Dáaag!
Paar weken ben ik naar een leuk feest geweest, en heb een leuke vrouw leren kennen. (Ben zelf ook een vrouw)
Ik zag haar toen staan, en dacht meteen "Wauw." Na een tijdje op afstand te hebben geflirt, kwam ze naar me toe, en gingen we dansen.
Het werd wel al intiemer en na een tijdje zoende we ook, en toen dacht ik helemaal "waaauw!"
De hele avond konden we niet van elkaar afblijven, en we vermaakte ons prima op de dansvloer.
Halverwege de avond vroeg ze hoe oud ik was, en toen ik antwoorde met 20, sloeg ze haar hand voor haar mond, en keek me verbaasd/verschrikt aan. Ik vroeg wat er was.
"Niet schrikken, maar ik ben 35." .... Heel even dacht; Oke, dat is 15 jaar verschil..
Maar vrijwel meteen daarna dacht ik, what the hell! Ze is bloedmooi, en ik vind haar leuk! Kan niet merken dat ze 35 is!
We hebben daarna nog een erg gezellige avond gehad! Toen ik naar huis ging, nummers uitgewisseld. Helemaal leuk.
Nu is het dus zo dat vriendinnen zeggen "Jeetje, dat is echt oud! Ze is bijna dubbel zo oud!"
Zij wil graag een keer daten, we hebben regelmatig contact, en ik vind haar ook heel leuk, en wil het ook wel. Maar het is toch dat leeftijdsverschil, ze is al in een andere levensfase dan mij, en ik vraag me af of ik het niet gewoon bij een leuke avond, met hele goede herinneringen moet houden..
TIPS?!