Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hij komt me rond 13u ophalen. Dan gaan we naar de stad -ik vind natuurlijk een complete outfit in de uitverkoop-, we gaan op een terrasje zitten en eten een broodje gezond. Dan gaan we naar hem thuis en kijken we saampjes knus op de bank een leuke film, waarna we even een paar uurtjes lekker gaan sexen
![]() Dan kleden we ons mooi aan en gaan we uit eten, maakt niet uit waar. Als we klaar zijn gaan we lekker op stap in een tent waar ze goeie muziek draaien. Of deze: We gaan naar een hotel aan zee. 's Middags gaan we lekker op het strand liggen en winkeltjes kijken onder het genot van een ijsje. Daarna gaan we in een strandtent lekker eten en iets drinken, waarna we terug gaan naar het hotel. 's Avonds laat gaan we met z'n tweetjes weer naar het strand. Kaarsjes erbij, wat te eten en dekens, en dan samen naar de sterren kijken, urenlang knuffelen en sexen en dan tegen elkaar aan in slaap vallen. Wat zou dat mooi zijn..... *ZUCHT* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, eigenlijk hangt de perfecte date van de persoon af. Iedereen vindt weer iets anders leuk. Maar wat ík de perfecte date zou vinden:
Eerst ergens afspreken om lekker clichématig iets te gaan drinken op een gezellig terrasje in een leuke studentenstad (Nijmegen heeft natuurlijk de voorkeur, andere steden zijn ook goed als ze maar in Brabant liggen ![]() Een beetje stadten, windowshoppen of natuurlijk kleding kopen, lekker met z'n tweeën ongezonde snacks of ijs eten, op een bankje zitten en naar de mensen kijken...als het wat later begint te worden een leuk studentencaféetje opzoeken, daar eerst wat drinken en dan lekker eten, eenvoudig maar lekker en niet te duur, gewoon écht gezellig. Dan 's avonds nog een terrasje pakken, beetje door de stad lopen en mensen bekijken in hun avondkleding, weer rustig een terrasje pakken en bier drinken, zij wijntjes ![]() ![]() En de volgende ochtend word ik wakker omdat ze me een heeeeeeeeeeel lief SMSje heeft gestuurd dat ze me snel weer wil zien ![]() Ja, dat zou wel een perfecte date zijn ja ![]() Hmm, als ik dit zo lees, dat is allemaal al een keer gebeurd...alleen toen liep het 'normaal' af ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wel elkaar goed opwinden! ![]() Mark ![]()
||
Citaat:
![]() Als ik weer een leuke meid heb gevonden wil ik goeie gesprekken met haar kennen voeren, zonder stiltes (wel zo belangrijk) een dan daarna knus filmpie kijken... en dan zien we wel weer verderz ![]()
||
Citaat:
Wat zou je dan gaat doen?!? ![]()
|
![]() |
zoiets als.....
samen door de sneeuw rollen samen verdwalen in het bos samen in een warme nacht buiten in een grote stad rondwalen met mijn vriendinnetje stevig vast naar een (rustig) mooi bandje luisteren..... iemand interesse?
||
Citaat:
Gewoon gezellig met elkaar kunnen kletsen, over serieuse dingen maar ook over wat luchtiger zaken.. Een perfect date hoeft voor mij niet echt op allerlei plaatsen te zijn enzo.. gewoon een leuk avondje, waar je met plezier naar terug kijkt. Dat die persoon bij je is, is dan toch ook al perfect.. ![]()
|
's ochtends in een kleine zeilboot stappen en ergens heen varen. niet te snel, weinig geluid en actief bezig.
ondertussen leer je elkaar beter kennen. 's middags in een dorpje aanleggen en ergens iets eten of ergens aanlegen en samen iets koken op een campinggasstel. later weer zeilen/varen en ergens voor anker gaan. eventueel zwemmen of gewoon zonnen. 's avonds weer terug komen met de boot en later die avond uitgaan. eventueel een bioscoopje pakken. en 's nachts genieten van een mooie sterrenhemel zoiets. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, een perfect date .. dat kan eender wat zijn! Maar vooral de persoon met wie je bent is heel belangrijk!
Een etentje in een duur restaurant met kaarsjes en een fles wijn kan even perfect zijn als een spaghetti in de cafetaria van het zwembad! Maar gewoon hoe we beiden t.o.v. elkaar zijn ... dat is wat bij mij een "perfect date" kan vervolledigen! Over wat je praat, hoe je je gedraagt, ... mij maakt de plaats van die date niet uit! Maar hij + ik + gezellig samen = ALTIJD een perfect date!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Rape drugs? Marloesjoe | 20 | 16-06-2012 16:44 | |
Seksualiteit |
Je eerste kus kous | 106 | 31-05-2010 12:41 | |
De Kantine |
Het is saai en als het uit de boom valt blijft het saai #385 Verwijderd | 498 | 20-10-2008 23:08 | |
Muziek |
A Perfect Circle in 013! IEMOW-KOR | 248 | 05-02-2004 23:16 | |
De Kantine |
Voor een onderzoek heb ik internetdaters nodig aquafemme | 8 | 04-11-2002 06:40 | |
Liefde & Relatie |
De perfecte Date-versiertip fanatickje | 10 | 03-06-2002 21:15 |