Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2012, 21:05
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Heey allemaal,

Ik vind sinds de zomer al een meisje leuk. Zij vond mij van het zomer ook leuk, maar toen heb ik mijn kans niet gegrepen. We hebben een paar maanden geen contact meer met elkaar gehad, maar sinds december hebben we weer contact en ik vind haar nog steeds leuk.

Sinds ongeveer 1,5 week zijn we steeds meer gaan praten, zijn heel vaak bij elkaar op school. knuffelen we heel veel en maakt ze er geen probleem van dat ik een arm om haar heen doen, ze lacht dan lief naar me.

Maar nu is het opeens helemaal anders, ze doet anders tegen me. Van de een op de andere dag. Alsof er geen interesse meer is.

Ik ben niet de meest handige persoon als het om meisjes gaat, dus wat is hier aan de hand?

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2012, 21:18
Thew
Thew is offline
Nodig haar een keertje uit bij jou thuis ofzo en ga dan even praten...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 21:19
AzN
AzN is offline
Haha, alsof je zojuist hebt geconstateerd dat dit meisje defect is .

Alleen zij kan je vertellen wat er aan de hand is. Misschien is ze inderdaad tot de conclusie gekomen dat 't niets kan worden tussen jullie, maar 't is ook mogelijk dat haar gedrag niets met jou te maken heeft (problemen thuis, met haar vriendinnen, met haar studie, etc.).

Zeg haar gewoon dat 't lijkt alsof er iets is veranderd tussen jullie en vraag haar of zij dit ook opgemerkt heeft.
Oud 10-02-2012, 21:47
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Gaat dat zo snel?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 09:46
Verwijderd
Gaat wat zo snel? Ik snap je vraag niet eens, waar reageer je nou op?

Vraag het haar gewoon. Het kan dat ze je leuk vindt en wachtte op een move van jou, maar dat dat te lang duurde. Het kan zijn dat ze geen interesse in je heeft. Het kan ook zijn dat het helemaal niets met jou te maken heeft. Enige manier om dat te weten te komen is het haar direct te vragen. Simpel
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 09:48
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ze doet sinds 1.5 week aardig tegen je en ze doet nu opeens anders? Hoe lang houdt het aan, dat ze anders doet? Misschien heeft ze gewoon haar dag niet.

Wat AZN zegt, verder. We kunnen niet vertellen wat er aan de hand is, dat kan alleen zij. Dus ik zou zeggen, ga maar met haar praten.
Oud 12-02-2012, 09:59
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Het begon vrijdagochtend, heel kortaf en een soort van geirriteerd, terwijl we de dag ervoor niet van elkaar konden afblijven...
En gister had ik een feest, ik werd vorige week door haar een beetje gedwongen om er naartoe te gaan, is de avond eindelijk daar, zegt ze alleen hoi en dat was het wel... Het lijkt wel alsof ze t.o.v mij 180 graden is gedraaid..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 10:12
langejerry99
langejerry99 is offline
het is inderdaad raar maar meisjes kunnen veranderlijk zijn he als je het echt wil weten moet je het gewoon aan d'r vragen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 12:13
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Nu nog even een moment zoeken om te praten.
Wish me luck!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 15:19
levike1
levike1 is offline
Misschien ongestelt???
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 21:17
bierkoning
bierkoning is offline
en al gelukt ?
Oud 13-02-2012, 19:08
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Nee niet, heb haar vandaag maar heel eventjes gesproken, op msn zegt ze ook al niks meer.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 19:52
Verwijderd
Zit waarschijnlijk aan de coke. Of wat nog waarschijnlijker is; ze heeft een vriend nu, of ze vind dat jij sneller actie had moeten ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 21:03
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Citaat:
Zit waarschijnlijk aan de coke. Of wat nog waarschijnlijker is; ze heeft een vriend nu, of ze vind dat jij sneller actie had moeten ondernemen.
Een vuist past goed bij deze reactie
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 21:13
Verwijderd
Ik sluit me aan bij mr. turky elmar, als je een arm om iemand heenslaat en diegene lacht lief naar je gaat je tog niet blijven kijken dan onderneem je actie ja ze is geschrokken van jouw afstandelijkheid en dit is het resultaat, deal with it young boy.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 21:15
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Ik ben niet afstandelijk, zij doet zo tegen mij
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ik sluit me aan bij mr. turky elmar, als je een arm om iemand heenslaat en diegene lacht lief naar je gaat je tog niet blijven kijken dan onderneem je actie ja ze is geschrokken van jouw afstandelijkheid en dit is het resultaat, deal with it young boy.
Dat zeg ik ook hé. Zij vind waarschijnlijk dat hij sneller actie had moeten ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 21:53
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Maar het grappige is, ze doet bijna tegen iedereen negatief, dus aan mij zou het dan niet (alleen) kunnen liggen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 16:36
DJ Breda
DJ Breda is offline
als ze zo negatief doet komt er ook niet veel posities van lijkt mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten