Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2012, 16:09
Thew
Thew is offline
Hey, ik ben een jongen van 14. En ik heb letterlijk net m'n eerste seksuele ervaring gehad... Ik bedoel ik masturbeer wel maar 30 minuten geleden zat m'n hand nog in d'r BH. Maar ik ben 14, en zij is 13... alhoewel haar lichaam wel verder ontwikkeld is dan die van de meeste meisjes want ze is redelijk vroeg begonnen met puberen... Maar was ik niet te vroeg?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 16:11
bierkoning
bierkoning is offline
nee dat bepaal je zelf. Jij doet wanneer jij denkt dat je er aan toe bent wat. En aan haar borst zitten is nou nog niet heel veel qua seks.. maar het is een leuke eerste stap! veel plezier verder
Oud 14-02-2012, 16:17
Marijk0306
Marijk0306 is offline
Nou, ik snap wel dat je het te vroeg vindt.. Ben er zelf op tegen zegmaar, heb zelf al bijna driekwart jaar verkering en ik moet nog niet aan iets anders denken dan aan zoenen, maargoed. iedereen moet het maar voor zichzelf weten denk ik
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 16:29
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
Hey, ik ben een jongen van 14. En ik heb letterlijk net m'n eerste seksuele ervaring gehad... Ik bedoel ik masturbeer wel maar 30 minuten geleden zat m'n hand nog in d'r BH. Maar ik ben 14, en zij is 13... alhoewel haar lichaam wel verder ontwikkeld is dan die van de meeste meisjes want ze is redelijk vroeg begonnen met puberen... Maar was ik niet te vroeg?
Haha, volgens mij heb je zojuist je eigen vraag beantwoord.. Als je twijfelt is er iets niet goed heh ;p Gewoon zeker weten
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 16:47
Verwijderd
Fysiek en mentaal zover zijn twee verschillende dingen. Jullie moeten beiden echt eraan toe zijn. Als jij deze vraag stelt dan twijfel je blijkbaar en doe je vanaf nu wat rustiger aan. Voor haar is het ook belangrijk te weten of ze echt zover is, dat is misschien iets moeilijker merkbaar.. 13&14 is objectief gezien aan de jonge kant, maar dat is niet Het Probleem. Jullie (jij, iig) willen blijkbaar nog niet per se, dus ik snap niet waarom je het doet en achteraf vraagt of het niet te vroeg was..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 18:10
Em.
Em. is offline
Als je er op tegen bent en je er niet goed bij voelt, zou ik het ook nog niet doen. Dertien jaar is ook nog heel jong en er is nog meer dan genoeg tijd om van alles te doen.
Oud 14-02-2012, 18:17
Verwijderd
Ik stel me zo voor hoe dat dan in zijn werk gaat.
Je trekt dus je hand uit de bh van je vriendinnetje, geeft haar een kus, zet haar de deur uit, en post vervolgens hier vol trots dat je met je hand in de bh van je vriendin hebt gezeten, met de vraag of het niet te vroeg was.

Juist.

Ik denk het wel, anders had je heel andere dingen gedaan, in plaats van hier te posten.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 05:41
Verwijderd
ja lichamelijk misschien wel maar geestelijk weet ik niet. Of sex enz haar uberhaupt interesseerd?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 10:23
dead person
dead person is offline
Citaat:
Als je er op tegen bent en je er niet goed bij voelt, zou ik het ook nog niet doen. Dertien jaar is ook nog heel jong en er is nog meer dan genoeg tijd om van alles te doen.
Dit plus... je post dit bericht 30 minuten nadat je bent begonnen met voorspel...?
Oud 19-02-2012, 11:59
Verwijderd
----> Raakt eindelijk boobs aan
----> verliest geen tijd met erover op internet posten
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 17:44
Verwijderd
Citaat:
----> Raakt eindelijk boobs aan
----> verliest geen tijd met erover op internet posten
----> vertelt het zijn vader
Met citaat reageren