Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2012, 13:03
foreveryoung16
foreveryoung16 is offline
Hee allemaal,

ik doe dit eigenlijk omdat ik even mijn verhaal kwijt moet.
ik heb vorig jaar een jongen ontmoet, ging er vriendschappelijk mee om gewoon aardig niets bijzonders, maar aan het begin van dit schooljaar begon ik hem leuk te vinden.
Er was nooit een teken dat hij mij ook leuk zou vinden maar ik vond het het proberen waard.
het was ook niet zo, en hij wees me af. In de eerste instantie dacht ik, naja jammer dan maar de tijd daarna heb ik het wel even moeilijk gehad. Nog niet zo heel lange tijd heb ik geaccepteerd dat het zo was,nu kon ik er goed mee omgaan. We waren gewoon nog vrienden en niets was veranderd.
tot dat er een feest was, er waren heel veel mensen van mijn school en het was echt heel gezellig.. hij was er ook, ik ook.. toen kwam hij vaker naar me toe, pakte me vast en dansten een beetje, wat ook niet gek was onder invloed van een beetje alcohol.
toen op een gegeven moment gebeurde het, we zoenden. ik kon het niet geloven want het was ook zo raar allemaal. Het scheen niet door de drank te komen. mn gevoelens voor hem zijn weer helemaal terug maar ik weet dat het maar eenmalig was. Ik voel me rotter dan eerst omdat ik niet weet waar ik aan toe ben.
Ik hoop dat jullie jezelf een beetje herkennen in mijn verhaal en me tips willen geven hoe ik het misschien aan kan pakken.. zou heel fijn zijn x
Groetjes
(* sorry voor het lange verhaal)
(** ik ben 16 trouwens)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2012, 15:32
Verwijderd
Zeer waarschijnlijk zoende hij om het zoenen en ben je nog steeds afgewezen. Wil hij meer dan dat, dan meldt ie het wel. Maar er nu zelf achteraan gaan of hij nu dan misschien toch interesse in je heeft.. Doe dat jezelf niet aan.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 17:34
foreveryoung16
foreveryoung16 is offline
Citaat:
Zeer waarschijnlijk zoende hij om het zoenen en ben je nog steeds afgewezen. Wil hij meer dan dat, dan meldt ie het wel. Maar er nu zelf achteraan gaan of hij nu dan misschien toch interesse in je heeft.. Doe dat jezelf niet aan.
Ja, misschien heb je gelijk, bedankt
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 15:03
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Ik weet hoe moeilijk het is om een jongen te vergeten waar je verliefd op bent. Maar ik zou nu toch proberen of er misschien toch iets meer betekenis voor hem inzat dan "just a flirt". Je zou om te beginnen kunnen letten op hoe hij op jou reageert, reageert hij anders dan normaal op je lach, wil hij vaker bij je zijn, kijkt hij met een lieve blik in je ogen? Dan heb je een grote kans dat hij je ook leuk vindt. Wacht af wat zijn lichaamstaal je laat weten. Je wilt natuurlijk niet nog een blauwjte lopen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 15:22
Verwijderd
Citaat:
reageert hij anders dan normaal op je lach, wil hij vaker bij je zijn, kijkt hij met een lieve blik in je ogen? Dan heb je een grote kans dat hij je ook leuk vindt.
..of hij wil best nog een keertje zoenen zonder dat er een relatie aan vastzit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten