![]() |
|
Verwijderd
|
Fysiek en mentaal zover zijn twee verschillende dingen. Jullie moeten beiden echt eraan toe zijn. Als jij deze vraag stelt dan twijfel je blijkbaar en doe je vanaf nu wat rustiger aan. Voor haar is het ook belangrijk te weten of ze echt zover is, dat is misschien iets moeilijker merkbaar.. 13&14 is objectief gezien aan de jonge kant, maar dat is niet Het Probleem. Jullie (jij, iig) willen blijkbaar nog niet per se, dus ik snap niet waarom je het doet en achteraf vraagt of het niet te vroeg was..
|
![]() |
|
Als je er op tegen bent en je er niet goed bij voelt, zou ik het ook nog niet doen.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik stel me zo voor hoe dat dan in zijn werk gaat.
Je trekt dus je hand uit de bh van je vriendinnetje, geeft haar een kus, zet haar de deur uit, en post vervolgens hier vol trots dat je met je hand in de bh van je vriendin hebt gezeten, met de vraag of het niet te vroeg was. Juist. Ik denk het wel, anders had je heel andere dingen gedaan, in plaats van hier te posten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|