Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2012, 17:41
kevints
kevints is offline
Ik was eerder verliefd op een meisje, en heb haar ook gevraagd, maar ze wees me af. Stiekem ( ik weet niet waarom) hoopte ik toch dat ze wel op mij was. Maar nu heeft ze een ander vriendje, en weet ik niet wat ik daarvan moet denken. Want ik ben wel blij voor haar, maar ook een beetje jaloers. Moet ik iets tegen haar zeggen, van gefeliciteerd ofzo, of niet?
En ten tweede: Nu ik in een nieuwe klas zit, zit ik ook bij nieuwe leuke meiden. Maar ik durf niet op ze af te stappen sinds dat ik afgewezen ben.

Laatst gewijzigd op 15-02-2012 om 18:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2012, 17:52
icetea296
icetea296 is offline
haha je moet een ding onthouden en dat is dat je echt verliefd op diegene moet zijn en van der moet houden, en niet een vriendin nemen omdat je vrienden er een hebben...
zelf ben ik vorige week ook afgewezen door een meisje die ik echt heel leuk vond en echt verliefd op was, ik kan er niet veel aan doen dat ze me niet leuk vond dus daar moet je dan over heen komen. dus nu zijn we gewoon vrienden

kort gezegt probeer er over heen te komen en blijf gewoon vrienden met haar
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 20:01
Verwijderd
Je hoeft helemaal niks tegen het meisje te zeggen. Gewoon normaal doen.

En je wil een vriendin omdat je vrienden er een hebben? Goeie reden jongen!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 20:11
Verwijderd
Je hoeft haar helemaal niet te feliciteren, waarom zou je? Als jij een meisje afwijst en je hebt vervolgens een vriendin, dan verwacht je toch ook niet dat die afgewezen meid je even komt feliciteren?

Je moet niet bang worden door die afwijzing. Natuurlijk kan je weer een blauwtje lopen, misschien gebeurt dat nog 100 keer in je leven. Dan is dat maar zo. Was die ene keer dat je werd afgewezen nou zo erg? Nee toch?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 20:14
kevints
kevints is offline
Citaat:
Je hoeft helemaal niks tegen het meisje te zeggen. Gewoon normaal doen.

En je wil een vriendin omdat je vrienden er een hebben? Goeie reden jongen!
nee, dat is niet de reden. maar dat is wel kut, waardoor ik meer ga kijken
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 20:33
Verwijderd
Een vriendin krijg je wanneer je een meisje leuk vindt en dat wederzijds is, niet wanneer al jouw vrienden een vriendin hebben. Dat kan nu zijn, dat kan pas over een paar jaar zijn. Als je om andere redenen een vriendin neemt, dan zit het niet goed.

Als je nu een meisje echt leuk vindt, stap dan eens op haar af. Niet alle meisjes zullen je afwijzen. Maar er zullen nog afwijzingen volgen. Als je je lef daarvan laat afhangen, kom je iig nooit aan een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 12:26
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Een vriendin krijg je wanneer je een meisje leuk vindt en dat wederzijds is, niet wanneer al jouw vrienden een vriendin hebben. Dat kan nu zijn, dat kan pas over een paar jaar zijn. Als je om andere redenen een vriendin neemt, dan zit het niet goed.

Als je nu een meisje echt leuk vindt, stap dan eens op haar af. Niet alle meisjes zullen je afwijzen. Maar er zullen nog afwijzingen volgen. Als je je lef daarvan laat afhangen, kom je iig nooit aan een vriendin.
dit idd, en je bent nog jong, ik zoende op mijn 15e voor het eerst, en had pas op mijn 17e een eerste "relatie", dus tijd zat
Oud 15-02-2012, 12:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je titel even wat aangepast zodat die wat duidelijker is.
Vervelend dat al je vrienden een vriendin hebben en jij niet, maar je weet zelf ook wel dat dat geen reden is om iets te beginnen met een meisje. Je moet gewoon proberen met meisjes te praten, maar dan het eventuele verwerven van een vriendin niet als doel zien. Gewoon met meisjes praten alsof het mensen zijn en dan is het helemaal niet zo erg om een keertje 'afgewezen' te worden. Als een gesprek niet soepel loopt ga je toch met iemand anders praten?

En dat meisje moet je niks meer mee doen, jouw mening over haar vriendje zal haar denk ik echt helemaal niks interesseren.
Oud 15-02-2012, 13:38
Vowel
Vowel is offline
Dus jij zou nu een willekeurig meisje als vriendin nemen, alleen zodat je erbij kunt horen? Een vriendin krijgen is niet zoiets als de nieuwste telefoon willen hebben om stoer te doen bij je vrienden. Een vriendin krijg je wanneer je verliefd wordt op een specifiek meisje. Als je samen dingen gaat doen en je krijgt gevoelens voor elkaar. Het lijkt nu wel alsof je genoegen zou nemen met alles dat tieten en een kut heeft en dát is niet echt de manier om ermee om te gaan. Wacht gewoon af, je vindt echt wel een meisje dat je leuk vindt en dan kun je proberen er iets meer van te maken. Oh en trouwens, even een waarschuwing: de meeste meisjes kunnen wanhoop ruiken. Dus als je wanhopig gaat proberen alles met tieten te versieren maak je het jezelf alleen maar moeilijk.

En nee, je hoeft iemand niet te feliciteren met een relatie. Wtf? En ik denk dat het haar inderdaad weinig gaat interesseren dat je jaloers bent.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 18:23
kevints
kevints is offline
sorry jongens, maar zo bedoel ik het niet. maar... hoe moet ik het uitleggen. wacht, ik haal het wel weg, en nee dat is niet de reden
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 21:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik snap best dat je graag een vriendin wil, want het is fijn om iemand te hebben om van te houden en te knuffelen en die van je houdt en je terugknuffelt en het is spannend en leuk. We snappen heus wel dat je het niet alléén wil omdat al je vrienden een vriendin hebben. Maar wat we willen zeggen is dat je niet zomaar een vriendin krijgt omdat je er zin in hebt, maar omdat je een meisje tegenkomt waar je gevoelens voor hebt, en dat je dat niet moet willen overhaasten.
Reageren

Regels voor berichten