Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2012, 13:16
Verwijderd
Ik heb nu draad internet en ik wil ook graag draadloos voor wifi enzo van mobiel. Maar wat moet ik nou kopen? een draadloos router of een draadloos modem?
liefst rond de 20 euro.

mvg
hollander
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2012, 13:53
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Tegenwoordig hebben veel modems dit al ingebouwd, dus dat zou ik eerst controleren. Zo niet dan zou ik een draadloos router kopen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Tegenwoordig hebben veel modems dit al ingebouwd, dus dat zou ik eerst controleren. Zo niet dan zou ik een draadloos router kopen.
Nee mijne is al een paar jaar oud. Maar dus moet ik een draadloos router aansluiten op mijn modem die geen draadloos internet heeft. En via de router komt er draadloos internet?

heb net ff gekeken naar draadloze routers ze koste rond de 50 euro...
Zijn er geen dingens als usb sticks die je in de kabel modem stopt en dat je dan draadloos internet krijgt(iets goedkoops rond de 10 euro)? Ik hoef geen super snel internet te krijgen ofzow als de signalen maar door een betonnen muurtje heen gaan.

Laatst gewijzigd op 26-01-2012 om 15:03.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 15:24
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Voor zover ik weet heb je niet iets wat je zo in het modem kan stoppen.
Zo'n router is er wel vanaf 20 euro. Die router sluit je dan aan op het modem, en eventueel andere bekabelde computers sluit je dan ook op de router aan.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 11:02
musicfan123
musicfan123 is offline
Het is wel mogelijk (als je een laptop hebt met wifi technologiën) om een programma op je laptop te downloaden en dan maakt hij van je kabel signaal een draadloos signaal.
Ik zelf heb dit ook een tijdje gebruikt toen we van internet provider gingen wisselen en draadloos internet een tijdje weg was.
Het principe is: je sluit je laptop op de kabel aan en je laptop maakt een draadloos signaal.

succes
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Voor zover ik weet heb je niet iets wat je zo in het modem kan stoppen.
Zo'n router is er wel vanaf 20 euro. Die router sluit je dan aan op het modem, en eventueel andere bekabelde computers sluit je dan ook op de router aan.
Let er dan wel op dat je de router als switch laat functioneren. Anders kan je grote problemen verwachten met portforwarding.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Het is wel mogelijk (als je een laptop hebt met wifi technologiën) om een programma op je laptop te downloaden en dan maakt hij van je kabel signaal een draadloos signaal.
Ik zelf heb dit ook een tijdje gebruikt toen we van internet provider gingen wisselen en draadloos internet een tijdje weg was.
Het principe is: je sluit je laptop op de kabel aan en je laptop maakt een draadloos signaal.

succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten