Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2012, 17:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Heb je een moeilijke vraag die zelfs de medewerkers van Sense-chat niet serieus kunnen nemen? Stel hem hier, en wie weet kunnen de seksuologen en wijkagenten van DK het voor je beantwoorden!
Oud 19-06-2012, 17:24
Verwijderd
Oud 19-06-2012, 17:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Ik wil seks en mijn vriend niet, moet ik hem nu dumpen om aan de verwachtingen van mijn denkbeeldige omgeving te voldoen?!
Oud 19-06-2012, 17:27
Verwijderd
Ik krijg mijn duim niet in de juiste hoek om hem in mijn kut te krijgen, is dat een soa?
Oud 19-06-2012, 17:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een vreemde man op het internet wil mijn gedragen sokken kopen, is het veiliger om hem in het echt te ontmoeten zodat ik zeker weet dat ik mijn geld krijg?
Oud 19-06-2012, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Een vreemde man op het internet wil mijn gedragen sokken kopen, is het veiliger om hem in het echt te ontmoeten zodat ik zeker weet dat ik mijn geld krijg?
Hey fizzle-fluffy,

Vreemde mannen op internet moet je nooit vertrouwen !! Ik zou de sokken van je zusje geven, dan weet je zeker dat je geen soa krijgt.

Gr. Etmakas
Oud 19-06-2012, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Hey fizzle-fluffy,

Vreemde mannen op internet moet je nooit vertrouwen !! Ik zou de sokken van je zusje geven, dan weet je zeker dat je geen soa krijgt.

Gr. Etmakas
Oud 19-06-2012, 17:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Beste DK,

Als ik intiem ben met mijn lovah wordt mijn foefje op een gegeven moment zo strak dat het hem pijn doet en hij blauwe plekken op zijn liefdespaling krijgt. Is dit normaal?

Likjes,

Trimm
Oud 19-06-2012, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Beste DK,

Als ik intiem ben met mijn lovah wordt mijn foefje op een gegeven moment zo strak dat het hem pijn doet en hij blauwe plekken op zijn liefdespaling krijgt. Is dit normaal?

Likjes,

Trimm
Trimm, je bent de beste forumbaasster ooit. <3
Oud 19-06-2012, 17:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, je bent de beste forumbaasster ooit. <3
Ontopic!
Oud 19-06-2012, 17:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hey fizzle-fluffy,

Gr. Etmakas
Hallo Ektamas,

dankjewel voor je advies. Hij geloofde gewoon dat het mijn sokken waren!! Hij heeft me wel een beetje te weinig geld gegeven maar ik durfte niks te zeggen

fizzle
Oud 19-06-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Ontopic!

OT: Ik kom niet meer klaar sinds Jan Wolkers is overleden. Hoeveel wortels ik ook mijn put in douw. Wat moet ik nu?
Oud 19-06-2012, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Hallo Ektamas,

dankjewel voor je advies. Hij geloofde gewoon dat het mijn sokken waren!! Hij heeft me wel een beetje te weinig geld gegeven maar ik durfte niks te zeggen

fizzle
Hey fizzle,

Wat ze ook zeggen, het is niet jou schuld dat hij jouw te weinig geld heeft gegeven !! Je moet dit echt tegen iemand zeggen je moeder of je poes want als je ermee rond blijft lopen ga je helemaal kapot eraan !!

Gr. Etmakas.
Oud 19-06-2012, 18:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Onzin is eentje lager, mensen /partypooper

Regels voor berichten