Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik weet het ook niet meer, ben blij ik dit forum gevonden heb, kijk onder rechten ''wat is mijn recht'' want dagelijks gebeurd er wel iets op die scholen hier, mijn zoontje van 4 slaan ze ook, een jochie uit zn klas duwde hem van de stoel en kwam met zijn oog tegen het aanrecht.
In een kleuterklas zijn het lage aanrechts en hij had ruim 2 weken een gigantisch blauw oog, deze kleine is te lief om iets terug te doen, we zeggen hem te schoppen en slaan met een vuist, maar het zit er gewoon niet in.
|
Het probleem ligt altijd bij de persoon die dit soort vervelende dingen doet, Maar probeer het op een andere manier te zien. Je moet jezelf veel hoger voelen dan dit soort personen vaak gaat het met dit soort mensen thuis niet goed of hebben een ander probleem. Met geweld bereik je helaas niet veel en kan het misschien zelfs erger worden. Je moet jezelf niet bang laten maken en gewoon zorgen dat de leerlingen denken van oh, hij is eigenlijk ook wel weer gaaf om als vriend te hebben! Meestal ontstaan dit soort dingen door een eerste indruk. Vroeger werd ik gepest in de eerste en tweede toen ging naar de bovenbouw en heb het tegendeel bewezen en het werkte echt geloof me!
Voor meer van dit soort problemen en de juiste hulp kijk op: Registreer je op forum.scholieren.com Laatst gewijzigd op 01-02-2012 om 18:36. Reden: Reclame |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Even voorstellen ... Maaikevdl | 3 | 06-04-2016 01:54 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Voorstellen. Verwijderd | 3 | 21-09-2014 16:56 | |