer terug, en dat is minder dan een kwart van de totale tijd dus het lijkt allemaal een stuk zonniger dan eerst
Oud 22-11-2011, 14:25
Noctiluca
Noctiluca is offline
We hebben het nog even gehad over het rare afscheid de vorige keer. Ik had pijn aan mijn nieren en trok dat heel slecht en wilde me groot houden tegenover hem want het laatste wat me handig leek is als ik voor zijn neus in huilen zou uitbarsten en hij me zou moeten troosten. Was daarom nogal stil en ben vrij abrupt weggegaan, net op tijd wel want zodra ik zijn voordeur achter me dicht trok kwamen de tranen. Heb me verontschuldigd dat het zo raar ging, en hij zei dat hij het ook maar lastig vond. Hij zag dat het niet goed met me ging en wist niet zo goed hoe hij daarop moest reageren. Ik vind het echt fijn dat we, hoewel niet op het moment zelf.., het hier gewoon over kunnen hebben. (: Heb echt verschrikkelijk veel zin in het kerstdiner met hem als mijn date, wordt vast een geweldige avond
Oud 22-11-2011, 14:45
EZBlade
EZBlade is offline
Ik heb een date donderdag en ik heb er heel veel zin in!
Oud 22-11-2011, 14:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oeh!
Advertentie
Oud 22-11-2011, 19:13
Catch
Catch is offline
En ik heb weer een date voor zaterdag!
Oud 22-11-2011, 20:09
miekmuis
miekmuis is offline
Pff, weer bij mijn ouders wonen is best lastig. Al zijn het de liefste ouders van de wereld, ik ben echt niet meer gewend om rekening met anderen te hoeven houden en om te worden verteld wat ik wel en niet mag doen. :-\
Oud 22-11-2011, 20:14
Verwijderd
Uhm! Zaterdag Goed Gesprek I, geweldig open en fijne avond gehad. Op de een of andere vreemde manier, als we bewust een goed gesprek plannen en er de tijd voor nemen, zijn dat de meest relaxte en vertrouwdste avonden, waardoor een soort geplande uitmaakavond opeens resulteert in nader tot elkaar komen en de beste seks. Vervolgens ons de volgende dag afgevraagd waar we nou ook alweer mee bezig waren, samen door de stad geslenterd en oldskool lol gemaakt. Toen toch maar Goed Gesprek II georganiseerd, omdat we ons allebei wel beseften dat we een beetje struisvogelgedrag vertoonden omdat er eigenlijk wel oplossingen op lange termijn moeten komen. Ruzie gemaakt in het café, thuis vervolgd en omgeslagen in goeie en en fijne avond. Vandaag hele goeie dag samen geweest en voor alsnog conclusieloos maar met goed gevoel uit elkaar gegaan. Ik ben een beetje de draad kwijt! Maar ik voel me wel goed. We zien wel.
Oud 22-11-2011, 20:16
Knaagdier
Knaagdier is offline
Ik zit in een relatie en ga bijna seks hebben, voel het gewoon.

Ze vroeg me om zaterdag naar haar te komen want haar ouders zijn niet thuis!!
Oud 22-11-2011, 20:25
DmCraanen
DmCraanen is offline
@ Knaagdier Goed verhaal, lekker kort!

@ Echt is het dan niet gewoon belangrijk voor jullie dat er geluisterd wordt? Soms hoeft er niet per se een oplossing / conclusie uit voort te komen, maar is het gewoon belangrijk dat beiden het idee hebben dat ze begrepen worden....tenminste, dat is bij mij wel eens zo. Minder focussen op een oplossing en meer op begrijpen en accepteren? Klinkt wel als of je verder heel blij met 'm bent!
Oud 22-11-2011, 20:36
Verwijderd
Ja, misschien is dat wel waar ja. Hij zei vandaag ook; volgens mij is de oplossing gewoon wat vaker goed met elkaar praten/naar elkaar luisteren en eerlijker zijn. Dan is de lucht geklaard en is er weer ruimte voor onbezonnenheid ipv opgestapelde frustratie. Maar mm ja, aan de andere kant zijn we het er ook over eens dat we te verschillend blijven (en verschillend in onze behoeftes) om ooit echt totaal tevreden te zijn met elkaar. Maar vooralsnog was dit blijkbaar de oplossing ja. We zullen zien
Oud 22-11-2011, 20:41
DmCraanen
DmCraanen is offline
Sowieso is communicatie belangrijk....niet alleen alles voicen, maar ook suggesties durven maken. Als jij ergens behoefte aan hebt, maar je denkt van oei straks vindt ie me raar als ik voorstel om dat zo en zo te doen werkt het natuurlijk ook niet. Zeker als je zo verschillend bent moet er gewoon ruimte zijn om jezelf te kunnen zijn en dat kan denk ik met heel erg open zijn. Ik gooi hier maar gewoon wat raad neer...ik weet je situatie niet maar alsnog hopen dat je er iets aan hebt! Succes
Oud 22-11-2011, 20:47
Verwijderd
Ja, belangrijk verschil is denk ik gewoon om de tijd te nemen en heel dom en kinderachtig zo'n 'goed gesprek' te plannen. Want op zich zijn we allebei wel redelijk oke in onze behoeftes aangeven, maar als we dat zo ergens tussen de dagelijkse beslommeringen door in het wilde weg roepen, nemen we dat allebei niet serieus genoeg en schatten we het niet op waarde. Dus, eens in de zoveel tijd een avondje bewust naar elkaar luisteren inplannen, werkt denk ik wel.
Dank voor je reactie en meedenken
Oud 22-11-2011, 23:05
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ja, tegen de tijd dat we besluten dat er echt een poes komt, gaan we wel echt serieus rondkijken, nu loop ik ook gewoon heel erg hard van stapel Zijn er, buiten moeilijke en zware momenten, ook nog wel momenten waarop het wel gezellig is bij jullie? Hoop dat alles een beetje vol te houden is...

de laatste tijd waren die heel erg schaars maar gelukkig komt het al wat meer terug.
ik probeer hem ook meer inzicht te geven in mijn denken, want waar ik dacht dat alle mensen zo denken als ik, blijkt niets minder waar te zijn.
ik heb vreemde gedachtenkronkels en gewoontes.
Oud 23-11-2011, 18:11
Verwijderd
@EZ_Blade Klinkt goed! Laat even weten hoe t afloopt!

@Dott: Zolang die momenten er nog zijn! Knap dat je inzichten krijg in je eigen manier van denken, dat is heel moeilijk. Hope you will make it together!

ot: Volgens mij hebben we net besloten we er een kat bij komt. Lekker burgerlijk en heul erg gaaf omdat hij allergisch is voor die beestjes maar ze wel cool vind. Dus nu gaan we het een en ander uitzoeken en kijken of er een kat kan komen <3 Hij zit nu in Limburg bij zijn ouders. Met zijn ouder lijkt het weer goed te gaan. Hij blijft komende week daar en zondagmorgen komen we weer samen naar huis. Hret is vreemd om alleen te zijn en dat hij niet thuiskomt en ik ook alleen opsta. Toch is het ook ergens wel lekker om alleen thuis te zijn, zelf wat rommelen enzo. En ik voel me echt heel vies en hoopte dat ik het nooit zou zeggen, maar ik mis 'm nu al en hij is nog geen 48 uur weg.
Oud 23-11-2011, 19:07
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, voor jullie wordt het misschien een beetje saai maar bij ons gaat het gewoon nog steeds priiiiima
Oud 23-11-2011, 19:25
Verwijderd
Haha, waarom saai?
Oud 23-11-2011, 19:30
Lorelei
Lorelei is offline
Nou ja. Ik kan me voorstellen dat het voor jullie niet bijzonder interessant is om continu te lezen "Hier gaat het prima" "hier gaat het nog steeds goed" "Bij ons gaat het perfect"
Oud 23-11-2011, 20:57
Verwijderd
Ooooh, ik las dat anders, ik las dat saai-gedeelte als een reactie op mijn post! Ik vind 'het-gaat-goed' berichtjes juist altijd wel leuk hame:
Oud 23-11-2011, 21:10
Taylor Alison
Taylor Alison is offline
Laaste tijd wat slecht. Van af vrijdag trouwens, ruzie gehad vrijdag en zondag, sinds maandag wat gebeurd via msn, dingen gehackt en meuk, en nu verstouwd ze me denk ik niet meer dat gevoel krijg ik maar morgen eens praten, Komt wel goed hoop ik.
Oud 23-11-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Veel plezier
Oud 23-11-2011, 22:27
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Veel plezier
Dat komt wel goed
Oud 24-11-2011, 08:00
Verwijderd
Vanavond zie ik hem weer
Oud 24-11-2011, 08:31
veryniceguy
veryniceguy is offline
Ik ben nu sinds 2 weken officieel samen met een heel leuke meid van 19
en het gaat echt fantastisch we willen allebei niks liever dan bij elkaar zijn
Oud 24-11-2011, 09:33
Chevy
Chevy is offline
Citaat:
@EZ_Blade Klinkt goed! Laat even weten hoe t afloopt!

@Dott: Zolang die momenten er nog zijn! Knap dat je inzichten krijg in je eigen manier van denken, dat is heel moeilijk. Hope you will make it together!

ot: Volgens mij hebben we net besloten we er een kat bij komt. Lekker burgerlijk en heul erg gaaf omdat hij allergisch is voor die beestjes maar ze wel cool vind. Dus nu gaan we het een en ander uitzoeken en kijken of er een kat kan komen <3 Hij zit nu in Limburg bij zijn ouders. Met zijn ouder lijkt het weer goed te gaan. Hij blijft komende week daar en zondagmorgen komen we weer samen naar huis. Hret is vreemd om alleen te zijn en dat hij niet thuiskomt en ik ook alleen opsta. Toch is het ook ergens wel lekker om alleen thuis te zijn, zelf wat rommelen enzo. En ik voel me echt heel vies en hoopte dat ik het nooit zou zeggen, maar ik mis 'm nu al en hij is nog geen 48 uur weg.
Er zijn kattenrassen waar mensen met een allergie veel minder op reageren! Nee, niet naaktkatten maar eh, even zoeken. Siberische kat, geloof ik! Die zijn niet helemaal hypoallergeen maar er zit een eiwit in het speeksel en de vacht bij katten waar mensen met een allergie op reageren, en die kat heeft dat minder of niet. Misschien handig om te weten Katten <3
Oud 24-11-2011, 09:46
Qimm
Qimm is offline
die katten zijn echt suuupermooi, zag ze bij cats 101 van animal planet voorbij komen die moet ik ook maar haha.
Oud 24-11-2011, 09:52
Verwijderd
De methadon begint er danig in te hakken. Zozeer zelfs dat ik op een gegeven moment uitgehuwelijkt zou gaan worden aan een Afghaanse...

Verder begin ik heel langzaam op te krabbelen uit een diep dal. De ex doet me steeds minder. Maar pijnlijk blijft het wel. Binnenkort moeten al haar spullen hier weg, en ik kan niet zeggen dat ik er heel erg naar uitkijk. Maar beter is het wel.

Als dit allemaal achter de rug is, krijg ik van de baas 1 maand betaald verlof, en neem ik zelf waarschijnlijk nog 1 maand onbetaald op, en ga ik reizen, en nadenken over hoe het nu verder moet met mij.
Oud 24-11-2011, 09:58
Dott
Dott is offline
Citaat:
Er zijn kattenrassen waar mensen met een allergie veel minder op reageren! Nee, niet naaktkatten maar eh, even zoeken. Siberische kat, geloof ik! Die zijn niet helemaal hypoallergeen maar er zit een eiwit in het speeksel en de vacht bij katten waar mensen met een allergie op reageren, en die kat heeft dat minder of niet. Misschien handig om te weten Katten <3

klopt, zelfde geld voor de devon en cornish rex, hebben mensen vaak ook geen allergische reactie op
Oud 24-11-2011, 10:45
Verwijderd
Ik weet inderdaad dat er katten zijn waar mensen niet zo erg op reageren, maar die zijn vaak vrij duur. Tenminste, de cornish rex is 2500 euro en dat is vet duur en dat geld hebben we er nier voor over... Ook even naar de Siberische kat gekeken, maar die kost ook 1000 EUR en dat vinden we wel vrij veel. Daar naast willen we graag een beestje uit het asiel halen, daar zitten zoveel katten die een huis nodig hebben... De eigenaar van de kat die we nu in huis hebben, is ook allergisch en hij zegt dat het na een week wel minder word, dus daar gokken we op.

Laatst gewijzigd op 24-11-2011 om 11:39.
Oud 24-11-2011, 11:57
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
De methadon begint er danig in te hakken. Zozeer zelfs dat ik op een gegeven moment uitgehuwelijkt zou gaan worden aan een Afghaanse...
Betekent dat dat je moeder vanaf nu niet meer zichzelf gaat zijn dan?
Of heeft ze ook periodes dat ze nog wel helder is? Wat fijn dat je baas je een maand betaald verlof wil geven. Maar na die twee maanden is alles hier natuurlijk nog wel hetzelfde.

Regels voor berichten