Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 12:26
L-ke
L-ke is offline
Ik vroeg me af wat jullie zien als een perfect afspraakje. Dus beschrijf het even. Waar zouden jullie naartoe gaan, wat zouden jullie daar doen, enz. Laat je fantasie de vrije loop....
Wie weet kunnen we er nog iets uit leren.
Oud 13-08-2002, 12:39
stout!
stout! is offline
Alles hangt af van de persoon met wie je bent. Met iemand waar je verliefd op bent, is alles leuk. Wat mij betreft is een afspraakje dus perfect als je met iemand bent waar je gek op bent en veel kunt praten en lachen en gewoon van elkaar(s gezelschap) kunt genieten. Dit kan in een restaurantje, in de zon in het park, tijdens een strandwandeling ... dat maakt helemaal niets uit.
Met een jongen waar ik verliefd op ben kan ik bij wijze van spreken nog een 'perfect date' hebben op een verlaten kerkhof bij middernacht.
Oud 13-08-2002, 12:42
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
stout! schreef:
Alles hangt af van de persoon met wie je bent. Met iemand waar je verliefd op bent, is alles leuk. Wat mij betreft is een afspraakje dus perfect als je met iemand bent waar je gek op bent en veel kunt praten en lachen en gewoon van elkaar(s gezelschap) kunt genieten. Dit kan in een restaurantje, in de zon in het park, tijdens een strandwandeling ... dat maakt helemaal niets uit.
Met een jongen waar ik verliefd op ben kan ik bij wijze van spreken nog een 'perfect date' hebben op een verlaten kerkhof bij middernacht.
sorry ben niet origineel... mar dit is wat ik wilde zeggen... mooi gezegd
Oud 13-08-2002, 12:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hij komt me rond 13u ophalen. Dan gaan we naar de stad -ik vind natuurlijk een complete outfit in de uitverkoop-, we gaan op een terrasje zitten en eten een broodje gezond. Dan gaan we naar hem thuis en kijken we saampjes knus op de bank een leuke film, waarna we even een paar uurtjes lekker gaan sexen
Dan kleden we ons mooi aan en gaan we uit eten, maakt niet uit waar. Als we klaar zijn gaan we lekker op stap in een tent waar ze goeie muziek draaien.

Of deze: We gaan naar een hotel aan zee. 's Middags gaan we lekker op het strand liggen en winkeltjes kijken onder het genot van een ijsje. Daarna gaan we in een strandtent lekker eten en iets drinken, waarna we terug gaan naar het hotel. 's Avonds laat gaan we met z'n tweetjes weer naar het strand. Kaarsjes erbij, wat te eten en dekens, en dan samen naar de sterren kijken, urenlang knuffelen en sexen en dan tegen elkaar aan in slaap vallen. Wat zou dat mooi zijn..... *ZUCHT*
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 12:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
stout! schreef:

Ja, dat is ook een goed idee!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 13:12
Verwijderd
Ach, eigenlijk hangt de perfecte date van de persoon af. Iedereen vindt weer iets anders leuk. Maar wat ík de perfecte date zou vinden:

Eerst ergens afspreken om lekker clichématig iets te gaan drinken op een gezellig terrasje in een leuke studentenstad (Nijmegen heeft natuurlijk de voorkeur, andere steden zijn ook goed als ze maar in Brabant liggen ).
Een beetje stadten, windowshoppen of natuurlijk kleding kopen, lekker met z'n tweeën ongezonde snacks of ijs eten, op een bankje zitten en naar de mensen kijken...als het wat later begint te worden een leuk studentencaféetje opzoeken, daar eerst wat drinken en dan lekker eten, eenvoudig maar lekker en niet te duur, gewoon écht gezellig.
Dan 's avonds nog een terrasje pakken, beetje door de stad lopen en mensen bekijken in hun avondkleding, weer rustig een terrasje pakken en bier drinken, zij wijntjes En als we teruglopen kunnen we ons niet onttrekken de afscheidskus op de wang te laten overvloeien in een échte, heel lekkere langzame zoen
En de volgende ochtend word ik wakker omdat ze me een heeeeeeeeeeel lief SMSje heeft gestuurd dat ze me snel weer wil zien

Ja, dat zou wel een perfecte date zijn ja

Hmm, als ik dit zo lees, dat is allemaal al een keer gebeurd...alleen toen liep het 'normaal' af
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 13:23
Bauduin
Bauduin is offline
Citaat:
nare man schreef:
En als we teruglopen kunnen we ons niet onttrekken de afscheidskus op de wang te laten overvloeien in een échte, heel lekkere langzame zoen

Ja, dat zou wel een perfecte date zijn ja

Hmm, als ik dit zo lees, dat is allemaal al een keer gebeurd...alleen toen liep het 'normaal' af
Jij kan niet zoenen
Oud 13-08-2002, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Bauduin schreef:
Jij kan niet zoenen
Ik schreef ook niet dat het voor háár een lekkere zoen was

Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 13:50
miro
miro is offline
Een perfecte date is voor mij gewoon urenlang met elkaar kunnen praten zonder dat er vervelende stiltes vallen. En dan maakt t me niet uit. Op een terrasje is wel lekker, daar kunnen we gelijk wat eten en nog een bioscoopje pikken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 14:25
Rioto
Perfect date = samen moshen bij een hc band
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
Perfect date = samen moshen bij een hc band
Tof man, sla je vriendin een bloedbeus
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 16:53
Mark
Mark is offline
Citaat:
L-ke schreef:
Ik vroeg me af wat jullie zien als een perfect afspraakje. Dus beschrijf het even. Waar zouden jullie naartoe gaan, wat zouden jullie daar doen, enz. Laat je fantasie de vrije loop....
Wie weet kunnen we er nog iets uit leren.
Iig niet meteen de eerste avond het bed in duiken!

Wel elkaar goed opwinden!

Mark [- Want zeg nou eerlijk, sex is heerlijk! -]
Oud 13-08-2002, 17:40
Rioto
Citaat:
nare man schreef:

Tof man, sla je vriendin een bloedbeus
ik zal dan natuurlijk me wel een beetje inhouden
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:01
simple creed
simple creed is offline
samen met een onwijs lieve jongen (mijn vriend dus....)
op de fiets naar giethoorn
daar op het terras zitten
bootje varen
weer op het terras zitten
naar huis fietsen
barbecuen
en dan lekker op bed

Hey toevallig die date heb ik vorige week gehad
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 19:13
Psssttt NL
Psssttt NL is offline
Citaat:
miro schreef:
Een perfecte date is voor mij gewoon urenlang met elkaar kunnen praten zonder dat er vervelende stiltes vallen. En dan maakt t me niet uit. Op een terrasje is wel lekker, daar kunnen we gelijk wat eten en nog een bioscoopje pikken ofzo.
hoppàh, dat is de perfecte date die ik me voorstel (al is tie een beetje casual dan, maar dat boeit niet)
Als ik weer een leuke meid heb gevonden wil ik goeie gesprekken met haar kennen voeren, zonder stiltes (wel zo belangrijk) een dan daarna knus filmpie kijken... en dan zien we wel weer verderz
Oud 13-08-2002, 19:53
lady_x
lady_x is offline
Een date is sowieso perfect als de jongen perfect is voor me, wat er gebeurt doet er niet toe, het gezelschap telt en dan is alles wat je doet perfect.
Oud 13-08-2002, 19:55
Psssttt NL
Psssttt NL is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Een date is sowieso perfect als de jongen perfect is voor me, wat er gebeurt doet er niet toe, het gezelschap telt en dan is alles wat je doet perfect.
jah maar je wilt toch goed voor de dag komen met leuke dingen om te doen?
Wat zou je dan gaat doen?!?
Oud 13-08-2002, 20:24
a new noise
a new noise is offline
zoiets als.....

samen door de sneeuw rollen
samen verdwalen in het bos
samen in een warme nacht buiten in een grote stad rondwalen
met mijn vriendinnetje stevig vast naar een (rustig) mooi bandje luisteren.....

iemand interesse?
Oud 13-08-2002, 20:54
Evito
Evito is offline
Ik zou een afspraak hebben met 500 Italiaanse en Turkse vrouwen and I would fuck the hell out of them.

Waar maakt me niet uit...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:19
Verwijderd
smorgens paardrijden, smiddags lekker naar strand, savonds uit eten

zo was mijn eerste afspraakje met mijn vriend... was 'n geweldige dag die 13e mei
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:38
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
smorgens paardrijden, smiddags lekker naar strand, savonds uit eten
Wauw zoiets ja, lijkt me ook wel geweldig
Oud 14-08-2002, 10:13
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
miro schreef:
ja, vind ik ook wel zo ja..
Gewoon gezellig met elkaar kunnen kletsen, over serieuse dingen maar ook over wat luchtiger zaken..
Een perfect date hoeft voor mij niet echt op allerlei plaatsen te zijn enzo.. gewoon een leuk avondje, waar je met plezier naar terug kijkt.
Dat die persoon bij je is, is dan toch ook al perfect..
Oud 14-08-2002, 11:41
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
eerst ff gezellig wandelen op strand, hand in hand. Gezellig praten kletsen, terasje pakken, dan s'avonds gezellig gaan eten. Hierna weer over strand lopen onder de sterren en de volle maan. en dan romantisch op de pier gaan liggen ofsow...
Oud 14-08-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Ik zou een afspraak hebben met 500 Italiaanse en Turkse vrouwen and I would fuck the hell out of them.

Waar maakt me niet uit...
Hmm, als alle 500 vrouwen eisen dat ZIJ die avond ook echt klaarkomen dan wordt het al snel een nachtmerrie dunkt me
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:55
Shrek
Shrek is offline
's ochtends in een kleine zeilboot stappen en ergens heen varen. niet te snel, weinig geluid en actief bezig.
ondertussen leer je elkaar beter kennen.

's middags in een dorpje aanleggen en ergens iets eten
of ergens aanlegen en samen iets koken op een campinggasstel.
later weer zeilen/varen en ergens voor anker gaan. eventueel zwemmen of gewoon zonnen.

's avonds weer terug komen met de boot en later die avond uitgaan. eventueel een bioscoopje pakken.
en 's nachts genieten van een mooie sterrenhemel

zoiets.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2002, 20:56
Evito
Evito is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, als alle 500 vrouwen eisen dat ZIJ die avond ook echt klaarkomen dan wordt het al snel een nachtmerrie dunkt me
Oei haha
dan wordt mijn tong toch snel moe hmm
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 22:31
lieve
lieve is offline
Ok, een perfect date .. dat kan eender wat zijn! Maar vooral de persoon met wie je bent is heel belangrijk!
Een etentje in een duur restaurant met kaarsjes en een fles wijn kan even perfect zijn als een spaghetti in de cafetaria van het zwembad! Maar gewoon hoe we beiden t.o.v. elkaar zijn ... dat is wat bij mij een "perfect date" kan vervolledigen!
Over wat je praat, hoe je je gedraagt, ...
mij maakt de plaats van die date niet uit! Maar hij + ik + gezellig samen = ALTIJD een perfect date!
Oud 14-08-2002, 23:25
stout!
stout! is offline
'S nachts dicht tegen elkaar op het strand zitten en samen in de zwoele nacht luisteren naar het aanspoelen van de golven in de branding....*zucht*...
Oud 14-08-2002, 23:31
Rioto
m,n volledige Perfect date :

Band checken als die band beukt ... Moshen ...

daarna ergens ff chillen/bijkomen

dan naar de bioscoop ..

Netjes niet ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten