Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2012, 13:17
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
hoi,
mn vriendje heeft laatst sex met me gehad, hij was mn eerste keer..
maar nu wil hij het ineens niet meer, hij zegt dat het niet aan mij ligt en dat hij geen behoefte heeft om opeens volwassen te worden? :/
maar ik heb het gevoel alsof ik wat verkeerd heb gedaan die eerste keer..
ikzelf vond het heel speciaal en lekker maar hij blijkbaar niet..
en hij zegt dattie dr toch nog niet klaar voor is.. terwijl we het al hebben gedaan..?
misschien dring ik een beetje aan maar ik wil het gewoon graag weer doen..
wat denken jullie, vindie me uberhaupt nog wel leuk?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 13:21
bierkoning
bierkoning is offline
Ik denk dat hij je nog wel leuk vind hoor, maar vraag wat de reden is waarom hij het niet meer wil doen, en misschien kunnen jullie er dan samen uitkomen!
Oud 02-02-2012, 13:32
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik heb het er met hem over gehad en dan zegt hij dat hij zichzelf te jong vind, maar hij is 16
en ik weet niet of het wel zo geloofwaardig klinkt :/
misschien maakik me teveel zorgen maar ik hou echt van hem en ik wil hem niet kwijt ><
maar bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 13:39
bierkoning
bierkoning is offline
hmm ja misschien heeft hij toch wel heftig ervaren, en heeft hij wat tijd nodig dit te verwerken voor hij het opnieuw durft ? misschien is hij wel bang dat jij het niet lekker genoeg vind
Oud 02-02-2012, 13:46
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja dat dacht ik ook al
en nou hij weet denkik wel datik het lekker vond x)
alhoewel hij vroeg na afloop ofik gekomen was, toen zei ik nee, toen keek hij wel sip :/
entoen zei hij: nou dan gaan we volgende keer net zolang door tot jij ook komt! :3
maar nu wil hij niet meer ;o
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 13:48
bierkoning
bierkoning is offline
Misschien moet je hem uitleggen dat je het niet erg vond dat je niet was gekomen, en dat hij met een goede befbeurt meer kans maakt je te laten komen, en dat de meeste meisje met gewone sex niet klaarkomen...
Oud 02-02-2012, 13:53
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nou dat is het hem.. hij befte me zowat de hele tijd maar ik voelde dr bijna niks van ><
het lekkerste vondik de sex.. niet het beffen ;o
en ik had hem ook na de tijd gezegd dat ik het niet erg vond, en dat het heel lekker was
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 14:01
bierkoning
bierkoning is offline
je kan hem ook aanwijzingen geven, zodat hij je wat beter pleziert maar misschien maakt dat hem nog onzekerder. trek je een spannend setje aan en verleid hem is... niemand kan het weerstaan als een mooi meisje in lingerie voor je staat en je probeert te verleiden...?
Oud 02-02-2012, 14:02
rallone
rallone is offline
Citaat:
je kan hem ook aanwijzingen geven, zodat hij je wat beter pleziert maar misschien maakt dat hem nog onzekerder. trek je een spannend setje aan en verleid hem is... niemand kan het weerstaan als een mooi meisje in lingerie voor je staat en je probeert te verleiden...?
Bierkoning heeft helemaal gelijk
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 14:06
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik zal het doen als we weer een keer sex hebben :3
maar ik ben ook niet het meest sexy zelfverzekerde meisje lol.. kben heel verlegen ><
dus of dat gaat lukken.. x)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 14:11
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
ik zal het doen als we weer een keer sex hebben :3
maar ik ben ook niet het meest sexy zelfverzekerde meisje lol.. kben heel verlegen ><
dus of dat gaat lukken.. x)
als hij is bij je op je kamer is , of jij bij hem, begin hem dan is gewoon spontaan te zoenen en kijk hoe het gaat. Zorg dat je een sexy stringetje of hipster iets aan hebt, en dan zou ik om zijn
Oud 02-02-2012, 14:11
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
hadik ook wel aan bij de eerste keer :3
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 14:15
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
maar zoieso was het ook niet echt een goeie plek, het was gewoon bij mij op mn kamer, terwijl mn familie gewoon thuis was lol.. ik moest hem telkens dr op wijzen dat hij niet zo hard moest kreunen.. dat was stom :/
maar ik wist ook niet waar we het anders hadden kunnen doen..

ik vind het echt jammer dat hij niet meer wilt.. ;(
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 14:16
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
maar zoieso was het ook niet echt een goeie plek, het was gewoon bij mij op mn kamer, terwijl mn familie gewoon thuis was lol.. ik moest hem telkens dr op wijzen dat hij niet zo hard moest kreunen.. dat was stom :/
maar ik wist ook niet waar ik het anders had kunnen doen..
Begrijp dat het lastig is om een rustig plekje te vinden. Doe het anders als je ouders weg zijn ? neem aan dat ze niet 24/7 elke dag thuis zijn ? en ja ga anders is samen zwemmen en kies een leuk kleedhokje uit altijd spannend...
Oud 02-02-2012, 14:21
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
hehe goed idee! x)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 14:23
bierkoning
bierkoning is offline
en zijn er zat andere plekken te vinden, ook wel veel topics over als je de zoekfunctie gebruikt... alleen de buiten plekken zijn nu iets frisjes...Maar goed hij moet eerst weer sex durven hebben natuurlijk
Oud 02-02-2012, 14:25
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ow.. owja..
miss ff dronken voeren? nye nye? :3
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 14:25
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
srry jk.. :3
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 14:33
bierkoning
bierkoning is offline
haha kun je proberen, maar dan heb je kans dat ze pielemuis niet meer werkt
Oud 02-02-2012, 14:38
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
oow owja xD
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 14:51
Vowel
Vowel is offline
Nou, het lijkt me sterk dat een jongen van zestien plotseling geen zin meer heeft in seks, en het lijkt me ook niet dat het aan jou ligt, want als je bereid bent om seks met hem te hebben geeft je dat al een paar pluspunten. De reden waarom hij niet meer wil moet je denk ik bij hem zoeken. Onzekerheid waarschijnlijk, of misschien denkt 'ie dat 'ie gefaald heeft. Je moet gewoon eens met hem praten; dus niet proberen gewoon weer seks met hem te hebben, want daarmee los je het probleem niet op.

Was het ook zijn eerste keer? Vertel hem dan dat het logisch is dat jullie allebei nog niet precies weten hoe het moet. Dat jij niet van hem verwacht dat 'ie meteen een befkoning is en dat hij vast ook wel iets aan te merken heeft op hoe jij hem pijpt of aftrekt - en dat het voor vrouwen nu eenmaal lastiger is om klaar te komen dan voor mannen (want wees eerlijk; voor mannen is er weinig nodig, vooral als het gaat om neuken ).

Dus maak er gewoon een soort "ontdekkingsreis" van die jullie samen afleggen en probeer er zeker van te zijn dat hij wéét dat je er echt wel van genoten hebt, ook al kom je niet klaar. Persoonlijk vind ik het neuken ook belangrijker dan het klaarkomen (het is wel ontzettend lekker hoor, daar niet van ), en ik geniet altijd van seks.

Short version: Praat met hem.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 14:59
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik heb al met hem gepraat erover, op whatsapp dan.. dus ik denk dat als ik er weer over begin datik te veel aandring :/
en ik had idd ook al gezegd dat hoe vaker we het doen, hoe beter het gaat ;p
en we praten nog steeds wel over sex, en dan zegtie wel dattie gerukt heeft enzo.. en dan denkik van, wil je niet liever dat ik dat bij je doe dan?
en opzich denk ik dat ik eerder denk dat ik gefaald heb dan hem.. ik ben degene die het graag weer wil doen, maar hij niet
ook de dag nadat we sex hadden gehad praatten we ineens veel minder, en antwoordde hij mn berichtjes een halve dag later :/
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 15:05
bierkoning
bierkoning is offline
gewoon face to face vragen waarom hij zo anders is gaan doen na de sex. hij kan je niet altijd ontlopen. En dat ie gerukt heeft maakt niet uit hoor, een kwartiertje daarna kan er gewoon weer mee geneukt worden ...
En verder wat vowel zegt
Oud 02-02-2012, 15:06
Vowel
Vowel is offline
Hmm. Ja, nogmaals: ik kan me dus niet voorstellen dat een jongen van zestien plotseling zonder reden geen seks meer wil. Je weet hoe jongens van 16 zijn, toch?

Dus er moet gewoon een reden zijn. Misschien is whatsap of MSN of SMS (of whatever) gewoon niet de juiste manier om een gesprek te beginnen over dit soort onderwerpen, want het is te makkelijk voor hem om je een nietszeggend antwoord te geven en je verder af te wimpelen. Wanneer zie je hem weer? Probeer een -echt- gesprek met hem te voeren.

Er is natuurlijk een andere mogelijkheid. Hoe lang hebben jullie al een relatie? En hoe ging het voordat jullie seks hebben gehad? Zagen jullie elkaar vaak? Waren jullie allebei helemaal verliefd? Praatten jullie veel? Kijk, er zijn natuurlijk jongens die een meisje het bed in willen krijgen en er daarna klaar mee zijn, maar dat wilde ik niet opperen omdat jij je dan allerlei rampscenario's in je hoofd haalt. Maar ook hierbij wil ik zeggen dat het me zeer onwaarschijnlijk lijkt, want áls hij je dan toch alleen maar voor de seks had, waarom zou hij dan opeens geen seks meer met je willen als jij daartoe wel bereid bent?

Ik blijf erbij: praat met hem. Niet online, maar in het echt.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 15:10
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hmm. Ja, nogmaals: ik kan me dus niet voorstellen dat een jongen van zestien plotseling zonder reden geen seks meer wil. Je weet hoe jongens van 16 zijn, toch?

Dus er moet gewoon een reden zijn. Misschien is whatsap of MSN of SMS (of whatever) gewoon niet de juiste manier om een gesprek te beginnen over dit soort onderwerpen, want het is te makkelijk voor hem om je een nietszeggend antwoord te geven en je verder af te wimpelen. Wanneer zie je hem weer? Probeer een -echt- gesprek met hem te voeren.

Er is natuurlijk een andere mogelijkheid. Hoe lang hebben jullie al een relatie? En hoe ging het voordat jullie seks hebben gehad? Zagen jullie elkaar vaak? Waren jullie allebei helemaal verliefd? Praatten jullie veel? Kijk, er zijn natuurlijk jongens die een meisje het bed in willen krijgen en er daarna klaar mee zijn, maar dat wilde ik niet opperen omdat jij je dan allerlei rampscenario's in je hoofd haalt. Maar ook hierbij wil ik zeggen dat het me zeer onwaarschijnlijk lijkt, want áls hij je dan toch alleen maar voor de seks had, waarom zou hij dan opeens geen seks meer met je willen als jij daartoe wel bereid bent?

Ik blijf erbij: praat met hem. Niet online, maar in het echt.
we antwoordde een beetje tegelijkertijd, maar dit dus idd! kan me ook niet voorstellen dat een jongen van 16 geen sex wil
Oud 02-02-2012, 15:13
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja we praten er eigenlijk nooit over in het echt..
en nee ik kan me dus ook niet voorstellen dat een jongen van 16 geen sex wil hebben.. ksnapet gewoon niet ><
en om eerlijk te zijn.. hadik veelste vroeg sex met hem..
hij speelde hetzelfde computerspel als ik, toen begonnen we een beetje geil te praten, toen vroeg hij verkering, en spraken we zomaar af voor sex ><
maar ik kon het gewoon niet laten.. ik was zo benieuwd, en hij ook..
en nu is alles een beetje vaag met hem :/
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 15:16
bierkoning
bierkoning is offline
Toen ik zestien was, zou ik elk meisje wat interesse in mij had, en geil tegen me deed, alle hoeken van de kamer laten zien.... Maar goed misschien is hij er opeens achtergekomen dat hij toch homo is.... dat is ook hip tegenwoordig.

Maar om het echt te weten te komen, praat idd gewoon met hem face to face. En laat je niet afschepen met weet niet of hihi
Oud 02-02-2012, 15:24
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
hehe XD
maar ok ik ga wel een keer met hem praten,
heel erg bedankt voor jullie reacties! ^^
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 16:41
Verwijderd
misschien terwijl je daarover praat hem tegelijkertijd hem probeert te verleiden dat zou misschien nog effectiever zijn
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:24
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ook een goed idee xD
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 20:23
Volk
Volk is offline
Zou het kunnen dat zijn ouders tegen seks zijn? Dat verhaal van te snel volwassen worden vind ik typisch iets voor ouders om te zeggen. Misschien hebben zij op hem ingepraat?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 05:55
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nee, hij heeft niks tegen zn ouders gezegd ;o
en ja ok maar misschien hebben zij nog geen sex gehad..
deze wou het gewoon meteen doen, en later ineens nietmeer :/
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 07:48
hookee
hookee is offline
Misschien heeft hij;
- zich opeens beseft dat van sex ook kinderen kunnen komen
- gedacht dat "het" met een minderjarige strafbaar is
- momenteel jeuk aan z'n apparaatje en denkt hij dat het een SOA is
- gedacht dat hij met deze daad de rest van z'n leven met je moet delen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 09:35
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Kinderen
Oud 03-02-2012, 11:49
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
lol x)
ik denk het eigenlijk niet xD
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 12:03
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Was het voor hem ook de eerste keer?
Oud 03-02-2012, 15:14
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
jup..
ik ben ontmaagd met een one night stand.. ;(
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 15:17
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Is dat al zeker dan?

Ik kan me totaal niet voorstellen dat die jongen opeens geen interesse meer heeft in je. Mannen zijn smerige rare oversekste beestjes, maar dít is dan weer niet echt typerend. Het lijkt alsof hij onzeker/bang is, en hij daar even overheen geholpen moet worden.

Als ik ongelijk heb vind ik het best een naaistreek van m .
Oud 03-02-2012, 15:22
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als ik ongelijk heb vind ik het best een naaistreek van m .
Ja, maar dat zou nergens op slaan. Als 'ie haar alleen maar het bed in wilde krijgen, waarom zou hij dan juist dát niet meer willen als zij daar wel toe bereid is? Je zou denken dat 'ie er dan zo lang mogelijk gebruik van wil maken, toch?

Dus dat 'ie zomaar opeens niet meer wil heeft volgens mij echt een andere reden, die niet bij haar te zoeken is.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 15:26
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Klopt, het lijkt me ook niet bepaald voor de hand liggend.

Als ik naar m'n eigen ervaring kijk, zou ik zeggen dat het gewoon een bange schijter is, die een duwtje nodig heeft
Oud 03-02-2012, 15:36
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
hij zei ook van dat hij soms bestwel oversext kan doen enzo, maar dattie het niet zo is..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 15:36
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
van te voren wassie ook erg oversext bezig enzo.. ennu lijktie idd een bange schijterd ;(
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 16:59
Neko*
Neko* is offline
Waarom is het zo algemeen geaccepteerd dat meisjes wel spijt kunnen hebben van hun eerste keer, maar is het hier volstrekt raar dat hij het allemaal toch te snel vond gaan en er nu geen idee van heeft wat hij moet doen omdat hij 1) het meisje niet kwijt wil maar 2) ook helemaal niet toe is aan seks(gerelateerde dingen)?
Oud 03-02-2012, 17:39
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik vind dat het als meisjes zijnde ook raar zou zijn dat je ineens geen sex meer zou willen terwijl je het al een keer hebt gedaan.. dat maakt geen verschil
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 20:43
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Zeker dat dat wel verschil maakt. Het kan je tegengevallen zijn, je kunt pijn hebben gehad, je kunt er emotioneel van van slag zijn geraakt (zeker als puber zijnde). Er zijn zat redenen waarom een meisje na een keer seks niet direct nog een keer seks wil. Dat geldt voor jongens dus precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 20:51
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ow god.. ok ><
straks issie emotioneel van slag ;o
en dat het tegengevallen is sure.. maar een beetje vaag dattie het niet weer nog een keer wilt proberen.. aangezien we wel verkering hebben :/
en de eerste keer gaat zoieso niet perfect.. x)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 21:00
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
'straks issie emotioneel van slag ;o'

Tuurlijk gaat het niet perfect, en mensen reageren soms ook niet perfect.

Dat is niet leuk, maar het helpt waarschijnlijk enorm als jullie het gewoon eens, in het echt, uitpraten!
Oud 03-02-2012, 21:03
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ok ik zal het proberen ;(
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 21:05
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Kom op, het komt vast goed!
Oud 03-02-2012, 21:13
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik ben gewoon zo verlegen en als ik moet praten met hem verpest ik het vast nog erger en dan benik forever alone ;(
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten