Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb je titel even wat aangepast zodat die wat duidelijker is.
Vervelend dat al je vrienden een vriendin hebben en jij niet, maar je weet zelf ook wel dat dat geen reden is om iets te beginnen met een meisje. Je moet gewoon proberen met meisjes te praten, maar dan het eventuele verwerven van een vriendin niet als doel zien. Gewoon met meisjes praten alsof het mensen zijn en dan is het helemaal niet zo erg om een keertje 'afgewezen' te worden. Als een gesprek niet soepel loopt ga je toch met iemand anders praten? En dat meisje moet je niks meer mee doen, jouw mening over haar vriendje zal haar denk ik echt helemaal niks interesseren.
|
Dus jij zou nu een willekeurig meisje als vriendin nemen, alleen zodat je erbij kunt horen? Een vriendin krijgen is niet zoiets als de nieuwste telefoon willen hebben om stoer te doen bij je vrienden. Een vriendin krijg je wanneer je verliefd wordt op een specifiek meisje. Als je samen dingen gaat doen en je krijgt gevoelens voor elkaar. Het lijkt nu wel alsof je genoegen zou nemen met alles dat tieten en een kut heeft en dát is niet echt de manier om ermee om te gaan.
![]() ![]() En nee, je hoeft iemand niet te feliciteren met een relatie. Wtf? ![]() |
![]() |
|
Ik snap best dat je graag een vriendin wil, want het is fijn om iemand te hebben om van te houden en te knuffelen en die van je houdt en je terugknuffelt en het is spannend en leuk. We snappen heus wel dat je het niet alléén wil omdat al je vrienden een vriendin hebben. Maar wat we willen zeggen is dat je niet zomaar een vriendin krijgt omdat je er zin in hebt, maar omdat je een meisje tegenkomt waar je gevoelens voor hebt, en dat je dat niet moet willen overhaasten.
![]()
|
![]() |
|
|