eeh ik ben van plan zo'n kapsel te nemen met aan de zijkanten en achter wat korter en bovenop wat meer haar en dan warrig. ik heb zwart/donkerbruin haar en ik doe er geen gel in of wat dan ook
zoiets als dit:
laat je niet afleiden door het model (hij ziet er goed uit blabla ik weet het)
Alhoewel ik niet helemaal weet waarom je hier per se meningen van meiden over wilt hebben. Het is niet zo'n extreem kapsel dat mensen er radicaal op zullen afknappen, en sowieso mag ik toch hopen dat je iets meer bent dan je haar? Als het niet bevalt, groeit het wel weer en kun je het anders laten knippen.
Ik vind het niet zó, om eerlijk te zijn. Het moet je dan wel staan om al je haar bovenop vol te hebben en aan de zijkanten kort, en je krijgt er wel een (optisch) langer gezicht door. Bij die eerste foto vind ik het het beste staan.
Zoals anderen al hebben gezegd: Je gezichtsvorm is een belangrijke factor, maar op het model vind ik het leuk. Ik zou het gewoon doen, en als je het niets vind is het vast nog wel te redden op een of andere manier.
je bent bijna mee in de mode qua kapsel, ma eigenlijk ist bij venten in om zo van die jaren 60 kapsel te dragen, en idd met de kanten strak kort geknipt ofzelfs geschoren. ma tis ook nie mis, tis gwn ne tip cva?
je bent bijna mee in de mode qua kapsel, ma eigenlijk ist bij venten in om zo van die jaren 60 kapsel te dragen, en idd met de kanten strak kort geknipt ofzelfs geschoren. ma tis ook nie mis, tis gwn ne tip cva?
Wat.