![]() |
||
Citaat:
![]()
|
maar zoieso was het ook niet echt een goeie plek, het was gewoon bij mij op mn kamer, terwijl mn familie gewoon thuis was lol.. ik moest hem telkens dr op wijzen dat hij niet zo hard moest kreunen.. dat was stom :/
maar ik wist ook niet waar we het anders hadden kunnen doen.. ik vind het echt jammer dat hij niet meer wilt.. ;( |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
en zijn er zat andere plekken te vinden, ook wel veel topics over als je de zoekfunctie gebruikt... alleen de buiten plekken zijn nu iets frisjes...Maar goed hij moet eerst weer sex durven hebben natuurlijk
![]()
|
Nou, het lijkt me sterk dat een jongen van zestien plotseling geen zin meer heeft in seks, en het lijkt me ook niet dat het aan jou ligt, want als je bereid bent om seks met hem te hebben geeft je dat al een paar pluspunten.
![]() Was het ook zijn eerste keer? Vertel hem dan dat het logisch is dat jullie allebei nog niet precies weten hoe het moet. Dat jij niet van hem verwacht dat 'ie meteen een befkoning is en dat hij vast ook wel iets aan te merken heeft op hoe jij hem pijpt of aftrekt - en dat het voor vrouwen nu eenmaal lastiger is om klaar te komen dan voor mannen (want wees eerlijk; voor mannen is er weinig nodig, vooral als het gaat om neuken ![]() Dus maak er gewoon een soort "ontdekkingsreis" van die jullie samen afleggen en probeer er zeker van te zijn dat hij wéét dat je er echt wel van genoten hebt, ook al kom je niet klaar. Persoonlijk vind ik het neuken ook belangrijker dan het klaarkomen (het is wel ontzettend lekker hoor, daar niet van ![]() Short version: Praat met hem. ![]() |
![]() |
|
ik heb al met hem gepraat erover, op whatsapp dan.. dus ik denk dat als ik er weer over begin datik te veel aandring :/
en ik had idd ook al gezegd dat hoe vaker we het doen, hoe beter het gaat ;p en we praten nog steeds wel over sex, en dan zegtie wel dattie gerukt heeft enzo.. en dan denkik van, wil je niet liever dat ik dat bij je doe dan? en opzich denk ik dat ik eerder denk dat ik gefaald heb dan hem.. ik ben degene die het graag weer wil doen, maar hij niet ![]() ook de dag nadat we sex hadden gehad praatten we ineens veel minder, en antwoordde hij mn berichtjes een halve dag later :/ |
![]() |
|
gewoon face to face vragen waarom hij zo anders is gaan doen na de sex. hij kan je niet altijd ontlopen. En dat ie gerukt heeft maakt niet uit hoor, een kwartiertje daarna kan er gewoon weer mee geneukt worden
![]() En verder wat vowel zegt ![]()
|
Hmm. Ja, nogmaals: ik kan me dus niet voorstellen dat een jongen van zestien plotseling zonder reden geen seks meer wil. Je weet hoe jongens van 16 zijn, toch?
![]() Dus er moet gewoon een reden zijn. Misschien is whatsap of MSN of SMS (of whatever) gewoon niet de juiste manier om een gesprek te beginnen over dit soort onderwerpen, want het is te makkelijk voor hem om je een nietszeggend antwoord te geven en je verder af te wimpelen. Wanneer zie je hem weer? Probeer een -echt- gesprek met hem te voeren. Er is natuurlijk een andere mogelijkheid. Hoe lang hebben jullie al een relatie? En hoe ging het voordat jullie seks hebben gehad? Zagen jullie elkaar vaak? Waren jullie allebei helemaal verliefd? Praatten jullie veel? Kijk, er zijn natuurlijk jongens die een meisje het bed in willen krijgen en er daarna klaar mee zijn, maar dat wilde ik niet opperen omdat jij je dan allerlei rampscenario's in je hoofd haalt. Maar ook hierbij wil ik zeggen dat het me zeer onwaarschijnlijk lijkt, want áls hij je dan toch alleen maar voor de seks had, waarom zou hij dan opeens geen seks meer met je willen als jij daartoe wel bereid bent? Ik blijf erbij: praat met hem. Niet online, maar in het echt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ja we praten er eigenlijk nooit over in het echt..
en nee ik kan me dus ook niet voorstellen dat een jongen van 16 geen sex wil hebben.. ksnapet gewoon niet >< en om eerlijk te zijn.. hadik veelste vroeg sex met hem.. hij speelde hetzelfde computerspel als ik, toen begonnen we een beetje geil te praten, toen vroeg hij verkering, en spraken we zomaar af voor sex >< maar ik kon het gewoon niet laten.. ik was zo benieuwd, en hij ook.. en nu is alles een beetje vaag met hem :/ |
![]() |
|
Toen ik zestien was, zou ik elk meisje wat interesse in mij had, en geil tegen me deed, alle hoeken van de kamer laten zien.... Maar goed misschien is hij er opeens achtergekomen dat hij toch homo is.... dat is ook hip tegenwoordig.
Maar om het echt te weten te komen, praat idd gewoon met hem face to face. En laat je niet afschepen met weet niet of hihi
|
Is dat al zeker dan?
Ik kan me totaal niet voorstellen dat die jongen opeens geen interesse meer heeft in je. Mannen zijn smerige rare oversekste beestjes, maar dít is dan weer niet echt typerend. Het lijkt alsof hij onzeker/bang is, en hij daar even overheen geholpen moet worden. Als ik ongelijk heb vind ik het best een naaistreek van m ![]() ![]()
||
Citaat:
Dus dat 'ie zomaar opeens niet meer wil heeft volgens mij echt een andere reden, die niet bij haar te zoeken is. |
![]() |
|
Waarom is het zo algemeen geaccepteerd dat meisjes wel spijt kunnen hebben van hun eerste keer, maar is het hier volstrekt raar dat hij het allemaal toch te snel vond gaan en er nu geen idee van heeft wat hij moet doen omdat hij 1) het meisje niet kwijt wil maar 2) ook helemaal niet toe is aan seks(gerelateerde dingen)?
![]()
|
![]() |
Zeker dat dat wel verschil maakt. Het kan je tegengevallen zijn, je kunt pijn hebben gehad, je kunt er emotioneel van van slag zijn geraakt (zeker als puber zijnde). Er zijn zat redenen waarom een meisje na een keer seks niet direct nog een keer seks wil. Dat geldt voor jongens dus precies hetzelfde.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
sex met me ex Rachelll | 20 | 07-09-2010 19:10 | |
Seksualiteit |
hij wil geen sex meer.... zonnetje1985 | 83 | 16-11-2005 11:36 | |
Liefde & Relatie |