Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2012, 23:07
Hezzzzl
Hezzzzl is offline
Ok, ik snap niet waarom ik dit post en stuur gerust grappige reacties want daar hou ik van ook al post ik dit serieus.

Ik ben een doodgewone jongen en begeef me graag onder de dames. Ik heb never ook maar getwijfelt of ik van de 'gladde' kant zou kunnen zijn. Maar nu heb ik een of andere gozert op msn die ik vaag ken, een jongen die 4(!) jaar ouder is dan ik ben en even oud is als mijn broer. Hij lult wel is tegen me aan en dan zijn 't gewoon wel lachen gesprekken, weet ook niet waarom ik zo vaak met hem 'praat'. Maar er is dus gewoon een soort klik.

Maar nu begon hij een soort van te flirten; en nee geen 'kom je naar het bos'; en ik betrapte mezelf erop dat ik er gewoon in mee ging? Ik dacht waar de fuck ben ik mee bezig.
Ik kan hem nu wel gaan blokkeren en verwijderen en als het ware in de ontkenning blijven, maarja ik doe nu in ieder geval heel koel wanneer hij tegen me aanpraat.

Wat moet ik hiermee? Dat ik heaumeau ben sluit ik uit. Is dit een bi-euwschierigheid die iedereen wel heeft in z'n tienerjaren of een teken dat ik mezelf misschien helemaal niet goed genoeg ken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2012, 23:18
HandDoek
HandDoek is offline
Kleren uit, webcam aan.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 23:23
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
'kom je naar het bos' Je hebt nogal een maf stereotype beeld van de gemiddelde 'heaumeau' in je hoofd zitten, of niet?

Wat voel je precies als die met je aan het flirten is? vind je het spannend? Wat zou je van hem willen, stel dat het zich verder ontwikkelen zou?
Oud 06-02-2012, 06:14
Verwijderd
Volgens mij geef je zelf al aan dat je er geen zin in hebt om erin mee te gaan. Dus misschien kan je hem beter gewoon blokkeren en/of verwijderen?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 07:50
Verwijderd
dat is geen heaumeau, maar een peedeau.

en aan je OP te zien heb je het niet zo op "heaumeaus"?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 09:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik haal nergens uit de post dat TS iets tegen homo's heeft, dus laten we daar niet in discussie over gaan.

Misschien ging je gewoon mee in dat gedrag uit gewoonte? Bij contact via het internet is het weinig van belang of iemand man of vrouw is, dus als iemand met je flirt op MSN ga je daar makkelijker in mee, ook al weet je dat het een man is, dan wanneer het in het echte leven zou gebeuren. Ik ga er vanuit dat je niet daadwerkelijk met die jongen wil afspreken en rotzooien ofzo, dus dan hoef je je denk ik nergens druk om te maken. En verder, verwijder die gast als je niet met hem wil praten.
Oud 06-02-2012, 14:08
Hezzzzl
Hezzzzl is offline
Neee ik heb absoluut niks tegen homo's als ik dat beeld schets haha
En om op dat geflirt terug te komen, het was niet zo dat ik ik er 'geil' van werd ofzo. Op dat moment voelde het op de een of andere manier goed dat ie me complimenteerde (ego), en daarop deed ik hetzelfde etc etc.

Ik denk inderdaad ook dat het ligt aan het feit dat het via internet gebeurd. Het is veilig, je ziet elkaar niet en zegt sneller dingen.

Eigenlijk is er dus niet eens veel aan het hand(je)
Maar iig thanks voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 16:23
Verwijderd
Ja, over internet maakt het eigenlijk ook niet veel uit of je nou met een jongen of een meisje flirt, het blijven gewoon maar letters die je heen en weer stuurt. Tenzij jullie blaaskusjes over de webcam aan het geven waren ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten