Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2012, 12:32
Crazy-G90
Crazy-G90 is offline
Welkom mede scholieren, alcoholisten en katerkoppen

Het valt me nog op dat in zulke topics een stuk meer over Drugs gesproken word dan de leuke of minderen herinneringen, verslavingen, problemen, liefde met of voor alcohol!

Vandaar dit topic: Wat is/zijn je favo drankjes, heb je nog speciale drankjes (incl recept xD) wat we echt met zn allen een keer geprobeerd moeten hebben en drankjes die je nooit meer aan wilt raken!!!!

Om te beginnen gooi ik er maar eerst een lekker koud biertje in! Daarnaast gaat een raketje, bacotje en/of rode wodka redbull er ook heerlijk in!

Van de Goldstrike blijf ik tegenwoordig maar af .... Vond het echt heerlijk! maar na een zware avond icm zondagse kater durf ik het niet meer aan haha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2012, 12:53
Verwijderd
Die topics zijn er wel geweest, maar zijn weer gezakt. Dus opnieuw dan maar

De absoluut lekkerste drank in heel de wereld is Ursus rode wodka <333333

Safari 7up is ook zalig (al helemaal met de toenmalige 7up Tropical, zonde dat die uit de handel is) en een Godfather (Amaretto + Whisky) is ook erg lekker. Probleem is dat ik erg last krijg van mijn maag van al die zoetigheden, dus dat drink ik niet te vaak. Dan hou ik wel van whisky-cola/wodka-red bull/rum-cola. Vroeger ook van puur, maar tegenwoordig is mijn keel te snel overprikkeld en dan moet ik kokhalzen of overgeven.

Rode wijn, port, ideaal bij het eten.

Wat ik absoluut niet moet is Campari, Martini (ook niet Fiero en ook niet Rossato) en bier. Dat krijg ik niet binnen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 16:21
Verwijderd
Goldstrike/redbull-wodka/Jack Daniels/bier.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 16:27
Verwijderd
Whisky. Sinds ik dat heb leren appreciëren koop ik ook eigenlijk bijna geen andere drank meer.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 22:53
Verwijderd

Kijken of de link het doet... maar dit, dus. Zoete kruidenlikeur, dankzij mijn vader. Bij gebrek aan neme men jaegermeister.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 17:51
Verwijderd
Tequila!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 07:54
EZBlade
EZBlade is offline
Verschillende soorten speciaalbiertjes, rode wijn en qua cocktail white russian
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren