Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2012, 02:28
Imn
Imn is offline
Hee,

Even een vraag aan de mensen die het vak biologie (methode: biologie voor jou) volgen.

Welke hoofdstukken moeten we nou precies leren voor het centraal examen (van deel 4, 5 en 6)?
In de syllabus staat het allemaal aangegeven met domeinen. Maar welke domein hoort bij welke hoofdstuk?

Welke hoofdstukken hebben jullie van je docent opgekregen om te leren?

Laatst gewijzigd op 22-03-2012 om 10:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2012, 07:37
Verwijderd
Ik denk dat het handig is als je even aangeeft over welke methode het gaat, anders weet niemand wat overeenkomt met die delen. Verder weet ik alleen dat je planten - volgens mij - niet hoeft, maar ik ga het deze week nog even navragen, dan zal ik het je ook laten weten.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 10:28
Imn
Imn is offline
Citaat:
Ik denk dat het handig is als je even aangeeft over welke methode het gaat, anders weet niemand wat overeenkomt met die delen. Verder weet ik alleen dat je planten - volgens mij - niet hoeft, maar ik ga het deze week nog even navragen, dan zal ik het je ook laten weten.
Gewijzigd.

Ja? Dat hoop ik dan maar. Planten
Het enige onderwerp waarvan ik zeker weet dat het niet op het examen komt, is evolutie. Maar is goed, bedankt.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 20:46
Imn
Imn is offline
Iemand anders die het weet?
Niemand hier met een profiel N&G/N&T op vwo niveau??
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 20:50
Verwijderd
Als je de subdomeinen weet is het toch gewoon een kwestie van de subdomeinen even naast de inhoudsopgave leggen en kijken wat overeenkomt? Zo heb ik in het in ieder geval gedaan.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 21:01
Imn
Imn is offline
Citaat:
Als je de subdomeinen weet is het toch gewoon een kwestie van de subdomeinen even naast de inhoudsopgave leggen en kijken wat overeenkomt? Zo heb ik in het in ieder geval gedaan.
Ja idd, maar ik kom er maar half uit.

De domeinen Structuren van ecosystemen, energiestromen en kringlopen en ontstaan en handhaving van verscheidenheid kan ik niet linken aan de hoofdstukken in deze boeken. Maar het kan aan mij liggen.

Ik zit ook niet op een school, dus kan niemand me vertellen (docent) wat we precies moeten leren.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 21:14
Imn
Imn is offline
Verder nog iemand??
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 21:15
Imn
Imn is offline
Belangrijk!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 21:15
Verwijderd
Ecosystemen en kringlopen en shit staan gewoon in Biologie voor jou . Ik weet niet uit mijn hoofd in welk hoofdstuk, dat is ook alweer 2 jaar geleden ) maar het staat er zeker in. Van energiestromen en ontstaan en handhaving van verscheidenheid kan ik niet direct herinneren, maar het zal er ongetwijfeld bij staan.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 13:34
Imn
Imn is offline
Citaat:
Ecosystemen en kringlopen en shit staan gewoon in Biologie voor jou . Ik weet niet uit mijn hoofd in welk hoofdstuk, dat is ook alweer 2 jaar geleden ) maar het staat er zeker in. Van energiestromen en ontstaan en handhaving van verscheidenheid kan ik niet direct herinneren, maar het zal er ongetwijfeld bij staan.
Dat zal ik dan nog eens even nakijken.
Bedankt voor je antwoord!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten