Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2012, 12:43
Mandii--xx
Mandii--xx is offline
Dáaag!

Paar weken ben ik naar een leuk feest geweest, en heb een leuke vrouw leren kennen. (Ben zelf ook een vrouw)
Ik zag haar toen staan, en dacht meteen "Wauw." Na een tijdje op afstand te hebben geflirt, kwam ze naar me toe, en gingen we dansen.
Het werd wel al intiemer en na een tijdje zoende we ook, en toen dacht ik helemaal "waaauw!"
De hele avond konden we niet van elkaar afblijven, en we vermaakte ons prima op de dansvloer.
Halverwege de avond vroeg ze hoe oud ik was, en toen ik antwoorde met 20, sloeg ze haar hand voor haar mond, en keek me verbaasd/verschrikt aan. Ik vroeg wat er was.
"Niet schrikken, maar ik ben 35." .... Heel even dacht; Oke, dat is 15 jaar verschil..
Maar vrijwel meteen daarna dacht ik, what the hell! Ze is bloedmooi, en ik vind haar leuk! Kan niet merken dat ze 35 is!
We hebben daarna nog een erg gezellige avond gehad! Toen ik naar huis ging, nummers uitgewisseld. Helemaal leuk.

Nu is het dus zo dat vriendinnen zeggen "Jeetje, dat is echt oud! Ze is bijna dubbel zo oud!"
Zij wil graag een keer daten, we hebben regelmatig contact, en ik vind haar ook heel leuk, en wil het ook wel. Maar het is toch dat leeftijdsverschil, ze is al in een andere levensfase dan mij, en ik vraag me af of ik het niet gewoon bij een leuke avond, met hele goede herinneringen moet houden..

TIPS?!
Oud 18-03-2012, 13:05
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Als jullie je er allebei goed bij voelen, zie ik geen probleem. Het zijn je vriendinnen die er een probleem van maken.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 13:08
Verwijderd
Proberen kan geen kwaad denk ik. En wat Rainbowsheep zegt
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 14:27
Verwijderd
Heb je dit verhaal al een keer eerder gepost? Het komt me erg bekend voor.

Jullie kunnen doen wat jullie willen, los van het oordeel van anderen. Het klikt blijkbaar erg goed, dus dan zou je toch willen uitzoeken hoe het verder zit. Je begint zelf wel al over de andere levensfase. Vind je het erg om een vriendin te hebben die met hele andere dingen bezig is? Gaat dat je dwarszitten, denk je? Zo ja, dan kun je jezelf beter een hoop gevoelens en pijn besparen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 14:32
Linda Prins
Linda Prins is offline
Ik zou zeggen doe wat je hartje je ingeeft, of probeer er een leuke tijd van te maken, en ga lekker met haar daten. Nu is er nog de verliefdheid, Dan merk je vanzelf of het bij die éne avond of die paar ontmoetingen moet blijven.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 15:43
Mandii--xx
Mandii--xx is offline
Nee, heb het nog niet eerder gepost. Misschien iemand anders met hetzelfde?

Het contact dat we hebben is leuk, en gezellig, en die avond klikte het ook erg goed.
Misschien dat ik inderdaad maar gewoon moet proberen, is het niets, of loopt het op niets uit, dan is het jammer.. Maar ja, als ik het niet probeer weet ik zeker dat het op niets uitloopt...
Oud 18-03-2012, 18:12
Verwijderd
Kunnen jullie lekker aan moeder-kind toernooien meedoen met tennis
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 18:15
EZBlade
EZBlade is offline
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 20:49
Verwijderd
Ach, jullie zijn allebei oud genoeg om je eigen beslissingen te nemen en als het tegenvalt, tegen een stootje te kunnen. Ik zou zeggen, ga ervoor en als het verschil te groot is, merk je dat vanzelf. Gewoon zien waar het schip strandt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 21:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Boeiend, mijn beste vriend heeft ook een relatie met iemand die meer dan 10 jaar ouder is en dat gaat al een hele tijd prima. Gewoon doen waar je zelf gelukkig van wordt dus en niet naar je vriendinnen luisteren.
Oud 19-03-2012, 21:23
Verwijderd
Mijn vriend is elf jaar ouder en dta gaat prima, we zijn al bijna drie jaar samen en nog steeds gelukkig met elkaar. En ja, we zitten wel in andere levensfase,maar zodra je daar ook respect voor hebt en de ander wil volgen en geïnteresseerd bent in datgene wat de ander doet -ongeacht of dat iets is dat aansluit bij je eigen leefwereld- kan dat imo geen kwaad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten